Sign in to follow this  
Followers 0
bryllupsbanditten

Skjorten til manden...?

7 posts in this topic

Hej Piger.

Den skjorte vi har købt til manden er desværre helt hvid og han vil gerne have en ivory... så tænkte hvor i har købt jeres, gerne lidt billigt. Den skal være med knækflip og plads til manchetknap.

KH Katrine

0

Annonce ♥

Hej Piger.

Den skjorte vi har købt til manden er desværre helt hvid og han vil gerne have en ivory... så tænkte hvor i har købt jeres, gerne lidt billigt. Den skal være med knækflip og plads til manchetknap.

KH Katrine

Vi har ikke købt skjorte til manden endnu, netop fordi vi også er gået efter farven ivory! Men samtlige steder vi har været har de sagt, at det mere eller mindre er umuligt at finde en skjorte i den farve :bearhug: Nå, men hvide skjorter er jo ikke altid kridhvide, så det må være vores løsning - At finde en skjorte som ikke er så hvid som sneen, men er tæt på ivory, dog uden at være ivory :)

Edited by 26 feb 2011
0

Min mands var i knækket hvid, altså ikke helt ivory, og det passede fint til kjolen som var gylden og ivory. Han købte den i Kaufmann. Jeg tror det vigtigste med farven er, at man ikke må sætte kridhvid til ivory, så kjolen kommer til at se gul eller beskidt ud...

0

Åh ja, mandens skjorte...!!! Man kan godt bestille den i ivory hos f.eks. Kaufmann og Ginsborg, så kan man bare prøve den i en anden farve. Ellers mener jeg at de har hos Golman og Tholstrup (begge i København). Vi havde så lidt ekstra besvær fordi min mand er så slank, og kombinationen slim-fit + ivory var fuldkommen umulig. Vi endte med at købe en hvid skjorte til ham i sidste ende, da han så også bedre kunne bruge den igen. Jeg har overhovedet ikke bemærket at min kjole skulle se beskidt eller gul ud, men min kjole var også en ret lys ivory.

0

Annonce ♥

Mange brudekjolebutikker har et udvalg af herreskjorter i mange forskellige nuancer hvid. Min kæreste kiggede på en i Lilly, men endte med at købe en i ivory i Nicolai.

0

Tak alle sammen.

Vi købte selv hans første skjorte i Kenndys Brudekjoler men tænkte bare om der var nogle der havde billige fif :)

Må se her i udsalget om jeg finder noget...

0

Prøv på tailorstore.dk

Her kan man få syet skjorter efter mål i lige præcis det stof man gerne vil have. De har et hav af valgmuligheder. Også mht. knapper, tråd, snit, revers osv...

Min mand købte sin skjorte der, og han var rigtig glad for den, og den passe ham perfekt.

Og bedst af alt. DET ER BILLIGT!

0