Guest Rebeccakbf

Et tip ang. blomster til kirken

2 indlæg i dette emne

Jeg havde i dag besøg af en ven og han gav mig en super idé....

Blomsterne i kirken er jeg PÆNT ligeglad med. Jeg kan mærke, at det forventes lidt, at de er der, men egentlig var det fint nok med lys, hvis JEG skulle bestemme.

Anyway. Der er et par der skal giftes før os og de skal (vel) også have blomster i kirken, så nu har jeg skrevet til kirkekontoret og bedt dem om at videregive mine oplysninger, til det førnævnte par, for så kunne vi jo DELE kirkepynten... Smart smart :thumbsupsmileyanim:

Tippet er hermed givet videre, hvis der er andre som har det sådan lidt baaah med kirkepynten! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også MEGET bah bah med kirkepynten. Havde egentlig fravalgt den... Men der var også et andet par der skulle giftes den dag, så præsten sagde jeg skulle ringe til kirketjeneren...

Som sagt så gjort. Og det viste sig at hvis vi ikke havde nogen krav til pynten, så kostede det os ikke noget :thumbsupsmileyanim: Det andet par havde ønsker, og hun sagde at hvis det så var fint med os, så ville hun bare lade deres pynt stå. Så vi fik pyntet kirken helt uden at betale :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer