snuske

brudekjole udsalg

22 indlæg i dette emne

På tirsdag d. 26. 10. kl. 10.00 starter Unique brudekjole sit udsalg.... kjoler fra 1000 kr.... der skal ikke bestilles tid..

Ligger omkring Hammel i Sporup. Det er uden tilretning, men jeg gav 300 kr for at få rettet min kjole til hos den syerske de bruger...og hun er god.

God jagt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige været derude og købe en selskabskjole til den vilde sum af 199 kr... sat ned fra 2800 kr.

Så at hun havde en masse flotte brudekjoler.... Jeg vil giftes igen :( med samme mand selvfølgelig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg var derude, og havde ikke regnet med at finde KJOLEN, da jeg har set mig så varm på en kinakjole (og har efterhånden prøvet mange kjoler herhjemme), men jeg var alligevel ude at køre og fik prøvet et par kjoler.

De er virkelig søde derinde og havde faktisk en del, på trods af deres størrelse.

Da jeg var kommet til, at jeg åbenbart måske ikke ville få suset over en kjole, fandt jeg en på udsalgsstativet, jeg havde overset og prøvede den, bare for lige at udelukke den også.

...så var den der bare!

Jeg fandt kjolen og alle andre kjoler blegner sammenlignet med denne, den havde alt hvad jeg drømte om, og mere til. Nedsat 30%, så det var jo dejligt. Med indbygget underskørt og i silke. Jubii!!!

Super god service, ærlige, tålmodig og varme kvinder i en hyggelig atmosfære (den bedste jeg har mødt).

Slør havde de ikke lige i min stil (ellers så jeg det ikke) men jeg havde et dyrt et hjemme, som modsat forventningen passer perfekt.

Jeg er helt vild med den butik. De varmeste anbefalinger herfra (og jeg er en glad men serviceinformeret kunde!).

Gad vide om jeg burde tage derud efter en selvskabskjole også, skal nemlig bruge en i næste måned.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lena, jeg har kun et modelbillede af min brudekjole som jeg købt derude i sommers på udsalg for 1000 kr. Fjolset her kan ikke finde ud af at formindske mine store billeder... :thumbsupsmileyanim:

Min selskabskjole kan jeg ikke finde billeder af på nettet...

post-43541-1288271597.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg var kørt derned bare for at kigge hvad de havde, så fandt jeg ud af at de havde udsalg... :thumbsupsmileyanim:

Jeg prøvede rigtig mange kjoler og endte med at finde KJOLEN, har idag været nede og hente den, kan bare slet ikke vente til det bliver juni måned næste år... :(

0

Del dette indlæg

Jeg var kørt derned bare for at kigge hvad de havde, så fandt jeg ud af at de havde udsalg... :thumbsupsmileyanim:

Jeg prøvede rigtig mange kjoler og endte med at finde KJOLEN, har idag været nede og hente den, kan bare slet ikke vente til det bliver juni måned næste år... :(

Tillykke med kjolen... :)

0

Del dette indlæg

Var du på kjole jagt tirsdag formiddag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg var der nede tirsdag formiddag :balloon:

Tænkte lidt på om det var dig der også var der tirsdag formiddag ud fra det du havde skrevet :thumbsupsmileyanim:

Du var rigtig smuk i din kjole :)

Jeg er også bare super glad for den. Jeg har jo været så heldig at måtte i den to gange siden, for at vise den til min mor og min aller-aller bedste veninde, som jeg har kendt i ca. 16 år.

-og den er stadig helt og aldeles fortryllende hver gang.

Hvad med dig og din helt fantastiske kjole?

-jeg er så glad for at du valgte den du valgte. Den ville jeg også have valgt til dig (du ser bare smuk, smuk, smuk i den selvom de andre også var gode... men ikke helt så super som DIN kjole).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jer der har været derinde og prøve...

var der nogen af kjolerne med sort på tilbage?

Der er en inde på hjemmesiden jeg er helt vild med nemlig.. :)

He he havde du ikke bestilt en kjole?

Prøv at ringe til dem og hør, jeg kan ikke huske det?

Jo og den er snart færdig... :thumbsupsmileyanim::balloon:

De har bare en på deres hjemmeside som jeg bare må prøve og hvis der er SÅ meget rabat på kunne det jo godt være at jeg kom til at købe den hvis den bare siger BANG.

Skal under alle omstændigheder ud og kigge slør derude. Jeg overvejde også at ringe derud, men den bedre halvdel skal jo ikke høre samtalen og det er lidt svært at undgå i en 2 værelses... ;) derud over har jeg lidt planer om at stå derude kl 10 sharp...

tror I der er mange der har været derude?

0

Del dette indlæg

De har bare en på deres hjemmeside som jeg bare må prøve og hvis der er SÅ meget rabat på kunne det jo godt være at jeg kom til at købe den hvis den bare siger BANG.

Skal under alle omstændigheder ud og kigge slør derude. Jeg overvejde også at ringe derud, men den bedre halvdel skal jo ikke høre samtalen og det er lidt svært at undgå i en 2 værelses... ;) derud over har jeg lidt planer om at stå derude kl 10 sharp...

Billed 1 eller 3?

Husk priserne er FRA 1000 kr.

min kostede 5250 kr. og er det hele værd, med dit budget var vist nok anderledes? Men kig da derud.

Jeg var ikke imponeret over deres udvalg af slør (20% rabat). De havde dog nogle fine billige sko, blot ikke høje nok til mig.

Redigeret af kilden
0

Del dette indlæg

Billed 1 eller 3?

Husk priserne er FRA 1000 kr.

min kostede 5250 kr. og er det hele værd, med dit budget var vist nok anderledes? Men kig da derud.

Jeg var ikke imponeret over deres udvalg af slør (20% rabat). De havde dog nogle fine billige sko, blot ikke høje nok til mig.

Det er billede 3. Den er bare så flot.

Jeg har studset lidt over at der både står bruderkjoler 1000 kr. og brudekjoler fra -80 % inde under det udsalgs noget det har lavet på hjemmesiden.. Jeg regnede mig frem til at hvis der er 80% på de fleste så ville den kjole koste lidt over 1600 kr. og det er bestemt en pris der kunne få mig til at overveje. :) så det håber jeg at den gør. jeg håber det er en af dem der er sat virkelig meget ned. :cheerleader3:

hvad kostede din før rabat? ved du det?

Redigeret af Sidsel R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Sidsel R og Kilden.

Hvem af jer var der da jeg var der. Jeg købte en selskabskjole til krydstogt...

Lige en ting mere.... kommer i ikke til zilla møde d. 13. november i Århus kl. 12.. Det er i latinerkvarteret ??? Der er en tråd under "skal vi mødes" om Zillamøde i østjylland.

0

Del dette indlæg

Til Sidsel R og Kilden.

Hvem af jer var der da jeg var der. Jeg købte en selskabskjole til krydstogt...

Lige en ting mere.... kommer i ikke til zilla møde d. 13. november i Århus kl. 12.. Det er i latinerkvarteret ??? Der er en tråd under "skal vi mødes" om Zillamøde i østjylland.

Det var ikke mig... Jeg har først været derude i dag.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke lige tænkt over det men umiddelbart tror jeg ikke jeg kommer... jeg har desværre rimelig meget om ørene lige nu....

og så har jeg forelsket mig i en kjole jeg ikke har råd til... :balloon::(:) og kan ikke finde nogen nogen steder på nettet til billigere penge.

Det er den første man ser når man går ind på deres hjemmeside og kigger under brudekjolerne...

Redigeret af Sidsel R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til snuske

Jeg var der ude i tirsdags og der var der i hvertfald en der snakkede om et krydstogt :thumbsupsmileyanim:

Måske det var dig :balloon:

Det var mig... :)

Kommer du ikke til Zillamøde d. 13. november i århus.. kl. 12. Der er en tråd i "skal vi mødes" Østjylland.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer