Cille.

C&F 25. juni 2011

50 indlæg i dette emne

Ja, som I nok har gættet - så skal jeg giftes :respekt:

Efter at have fulgt lidt med på sidelinjen, opretter jeg nu også min egen tråd. Jeg glæder mig til at lære Jer at kende herinde og håber på en masse inspiration og feedback.

Lige nu har jeg kun styr på de overordnede detaljer, men ideer har jeg masser af :bearhug:

Det jeg dog har styr på er:

Dato: 25. juni 2011

Vielsen skal foregå i mine svigerforældres baghave af vores borgmester. De vier dog senest kl. 13, men efter lidt snakken frem og tilbage fik jeg dem overtalt til kl. 15 :thumbsupsmileyanim:

Festen skal også foregå i haven, hvor vi lejer et telt med gulv i. Desuden lejer vi borde, stole, service mm.

Min planlægning

Er der styr på

Er jeg i gang med

Mangler endnu

Dato

Vielsessted

Feststed

Køkkenpersonale

Save the date HER og HER

Invitationer

Ønskeliste

Fotograf

Musik

Frisure, negle + makeup

Brudekjole + tilbehør

Sko

Undertøj

Brudebuket + knaphulsblomst

Tøj til gommen

Ægteskabserklæring

Efternavne

Vielsesringe

Tema/Farver

Bordkort

Borddækning

Pynt

Wedding favors

Gæstebog

Velkomst

Menuen

Bryllupskage

Brudevalsen

Bryllupsnatten

Takkekort

Redigeret af Cille.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

haha ja det er faktisk meget underlig! men min der siger 9 måneder + 5 dage må da være god nok når det er d. 20 i dag og brylluppet er den 25. tror du du har sat din til den 26. juni??

og ja, vejret skal bare være godt!!

Redigeret af metteholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

haha ja det er faktisk meget underlig! men min der siger 9 måneder + 5 dage må da være god nok når det er d. 20 i dag og brylluppet er den 25. tror du du har sat din til den 26. juni??

Hmm, mærkeligt. Jeg har lige tjekket min, og den er sat til at bryllupsdagen er d. 25. Mystisk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hmm, mærkeligt. Jeg har lige tjekket min, og den er sat til at bryllupsdagen er d. 25. Mystisk :thumbsupsmileyanim:

Hehe det er faktisk meget mystisk så!

0

Del dette indlæg

Hmm.. jeg synes nu at begge er sat til "9 måneder og 5 dage"... kan ikke lige så nogen forskel ;-)

Nå, men velkommen til... altid hyggeligt med en ny bride... og en tråd man kan følge med i.... ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe det er faktisk meget mystisk så!

tror jeg har fundet svaret. min stod nemlig hele morgenen til 5 dage, men skiftede nu midt på dagen til 4 dage, så tror det er fordi vi har valgt en eller anden tilfældig tidszone, for det virker også på Belinda Victorias kommentar som om din har skiftet i løbet af dagen ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vores save the date magneter bestilt. Troede dog aldrig det ville lykkedes inde på vistaprint. Den kom hele tiden med en masse tilbud, men inden jeg var færdig - var de ændret igen :) Men nu er de bestilt, og så glæder jeg mig bare til de kommer. Håber de lever op til mine forventninger.

Hvad har I forresten af erfaringer med firmaet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer