Meina

At blive den smukkeste brud nogensinde?

23 indlæg i dette emne

Ja, hvem gad ikke at være den smukkeste brud nogensinde?! Det er bare ikke alle der har mulighed for det, men hvad kan vi gøre for at fremhæve vores skønhed så meget som muligt optil den store dag?

Her er en liste over ting som jeg har gjort, eller vil få gjort. Kom med jeres liste også :blush:

1. Jeg er startet på et yogahold

- for at få en flot, slank krop. Jeg er virkelig

glad for at være startet, hold OP hvor er det

lækkert! :)

2. Jeg går raske ture om aftenen

- for at få iltet huden og sat kredsløbet i gang (hvilket giver mig en fantastisk hud)

3. Jeg spiser forholdsvis sundt

- for at undgå bumser, deller og andet på den store dag

4. Jeg har bestilt tid hos på en negleklinik

- optil dagen, for at få smuuukke hænder

5. Jeg har bestilt tid til bodywrap

- det er noget min veninde fik lavet inden hendes

bryllup, hun tabte 67 cm på 3 behandlinger og gik

1 tøjstørrelse ned. Det er sådan noget med at

man får pengene tilbage hvis det ikke virker og ikke

holder. Så det glæder jeg mig til :D

6. Ja, selvfølgelig bestilt tid hos frisør osv

Skal lige sige, at alt det her er ikke noget jeg følger slavisk! Men det er altså virkelig lækkert

Kom med jeres råd! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved ikke helt endnu hvad jeg skal udsætte min krop for af skønne behandlinger, men indtil videre har jeg gang i dette (dog ikke kun pga bryllupslækker, bare mere sådan lækker-generelt :

Motion - elsker at gå ture, bodypump, ja genrelt mest træning med vægte. derudover træner jeg balder af stål ca 3-4 gange pr uge.

sund kost - tænker over hvad jeg spiser

Af behandlinger op til brylluppet overvejer jeg: ansigstbehandlinger, massager, tanning og så eyelashextension. Jeg farver mit hår til hverdag, men det skal selvfølgelgi også farves lige op dagen)

0

Del dette indlæg

Lige nu sørger jeg for at træne, jeg begyndte før jeg blev friet til, så holder fast i forskellig intensiv fitness 4-5 gange om ugen. Derudover spiser jeg sundt, drikker masser af vand og så er jeg i gang med at lade hår og pandehår vokse sig ekstra langt. Jeg har desuden besluttet ikke at farve det før selve brylluppet.

Tre måneder før bliver det store "ekstra skøn" projekt skudt i gang. Træning, mad og drikke som sædvanlig, men droppe kaffen (den bliver hård!) og så har jeg lovet mig selv at eksfoliere huden OVERALT 2 gange om ugen, ansigtmaske ugentlig og aldrig gå i seng med make up. Den sidste uge skal den have gas med skønhedsbehandling, farve og klippe hår, ordnet negle og rettet bryn og farvet vipper...

Så håber jeg bare på at det siger VUPTI - og så er jeg en lækrere version af mig selv med misundelsesværdig hud :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God tråd :) ja jeg gider sku ikke have en kæmpe rød bums siddende og tirre mig på bryllupsbillederne.

Jeg træner ugentligt 2 gange om ugen og det bliver nok intensiveret med noget mave balle lår træning på et tidpunkt.

Ellers har jeg tænkt at lave et dampbad til mit ansigt en gang om ugen. Man koger bare noget vand og smider fx nogle morgenfrueblade, eller en aromatisk olie i. Du hælder det i en skål og sætter ansigtet henover med et håndklæde over hoved og skål og så vente der et kvarter. Det åbner porerne og renser dem og så skal man bare skylle med iskoldt vand bagefter. :thumbsupsmileyanim:

Hvad er efoliering? :)

0

Del dette indlæg

Uh nu får jeg helt dårlig samvittighed da jeg slet ikke gør så meget. Jeg startede på kur ca. 1 måned efter frieriet, men det nu ikke kun pga det men jeg trængte til at tabe mig, og har siden juni tabt mig 15 kg og skal ikke tabe mere nu, så nu handler det om at holde vægten ved lige. Motion bliver det desværre ikke så meget til, synes ikke tiden er der til det med fuldtidsjob, barn og en mand der arbejder meget, måske en dårlig undskyldning..... :-) Men jeg regner da også med at lave lidt maverulninger mm. månederne op til brylluppet. Og ellers tror jeg ikke at det bliver til andet en skrubbecreme og voksning, og så makeup og hår på selve dagen.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har tendens til problemhud, der specielt dukker op når det er virkelig ubelejligt, så jeg er lidt nervøs for hvordan min hud arter sig dagene op til brylluppet og ikke mindst på selve dagen :)

Jeg har derfor iværksat plan "smuk hud", som forhåbentlig modvirker store urenheder op til dagen. Jeg drikker 1½ - 2 liter vand om dagen og forsøger at undgå for meget sukker, men her i den kommende juletid kan jeg altså ikke være fanatisk med fedt- og sukkerindtag, for elsker bare julen og al dens herlighed :) Jeg renser mit ansigt morgen og aften, hver aften bruger jeg nogle "olie-ampuller" under min natcreme, så huden rigtig bliver plejet om natten. Derudover bruger jeg en ansigtssrub 3 gange om ugen og en ansigtsmaske 1 gang om ugen.

Jeg bruger alm. olivenolie som ansigtsmaske - smører et jævnt lag på hele ansigtet og lader det sidde et kvarters tid, så går jeg i varmt bad, hvor jeg masserer olien af huden, hvorefter jeg renser huden med min alm. ansigtsrens. Bagefter er huden babyblød.

Sidst men ikke mindst, så er eight hour cream uundværligt. Når jeg har røde plamager ( enten starten på bumser eller "straffen" for at have pillet :) ), så smører jeg et tyndt lag på om natten og så forsvinder rødmen og det forebygger samtidig sårdannelse ( igen, hvis man har pillet :) ) Ikke så lækkert egentlig, men jeg kan vel ikke være den eneste herinde, der har problemer med huden og hvis min rutine kan hjælpe én anden, så..... :thumbsupsmileyanim:

Mht motion, så danser jeg zumba en gang om ugen med en veninde, men det blliver ofte til mere snak end sved ;) Så jeg tror ikke jeg får tabt mig eller strammet op inden brylluppet og det er egentlig også ok...

0

Del dette indlæg

Rigtig godt emne :thumbsupsmileyanim:

1. Jeg har meldt mig ind i et fitness-center...og går rent faktisk også derhen flere gange om ugen :)

2. Jeg lader håret gro, så det bliver så langt som muligt.

3. Jeg plejer min hud (der har tendens til dumme urenheder på virkelig ubejlejlige tidspunkter :) ). Mit mirakelmiddel er Super3 Booster fra Beauté Pacifique - når man først har stået igennem den grumme udrensningsfase, så bliver huden bare så fin :)

4. Jeg har planer om at begynde at spise sundt...efter jul :) Måske ved hjælp af madlog.dk

5. Jeg pønser på at få bleget mine tænder evt. med hjemmeblegning, hvis jeg tør (men vil meget gerne have kæresten med på ideen, da jeg ikke har lyst til at mine tænder lyser markant op på bryllupsbillederne i forholdd til hans :) ) :)

6. Har ønsket mig en hula-hop-ring med vægt på i fødselsdagsgave, så taljen lige kan få en ekstra stramning :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter 6 uger med sygt barn hjemme fra DP er alle gode intentioner blevet udskudt for længe.

Nu hvor overskuddet skulle komme tilbage (jeg venter stadig) skal jeg jo have lagt en plan...

Kjolen er købt, men den skal jo også tilrettes på et tidspunkt og der skulle vægten/figuren helst være på plads.

Jeg VIL, KAN og SKAL tabe mig 6-7 kg, -lyder måske ikke af meget, men de gør meget, og det er ikke af det gode.

Jeg har en bog liggende som hedder arndal metoden - eller noget i den stil og jeg regner med at begynde på den i næste uge hvor jeg kan få fys med i forløbet. Jeg har også et træningsprogram liggende i et fitnesscenter som venter på mig (læs: venter på at min datter bliver helt rask og jeg får min nattesøvn igen). Der er også yoga 2*ugen som jeg også deltager i (super motivation som gulerod efter endt træning).

Hud/hår og negle har jeg ikke den store planer med endnu, håret bliver noget med jævnlige kure og ingen hårelastikker, da de knækker håret (hestehale/sjusket knold er eneste frisure i laang tid).

Jeg har købt mig en træningsbold (som indgår i mit træningsprogram fra fitnesscentret), og jeg vil have en hulahopring, da de bare er det bedste mavetrimning ever.

MEN første del af planen er søvn, søvn, søvn.

Redigeret af kilden
0

Del dette indlæg

Uhhh, der er nu 5 maaneder til vi skal giftes og det naermer sig jo. Min kjole skal ogsaa rettes til, men skal ikke tabe mig. Bare lige strammes lidt op her og der.

1. jeg gaar til gymnastik 2 gange om ugen, hvor vi kommer omkring hele kroppen.

2. Jeg er igang med at faa min hormonbalance i form via en natur-terapeut og samtidig har jeg spurgt om at faa hud og haar sat i form. Saa jeg tager omega-3 og omnimin, sammen med drikke aloe vera og nogle andre mere specifikke kosttilskud til hormonerne.

2. Vi faar en smoothie hver morgen, saa gommen ogsaa bliver sund og laekker :) og jeg piser en halv eller en hel roed grapefrugt(Slimfast, som min svigermor siger :) ) Jeg soerger for at spise en stor salat om dagen og ellers hvad jeg har lyst til. Proever at undgaa for meget sukker og andre raffinerede produkter.

3. Jeg lader haaret vokse ud til langt Ariel-lignende haar - for saa at faa det sat op :bearhug:

4. Jeg kan ikke lide at faa lagt makeup, men da jeg ikke er ret dygtig til at laegge oejenmakeup, saa oever jeg mig og ser how to videoer paa youtube... htb synes, det er lidt underligt, men bemaerker hver gang der er nyt makeup paa :-)

5. jeg vil proeve denne kur http://www.bricksite.com/blushbrides/den-u...ve-skoenhedskur, for det virker da overskueligt og ikke for dyrt.

6. Har bestilt tid hos min frisoer, som vil proeve frisurer en maaneds tid foer og saette haaret paa selve dagen.

7. Vil helt sikkert have fjernet haar i armhuler og paa ben ligesom jeg vil have en manicure og en pedicure dagen foer brylluppet.

8. Smiler og griner meget, saa det ikke gaar op i stress og ansigtsmusklerne holdes i form :thumbsupsmileyanim:

Saa har jeg vist ikke mere at byde ind med....

Ciao

Camilla

0

Del dette indlæg

1. Jeg lader mit hår og pandehår gro længere (pandehåret har lige nu den længde, hvor det næsten kan nå bag øret :) )

2. Jeg planlægger styling og frisure med min frisør og holder generalprøve sammen med hende i god tid inden dagen.

3. Zumba tre gange om ugen.

4. Powerhoop hver dag (er lige startet, og det gør bare nas, så det er et halvt minut her og et halvt minut der i løbet af dagen).

5. Abtronic 5-7 gange om dagen 30-60 minutter af gangen (NB: jeg har ikke selv brugt penge på den men lånt den af en og er spøndt på om det gør nogen som helst forskel eller bare gør nederen nas, for det gør det :) ).

6. Forsøger at få lange negle (ikke kæmpe-lange dog).

7. Overvejer tandblegning en måneds tid før bryllupsdagen.

8. Tager Alli og drikker Nupo (ikke som striks kur men som supplement og ikke hver dag.

9. Tager masser af vitaminer og spiser sundere.

10. Vil have professionel ansigtsbehandling, manicure og pedicure i løbet af den sidste måned inden brylluppet.

Det var vist det. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

1. Er i øjeblikket på b-vitaminkur for at styre hår, hud og negle..

2. Spiser multivitamin og fiskeolie

3. Renser ansigt hver aften

4. Bruger ansigtsmaske 2 gange per uge

5. Scrubber hele kroppen 2 gange om ugen + derefter fugt til hele kroppen

6. Træner mindst 2 gange om ugen

7. Vil have ansigtsbehandling op til brylluppet

8. Skal have møde med personlig træner i starten af februar

9. Skal have nogle striber i håret

10. Vil gøre alt i verden for ikke at få sol-striber til sommer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har osse en plan om at tage mig min 10 kg inden brylluppet. Jeg går til Loop cirkeltræning 6 gange om ugen og skal gerne igang med at løbe ved siden af. Jeg var på vægten i Loop og nhavde kun tabt 100 g på tre uger, men havde tabt 1,5 fedt og taget 1 kg musklet på. Det er lidt deprimerende, at man ikke har tabt sig mere.

0

Del dette indlæg

Det ville også bare være ærgerligt med sådan et par hvide striber hen over skulderne

0

Del dette indlæg

Det ville også bare være ærgerligt med sådan et par hvide striber hen over skulderne

Det er SÅ frustrerende, blir virkelig en hård kamp.. begynder at storindkøbe stropløse trøjer i foråret.

0

Del dette indlæg

En super fed tråd - så man kan læse om jeres andre metoder, om diverse ting ! :D

1. Jeg træner hver anden dag i Dansk Fitness.

2. Jeg følger en kostplan, som gør at jeg kan tabe omkring 15-20 kg, på 6 måneder. (Undgår sukker + stivelse)

3. Tager vitamin piller :biggrin:

4. Mit hår, skal bare gro - så det kan blive sat og farvet, op til bryllupperet.

5. Ansigtbehandling + Gelénegle til den store dag

6. Massage - op til den store dag.

7. Dyrke Zumba + Spinning.

8. Sol et par gange om måneden - så jeg ikke er helt bleg :D

9. Pleje min krop - skrubbecrem + smøring af krop i bodylotion.

10. Nyde resten af tiden, inde jeg bliver en gift kvinde !

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er SÅ frustrerende, blir virkelig en hård kamp.. begynder at storindkøbe stropløse trøjer i foråret.

Det er også bare mit mareridt! Godt at vi skal giftes i starten af sommeren!! Og endelig skal jeg ikke læse til eksamen når det bliver godt vejr, men så skal jeg så sidde i skyggen eller være halvnøgen, fordi jeg er mega forfængelig! :)

0

Del dette indlæg

Jeg har tendens til problemhud, der specielt dukker op når det er virkelig ubelejligt, så jeg er lidt nervøs for hvordan min hud arter sig dagene op til brylluppet og ikke mindst på selve dagen :cheerleader3:

Jeg har derfor iværksat plan "smuk hud", som forhåbentlig modvirker store urenheder op til dagen. Jeg drikker 1½ - 2 liter vand om dagen og forsøger at undgå for meget sukker, men her i den kommende juletid kan jeg altså ikke være fanatisk med fedt- og sukkerindtag, for elsker bare julen og al dens herlighed :cheerleader3: Jeg renser mit ansigt morgen og aften, hver aften bruger jeg nogle "olie-ampuller" under min natcreme, så huden rigtig bliver plejet om natten. Derudover bruger jeg en ansigtssrub 3 gange om ugen og en ansigtsmaske 1 gang om ugen.

Jeg bruger alm. olivenolie som ansigtsmaske - smører et jævnt lag på hele ansigtet og lader det sidde et kvarters tid, så går jeg i varmt bad, hvor jeg masserer olien af huden, hvorefter jeg renser huden med min alm. ansigtsrens. Bagefter er huden babyblød.

Sidst men ikke mindst, så er eight hour cream uundværligt. Når jeg har røde plamager ( enten starten på bumser eller "straffen" for at have pillet :) ), så smører jeg et tyndt lag på om natten og så forsvinder rødmen og det forebygger samtidig sårdannelse ( igen, hvis man har pillet (y) ) Ikke så lækkert egentlig, men jeg kan vel ikke være den eneste herinde, der har problemer med huden og hvis min rutine kan hjælpe én anden, så..... :)

Mht motion, så danser jeg zumba en gang om ugen med en veninde, men det blliver ofte til mere snak end sved ;) Så jeg tror ikke jeg får tabt mig eller strammet op inden brylluppet og det er egentlig også ok...

Har et supplerende råd: Inden I vasker hår, masserer I olivenolie i håret, og lader det sidde lige så længe, som I lader ansigtmasken sidde. Efter 15 minutter, vasker I håret normalt og når det er tørt, vil I blive overraskede over hårets fylde og blødhed :biggrin:

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg

Hmm.. indtil videre er planen følgende for min klargøring af min krop. :-)

1: Har personlig træner som har lagt et hårdt træningsprogram (bl.a. med træningsformen Tabata, som er superintensiv) og kostplan

2: Zumba 1-3 gange om ugen.

3: AmalieAmalie's supergo'e skønhedskur

4: Har haft nogle konsultationer med en kosmetolog, og er igang med et instensivt hudplejeprogram, for at mindske porer, blødgøre og midnske rødmen (har en rød donut på hver kind.. hehe)

5: En uge før brylluppet skal jeg ha' farvet håret (ikke noget radikalt anderledes end det jeg har nu.. skal bare være lidt mørkere)

6: Så skal jeg ha' vokset benene - bare for en sikkerheds skyld!

7: Gelénegle... eller bare en meget god mani.

8: Pedi.

...tror nok det var det. Men man ved jo aldrig, om man finder på noget nyt!

0

Del dette indlæg

Hmm, har faktisk ikke rigtig fået tænkt så meget over hvad jeg skal gøre fra nu af og ind til brylluppet... :cheerleader3: men lidt har jeg da overvejet.

1. Træner 2-4 gange om ugen i fitness-center sammen med min kæreste (der er ingen bedre motivation for mig end ham :cheerleader3: ) og så træner jeg håndbold et par gange om ugen indtil sæsonen slutter i april.

2. Håret får lov til at gro sig langt, og så skal det klippes en smule, have lyse striber og sættes op, når brylluppet nærmer sig

3. Er på "kur", dvs. undgår for meget sukker og fedt, og indtag en begrænset mængde kulhydrat (og her er kæresten også med :) )

Resten af alle de fantastisk skønhedstips der er, må komme på et senere tidspunkt :biggrin:

Synes det kunne være superfedt med det der bodywrap, og så vil jeg også rigtig gerne have ordnet negle. Om make-up skal gøres hos en professionel ved jeg endnu ikke, men på nuværende tidspunkt tror jeg at jeg gør det selv. Jeg er alligevel ikke til det helt store.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er begyndt at løbe igen 2 gange om ugen. I dag blev det til 5,4 km...

Så går jeg til mave/balle/lår og zumba 2 gange om ugen, det slutter dog til april men så regner jeg med at 4 gange om ugen i stedet.

Så sørger jeg for at rense min hud og ikke falde i søvn med makeup.

Har bestildt tid hos tandlægen en uge før brylluppet til en tandrensning så de ekstra pæne ud, også på billederne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg er begyndt at løbe igen 2 gange om ugen. I dag blev det til 5,4 km...

Så går jeg til mave/balle/lår og zumba 2 gange om ugen, det slutter dog til april men så regner jeg med at 4 gange om ugen i stedet.

Så sørger jeg for at rense min hud og ikke falde i søvn med makeup.

Har bestildt tid hos tandlægen en uge før brylluppet til en tandrensning så de ekstra pæne ud, også på billederne :)

Aah ja, tandlaegen. Den kommer lige paa min liste! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Fed tråd - og tydeligvis meget relevant.

Havde selv de samme tanker og ideer inden mit eget bryllup.

Men i tiden op til brylluppet kunne jeg ikke undlade at grine lidt indvendigt over alle de forberedelser og anstrengelser man gør sig op til og så bagefter - ja jeg må ihvertfald indrømme at jeg faldt i - så lader man bare stå til igen.

Men så er han jo også røget i fælden :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer