Guest heidi79

Franske negle

15 indlæg i dette emne

Hej

Er der nogen af jer søde tøser herinde der har prøvet at få lavet franske negle?

Og hvor meget måtte i give for det??

Jeg har nemlig sådan et job, at jeg ikke kan have lange og pæne negle, og tænkte at det kunne være rart at man havde pæne negle denne ene dag.

Knuz Heidi fool

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have det gjort fredag aften hos en bekendt der er kosmetolog. Hun laver også ansigtspleje, bryn og vipper, mm. Hos hende koster det nærmest ingenting, men efter min mening er det absolut det pæneste. Du kan jo også købe færdig kunstige negle som er lakeret som fransk. Du kan ihvertfald få dem hos Matas for ca. 100 kr. Jeg har lige købt nogle. De er godt nok RET lange, men man kan jo selv klippe og file dem til - og jeg skal love for de sidder godt fast....LL

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

Jeg vil også (for en gangs skyld) have pæne negle på min bryllupsdag, så jeg har valgt at købe gelenegle hos Matas til 150 kr. Jeg håber at resultatet bliver godt og ifølge brugsanvisningen skulle det være lige til at gå til.

Hos Matas kunne man også få franske negle, som Lotte72 allerede har nævnt, og ummidelbart ser disse rigtig flotte ud.

Jeg synes at der er mange penge at spare, frem for at få det gjort hos en professionel.

Held og lykke!

Knus Anome

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et dumt spørgsmål - hvad vil det sige at det er gelenegle?

Hej Nett

Det vil sige, at (ihverfald dem jeg har købt) man først limer en negle tip på spidsen af sin naturlige negl, og bagefter så påfører man noget specielt gele på hele neglen, og geleen bliver hård/stivner.

Neglen kommer til at se meget naturlig ud, og bliver meget modstandsdygtig over for ridser, og knækker ikke så let.

De gelenegle jeg har købt er med gennemsigtige tips og der medfulgte en lille bøtte med glimmer, således at man kan lave helt gemmemsigtige negle med eller uden glimmer. Vildt fancy!

Neglen kan så bagefter lakeres, som man nu ønsker, eller forblive ulakeret. De negle jeg har købt kan holde i ca. 3 uger.

Jeg har aldrig før prøvet at bruge kunstige negle, men jeg har hørt, at gelenegle skulle være pænere end f.eks. lakrylnegle. Så jeg er meget spændt på at se resultatet!

Knus Anome

:mar:

Redigeret af anome
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

priserne varierer fra 300-800 alt efter hvor i landet man befinder sig.

Hvis du søger på nette på kunstige negle - eller gelenegle, kommer der en masse sider frem.

Prøv for eks.

gelenegle

hilsen badutski

0

Del dette indlæg

Hej piger

I skal tage til The Nail Shop, som ligger hos SAS Radisson Scandinavia

Der sidder en sød pige ved navn Maria, som laver rigtig flotte negle.

Fransk Manicure koster 360kr hos hende, det er 5 dage siden jeg fik min enegle lavet hos hende og de holder stadig.

Hendes telefon nr. er: 26818659

Mvh. Wickie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer