jeanette1990

jeres erfaringer

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, det er det... men der kommer så told og moms mm oven i. Du skal lige være opmærksom på at kjolerne er replica kjoler, så billederne ikke er helt det du får. Jeg synes at 1000,- er en meget lav pris, så det jeg ville være nervøs for er om de har lagt nok arbejde i kjolen - og ikke har sparet alt for meget på stoffet (altså ikke nødvendigvis kvalitet, men mere kvantitet). Jeg har specielt erfaring med tylkjoler. Man kan få en smuk en for ca. 2500,- inkl diverse afgifter mm, men jeg vil med glæde betale mere for at få ekstra tyl, at sikre de ikke bruger det stive tyl etc.

Må vi ikke se et billede af kjole typen, så er det nemmere at vurdere faldgrupperne?

Jeg har haft en replica kjoler, der vildt smuk og så samme type kjole fra en anden sælger, hvor den lignede noget der var bakset sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes umiddelbart at det virker som en kjole uden for mange faldgrupper - måske vil skørtet være lidt mindre i omfang, men den er nok ret lige til. Ville lige tjekke feedback på sælger. Havde dog haft det bedre med at prisen havde været lidt højere - men måske er det bare et super tilbud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som Miss Lena er ind på, så tjeck hvad køberne har købt. Er al den positive feedback fra folk der har købt slør, sko, strømpebånd og andet? Eller er der også positiv feedback fra folk der har købt brudekjoler? Det tjekker du ved at klikke på det tal der står efter sælgerens navn.

Jeg har selv købt en kjole der ikke kostede meget mere end din, og den er jeg bestemt tilfreds med. Min søster (der har egen kjolebutik) var meget imponeret over kvaliteten af kjolen samt stoffet. Eneste anke var, at de ikke havde forstået jeg skulle have slæb på, så jeg fik den uden slæb, men det endte jeg faktisk med at være glad for... Derudover havde de heller ikke forstået at jeg ville have 2 forskellige, så fik i første omgang tilsendt 2 ens kjoler...

Så vær MEGET klar i kommunikationen - det synes jeg at jeg var, men åbenbart ikke nok. Bed gerne om en bekræftelse fra sælger, hvor de skriver til dig hvad de syr.

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Man giver ca 11% i told og derefter 25% i moms. Og sidst men ikke mindst et gebyr, der vist ved PostDanmark er 170,- Så du ender nok på 1550,- eller deromkring. Det er jo rigtig billigt, hvis kjolen ligner den på billedet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener jeg betalte omkring 500-600 i afgifter for kjolerne. Som Lena er inde på er det lige før gebyret er større en told + moms, men det må vi jo tage med.

Du byder blot på auktionen på e-bay. Uden at have set auktionen, vil jeg tro, at du derefter skal sende sælger en mail med dine mål samt hvilken farve du ønsker kjolen i, om der skal være lynlås eller snøreryg, slæb eller ej. Det gjorde jeg i hvert fald.

Lige en ting! Vær opmærksom på om der er ekstra porto til Danmark! Det var der da jeg købte min kjole, da vi ikke har det fragtfirma som sælger normalt bruger. Hos mig stod det i teksten, og altså ikke i porto-angivelserne (hvis det gav mening?).

0

Del dette indlæg

OKay :s puhaa, må se om jge kan finde ud af det. jeg havde tænkt på at trykke på køb varen, men så lige snart jeg har indtrykket en sikkerhedeskode så er jeg bundet til den kjole. Men når jeg så har det, så sender jeg efterfølgende en besked til sælger med mine mål osv ?

Kunne jeg ikke evt. sende besked med diverse spørgsmål til sælger først:)? så alt er sikkert inden jeg køber den:)

Og hvor er det du siger, at jeg ser det der med fragt osv:D

0

Del dette indlæg

Du kan sagtens kontakte sælger inden køb. det gør du ude i højre side af auktonen.

Det med ekstra gebyr er vist lettest at vise på en konkret auktion Ebay brudekjole Hvis du scroller ned til det afsnit der hedder "shipping" står der

We send dress by EMS (Express Mail Service). EMS is very quick and very safe way. we will give you the tracking number to check the mail status. If EMS can't arrive your country, we will use other service like Standard Airmail/UPS (need add fee)/TNT (need add fee) and so on.

Vær obs om der står noget lignende ved din kjole - det kan hurtigt blive et par 100 ekstra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer