Bride2B

HJEMMELAVEDE IDEER

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min bedste hjemmelavet ide må være mit pynt til det sorte bælte jeg havde i taljen.

Forelskede mig i Gudnitz smukke kreationer, men prisen ville jeg ikke betale.

Så købte filt, strudse fjer, alm. fjer og små glitrende perler. Det blev til smuk (syntes jeg selv) pynt :thumbsupsmileyanim:

Billeder kan ses i min tråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, hvor skal jeg starte, for jeg har lavet utrolig mange spændende kreative bryllupsprojekter

Her er en lille collage af de fleste af dem. Beklager det blev vist lidt for småt!

Jeg har selv lavet vores ringe, ringæsken, vores invitationer, bordnumre af sten, mit hårdekorationer, små vifter, små sesamfrøposer, blomsterkranse til borddekorationerne, manchetknaper til min mand, små runde gaveæsker, skilte til kagebordet, menukort

post-34809-1284319113.jpg

Jeg lavede også et bryllupstræ:

post-34809-1284319342.jpg

Min far hjalp mig med at lave et fotovæg, som bare blev super flot og god. Det viser jeg nogle billeder i de næste indlæg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enkelte billeder fra fotovæggen

post-34809-1284319685.jpg

Jeg er hlet vild med den ide. HAr set den på MissLenas blog, og har i flere dage tænkt på hvilket tapet vi skal have påvores, og hvor vi finder en fed sofa :cheerleader3: Hvad står din væg op af?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Enkelte billeder fra fotovæggen

post-34809-1284319685.jpg

Jeg er hlet vild med den ide. HAr set den på MissLenas blog, og har i flere dage tænkt på hvilket tapet vi skal have påvores, og hvor vi finder en fed sofa :cheerleader3: Hvad står din væg op af?

Øh, spørger lige farmand. tror noget finir af en art. Vender tilbage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde godt nok ikke en hel væg, men bare en ramme, som der belv taget billeder med og folk blev opfordret til at være kreative og det skal jeg love for at de har været.

Vi er i hvert fald selv super glade for vores ramme-billeder, der viser alle vores gæster på en lidt anderledes måde.

I får lige et par eksempler:

DSC01440.jpgDSC01426.jpg

DSC01438.jpg

Redigeret af Nihina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor blev jeres fotovæg fantastisk - det er altså bare en super idé. Og så bliver jeg stadig helt lun om hjertet, når jeg ser hvor skøn du ser ud :cheerleader3:

Nihina: Hvor er jeres gæster sjove - virkelig dejlige billeder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan vist også bidrage med lidt...

Vi lavede "spå/flip cup" til alle vores gæster i gaveæsken (med fortunecookies og spillekort) Det var ret sjovt og blev brugt lifligt, hvilket betød, der bl.a. blev delt knus ud selv til nogen, man ikke kendte...

post-37330-1284394236.jpg post-37330-1284394243.jpg

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Enkelte billeder fra fotovæggen

post-34809-1284319685.jpg

Jeg er hlet vild med den ide. HAr set den på MissLenas blog, og har i flere dage tænkt på hvilket tapet vi skal have påvores, og hvor vi finder en fed sofa :thumbsupsmileyanim: Hvad står din væg op af?

Øh, spørger lige farmand. tror noget finir af en art. Vender tilbage

Hej igen

Væggen af lave af mdf 6mm. Min far lavede en ramme som pladerne er monteret på og så nogle trekantede rammer som væggen så hviler på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Enkelte billeder fra fotovæggen

post-34809-1284319685.jpg

Jeg er hlet vild med den ide. HAr set den på MissLenas blog, og har i flere dage tænkt på hvilket tapet vi skal have påvores, og hvor vi finder en fed sofa :cheerleader3: Hvad står din væg op af?

Øh, spørger lige farmand. tror noget finir af en art. Vender tilbage

Hej igen

Væggen af lave af mdf 6mm. Min far lavede en ramme som pladerne er monteret på og så nogle trekantede rammer som væggen så hviler på :-)

Super. Tak for hjælpen :shooter: Er nu helt sikker på vi skal have lavet sådan en :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer