Cille.

Vistaprint

11 indlæg i dette emne

Jeg har fået en mail fra Vistaprint med nogle gratis t-shirts (bla.) Når jeg går ind og laver den siger den GRATIS hele vejen igennem, men når jeg så går til kassen koster den pludselig 59kr.

Er der andre end mig der har oplevet det? Jeg gider ikke skrive til dem, da jeg har hørt at de aldrig svarer alligevel (eller er læææænge om det)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lige netop modtaget de invitationer som vi bestilte hos Vistaprint. Og ja, da vi kom til kassen kom der også lige fragt og moms oven i. Tilgengæld må jeg sige at invitationerne er blevet lige præcis som vi gerne ville have dem, om ikke en smule bedre. Og de blev leveret efter kun 7 dage, så de kan klart anbefales. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du kan jo prøve at bestille en T-shirt, der koster penge (altså en ikke-gratis T-shirt)... Til prisen lægges så 59 kr. i ekspedition, porto osv., og sådan er det med stort set alt, hvad man bestiller over nettet - man skal altid betale fragt. Det er i hvert fald ikke lykkedes mig at købe noget over nettet, hvor jeg ikke skal betale fragt/porto. Jeg bestiller bl.a. mange bøger og CDer over nettet, og der er ALTID porto på...

Under alle omstændigheder synes jeg altså også, at det er billigt med 59 kr., hvis man skal have lavet en enkelt T-shirt med egen tekst på og evt. et billede fra Vistaprint - prøv at spørge hos et lokalt firma, der trykker T-shirts, hvor meget de skal have for en enkelt eller 2 stk. - jeg tror, at du vil blive overrasket... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer