Guest Sannie og Dennis

2 Årsgave af kæresten - Hvad skal jeg ønske mig? hjælp!

4 indlæg i dette emne

Hmm.. Har virkelig brug for hjælp.. :cheerleader3: Min kæreste og jeg har 2 års dag her d. 7 oktober.. Eftersom jeg går hjemme og er arbejdsløs og han er på SU er pengene ret små i øjeblikket. Det min kæreste har planlagt at give mig, er for dyrt og nu spørger han mig hvad jeg ønsker mig og jeg har ingen idé..

Det eneste jeg rigtig ønsker mig er en (forlovelses)ring, da han friede til mig i december sidste år. :marryme: Men jeg fik ikke nogen ring, da vi begge havde ringe i forvejen (altså matchende ringe som symbol på vores kærlighed til hinanden, men ikke disideret forlovelses ringe). Ved godt at dette ønske er for dyrt og også forkert (og for sent), da han ikke ønskede at give mig sådan en.

Men nu er jeg altså helt rådvild om hvad jeg skal finde på at ønske mig, da jeg egentlig bare ønsker at være sammen med ham. :thumbsupsmileyanim:

Jeg giver han selv en tur i teatret, da vi begge to er amatør skuespillere og elsker teater og det er det der har bragt os sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan ønske dig en romantisk aften hjemme hvor han skal sørge for madlavning (og dertilhørende oprydning :D) Varte dig op, give massage osv. Bare en rigtig "elsker dig" dag... Og så se hvad han finder på..

Tjae.. Problemet er lidt, at han altid står for madlavningen, fordi han elsker at lave mad og jeg hader det og er ikke så god til det..

Det er godt nok mig der står for opvasken, men alligevel..

Vi forkæler tit hinanden (ca en gang om ugen) med massage og andre erotiske overraskelser og det er super dejligt... men ville gerne noget helt specielt den dag som er anderledes end hverdagen og det vil mad og massage ikke være i dette tilfælde..

Redigeret af Sannie og Dennis
0

Del dette indlæg

Ellers kunne det måske også i stedet være en ting i stedet for en oplevelse. Såsom en kreditkortholder (Georg Jensen har en ret flot en) med indgraveret navn eller hilsen. Det er en ting du vil bruge hver dag og hvor den lille hilsen på vil få dig til at smile.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer