Guest mailand

Make-up

24 indlæg i dette emne

Hej med jer!

Kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal gøre med makeup'en!

Jeg ahr mest lyst til at lægge den selv, synes selv jeg e lidt god og så ved jeg hvordan det kommer til at se ud!

Jeg synes måske at de make-up artister jeg har prøvet lægger den lidt for "pænt".

Man ligner ikke rigtig sig selv!

Omvendt så ved jeg ikke om jeg overhovedet kan finde ud af at holde på en make-up pensel den dag!

Kan i ikke se det for jer: "MOar, det vil ikke blive ens på begge sidder!!" "Moar, jeg har eye-liner, i hele fjæset!!!"

HVad gør i, eller hvad er jeres overvejelser?

Knus

MAria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er så heldig, at min kusine sørger for min makeup den dag !! Hun er uddannet kosmetolog, så jeg er i gode hænder !!

Men selvom jeg ikke havde haft muligheden for at få min kusine til at lægge makeuppen den dag, så havde jeg fået en anden til det. Jeg kan lige forestille mig siddende derhjemme foran spejlet, hvor alt går galt !! Næh tak - lige netop den dag skal det bare være sikre hænder, der lægger min makeup !!

Knus fra Redhead

Redigeret af redhead
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg får min frisør til at sætte hår og lægge make-up. jeg kan også selv finde ud af at lægge make-up, men jeg tror hvis jeg skulle gøre det den dag, vil det overhovdet ikke blive godt. Jeg tror jeg vil være for nervøs.

Hvad med at begynde at "øve" dig på hvordan det skal se ud den dag, så du ved præcis hvordan du skal lægge det.

Knus

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg lagde den selv, da jeg tidligere har arbejdet som netop make-up artist til bryllupper og ved hvordan jeg selv vil have det. Men kan godt forstå, hvis du er nervøs for at det går galt på selve dagen.

Uanset hvad du vælger, så ønsker jeg dig et dejligt bryllup og må solen skinne på dig og din kommende mand

knus Skipper :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Hej med jer.

Apropos makeup og hår osv. er der så nogen der evt. kunne give mig et hint om frisører her i Randers, der også lægger makeup?

Jeg har ringet til Creative Looks, men hun er booket fuldt op i august måned. Øv.

Den eneste anden jeg har kunnet finde er Kiil-ann. Har i hørt om hende før?

Hjæææælp mig. Jeg er ved at gå i panik over det.

Mit hår er meget langt og det skal altså sættes specielt op den dag.

Mht. makeup ville jeg ikke kunne gøre det selv den dag (selv om jeg ellers er vant til sådan noget).

Min søde forlovede giver mig heldigvis ret i, at det skal gøres af en anden.

Kan i hjælpe med et fif?

Hilsen fru læbel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria!

Jeg bruger sjældent særlig meget make up, så jeg er ikke den mest rutinerede på området. Heldigvis har jeg en veninde, som er super go' til sådan noget. Vi har aftalt, at vi tager ud og køber make up sammen og så vil hun prøvelægge make up på mig et par gange, så resultatet bliver rigtig godt og jeg får det som jeg vil ha' det. Vi glæder os begge. Tror det bliver rigtig hyggeligt. Men havde jeg evnerne havde jeg gjort det selv.

Summer :loveboard::respekt::)

0

Del dette indlæg

Har valgt at få lagt make-up af en professionel, da jeg overhovedet ikke går med make-up til daglig. Lillesøster havde ellers tilbudt at lægge den, men tror bare vi kommer op og skændes, da vi har meget forskellig smag.

Karina

0

Del dette indlæg

Hej Maria.

jeg lægger selv make-up'en og sætter selv håret. Jeg bruger altid lidt make-up til dagligt, men kan ikke rigtig finde ud af at lægge den store fest make-up. Og det vil jeg heller ikke have!

Det er jo sommer når vi bliver gift, så jeg håber at jeg er brun, og så skal jeg bare se super-lækker og naturlig ud, i kontrast til min lyserøde tyldrøm!

majmaj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria,

Da jeg helt sikkert ikke er rolig på hænderne på min bryllupsdag, har jeg aftalt med min svigerinde, der er frisør og kosmetolog, at hun skal ordne det hele for mig. Det glæder jeg mig virkelig til, for det er rart at jeg kender hende i forvejen, så vi rigtigt kan hygge os.

knus Pernille :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej. Hvis man skal have den såkaldte "brude-make up", tror jeg det er vigtigt man får en professionel til det. Det er jo oftest med øjenskygge i perlemor. Tro mig ! Det kan se rigtig træls ud hvis ikke det er gjort ordentligt. Har en tidl. veninde som godt nok fik det lagt hos en frisør, men det så helt forkert ud på billederne - dvs. det lignede hun havde hvide briller på på alle billeder....LL :hearts:

0

Del dette indlæg

Jeg klarer selv make-up'en.

Til hverdag går jeg kun med mascara, og jeg ved at jeg får det tværet ud, hvis jeg har mere på en hel dag, især hvis det er varmt. Desuden vil jeg ligne mig selv på billederne. :loveboard:

Jeg får håret sat hos min frisør, og jeg regner med at håret og kjolen godt kan klare brudelooket uden den vilde make-up!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer!

Hold da op!

Tusind tak for alle besvarelserne!

Jeg tror jeg lægger en prøve-makeup, for at se hvordan det kommer til at se ud! Evt. samme dag, som jeg får sat min prøve-frisurer!

Har overvejet at få frisøren til at lægge en forsøgsmakeup, og hvis jeg ikke er "tilfreds" kan jeg jo altid lægge den selv. Min bekymring er nemlig også at jeg gerne vil ligne mig selv den dag! Og med brudekjole og opsat hår, så kan det jo være "svært" nok i for vejen!

JEg tænker lidt videre!

Jeg skal faktisk finde en frisør i næste uge, der kan sætte mit hår!

Er der nogen der kan anbefale en i nærheden af ODense, som ikke koster en formue?

Knus

Maria

0

Del dette indlæg

Hejsa... min veninde som er frisør, kommer og lægger min makeup, samtidig med at hun skal ordne mit hår.. jeg er glad for at jeg ikke selv skal stå og rode med det, for med alle de nerver jeg nok har den dag, ja, så kan det da kun gå galt hvis jeg selv skal gøre det.. :mellow:

knuzzzz

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer