Risen

Rasmus&Maria <3

109 indlæg i dette emne

Uh så har vi faktisk fået "booket" lokalet, men vi har ikke set det endnu.. Først på fredag, men min mor har fortalt om det og vi har smugkigget igennem en lille revne. Glæder mig helt vildt til på fredag hvor vi skal se det. For så kan vi rigtig komme i gang med at finde ud af pynt , blomster, borde osv. Men min mor siger at det er det perfekte sted med runde borde og nemt at pynte op!! Skal nok prøve at huske billeder !

Her er lige lidt ekstra jeg har tænkt over.. Kom gerne med jeres mening

Eventuelle øreringe - håber at kunne fremstille et blanding af disse to:

post-45303-1292423734.jpg

post-45303-1292423763.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I simpelthen kommet i tvivl om farvetemaet.. :S - Synes det er hammer svært at finde de perfekte blomster i lilla til festen og specielt når de skal være billige. Når jeg kigger på for eksempel lys i hvid er de jo hamrende billige, men hvis de skal være lilla stiger prisen pr lys lige med 5-10 kroner... :/ Hmmm.. Måske vi bare skal lave standart farver som hvid, sølv og creme ? :S .. Det er sikkert billigere og flottere..

0

Del dette indlæg

Vi sparede masser af penge på at holde vores tema i hvidt. Hvis man nu ikke skulle bruge den ellers enooooormt brugte lilla, kunne orange faktisk være flot - og ikke så brugt. Orange og pink sammen er også mums - og så lad hvid være basis. Hvide duge, hvide lys etc

0

Del dette indlæg

Vi sparede masser af penge på at holde vores tema i hvidt. Hvis man nu ikke skulle bruge den ellers enooooormt brugte lilla, kunne orange faktisk være flot - og ikke så brugt. Orange og pink sammen er også mums - og så lad hvid være basis. Hvide duge, hvide lys etc

ja det er også en mulighed. Problemet ligger i, vi først køber blomsterne dagen før. De er så billige inde ved magasin (tror det er 10 kroner per bundt) , men man kan ikke bestille dem på forhånd. Så vi må bare krydse for at de har nogle smukke hvide blomster :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPDATE:

Nå, så har vi lavet om i temaet lilla! Undersøgte markedet og kan se at alting lige stiger med min 5 kroner hvis man vælger lys, pynt og blomster i lilla nuancer. Så nu har vi lavet temaet om, inspireret af min brudekjoles perler og udsmykning til farverne : SØLV, CREME og HVID , men blomsterne kommer mest til at være det gennemgående tema: PÆONER , i kirken, på båden og til festen skal der være pæoner/bonderoser i hvide og lyserøde/røde.

Vi skal desuden også have en rød løber fra der hvor gæsterne står af båden indtil festlokalet fyldt med lanterner og levende lys.

Rasmus min htb binder selv min brudebuket og vi står selv for blomster dekorationerne både i kirke og lokalet.

Udover det har jeg tænkt meget over pynt og Rasmus og jeg har valgt at væggene skal dekorers med billeder i en cirkel. Det vil sige Rasmus 0 år og Maria 0 år, Rasmus 3 år Maria 3, rasmus teenager, maria teenager år , indtil de rammer hinanden med et billede af os og vores skønne datter. Det bliver så fint.

Jeg har fået bestilt smykker til kjolen og har valgt nogle enkelte og smukke smykker som jeg regner med kommer hjem med posten på mandag. Øreringe og et armbånd, begge med bjergkrystaller og perler, men dog meget simpelt.

Hvad kan jeg ellers fortælle? - Jo vi har fået en "komiker" til at guide vores kanalrundfart og han vil lave en sjov fiktiv historie om os når gæsterne sejler rundt.

Imens gæsterne bliver sejlet skal brudeparret os, tage billeder på kastellet og på islandsbrygge. Vi vil gerne have et miks af romantiske billeder på kastellet og rå/by billeder på islandsbrygge.

Nåå ja, også har vi fået en privat kok som kommer og laver mad, vi har endnu ikke bestemt menuen men det skal vi snart gøre.. :thumbsupsmileyanim:

Toastmaser + forlover har også "godkendt" nu.. Tja det var vist det fra mig af pt. Synes vi har nået en del, men hold da ferie vi mangler stadig meget

Lige et spørgsmål - hvor langt tid inden skal invitationer sendes ud? :)

post-45303-1294480006.jpg

0

Del dette indlæg

Det lyder til at give mange gode muligheder med de nye farver! Det skal nok blive godt. :)

Mht. invitationer, så vil jeg mene der er mange forskellige meninger om hvor tidligt de skal sendes ud. Det skulle vist være (lidt forældet) skik at de sendes ud ca. tre måneder før. Vores egne kommer ud omkring 4-4½ måneder før.

Jeg synes man kan sende invitationerne lige så tidligt man næsten har lyst. Hvis man har alt på plads af det skal skal stå i invitationerne ser jeg ikke noget problem . :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder til at give mange gode muligheder med de nye farver! Det skal nok blive godt. :)

Mht. invitationer, så vil jeg mene der er mange forskellige meninger om hvor tidligt de skal sendes ud. Det skulle vist være (lidt forældet) skik at de sendes ud ca. tre måneder før. Vores egne kommer ud omkring 4-4½ måneder før.

Jeg synes man kan sende invitationerne lige så tidligt man næsten har lyst. Hvis man har alt på plads af det skal skal stå i invitationerne ser jeg ikke noget problem . :)

Ja det håber jeg også. Er faktisk mest til enkelt men romantisk stil. :cheerleader3: ¨Okay, har bare sådan en trang til at gå i gang med at lave noget, synes kun vi har bestemt os for nogle ting, men ikke rigtigt"fuldført" det endnu. Men du har nok ret 4 måneder før passer meget godt :cheerleader3: Tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer