Tooboo

Bride2be - Bryllup den 28. maj 2011

385 indlæg i dette emne

Jeg har i dag skrevet et hav af ansøgninger - håber håber HÅBER at der snart kommer et job til lille mig! :thanks:

Vil lige vise jer vores bordkort...

De bliver lavet af det samme papir, som er indvendigt i vores indbydelser! Der kommer til at være et lille guldhjerte, og ellers bliver de bare utrolig simple!

Der kommer nemlig til at være en masse andet på bordene, så folk skal hurtigt lige kunne spotte deres pladser! :)

post-45419-034178700 1299086163.jpg

post-45419-068403400 1299086171.jpg

post-45419-078524200 1299086178.jpg

Redigeret af Tooboo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde jo fået begge mine par sko hjem! Super fine begge to, men nr. 1 var lidt for høje og nr. 2 lidt for store (havde købt dem i en 40, da det var det eneste de havde hjemme, men bruger 39)... MEN har nu netop kigget på brandos, og de har fået en 39 på lager!!

Wee... :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Så nu er de bestilt, og jeg ved at jeg bliver vildt glade for dem!

4. par sko købt til brylluppet, hi! :rolleyes:

post-45419-002357500 1299269564.jpg

Redigeret af Tooboo
0

Del dette indlæg

Haha en ægte zilla !! :lol: 4 par sko, også selvom de ikke skal bruges allesammen, det må da næsten være rekord!

Og de er altså super fine dem du viser billede af her, meget elegante og så alligevel ikke helt neutrale, lige min stil :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kostede vist rigtigt 4200 kr., men han var til noget arrangement inde i Magasin med sit arbejde, hvor de fik 20%, og der havde han allerede kigget på det sæt i lang tid, så det var bare super lækkert!! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Tooboo
0

Del dette indlæg

Jeg stresser over morgengaven til ham den kommende gom!

Det er muligvis for tidligt, men jeg har altid store problemer med at finde på gaveideer op til hans fødselsdag og jul, så jeg kan lige så godt gribe tyren ved hornene nu! :huh:

Nå, hvad skal han have?

Jeg har overvejet følgende...

- Boudoir billeder, men jeg ved virkelig ikke om jeg tør :unsure:

- Et weekendophold i Italien inkl. en kamp med Juventus (jeg hader dog selv fodbold, men det er jo også en gave til ham)

- En Ipad

De sidste to ting er dog way over budget, men det ville jeg gerne se bort fra! Jeg har sådan et ønske om at give ham det, der svarer til, at en mand giver sin nye brud en ring eller et andet smykke! Jeg vil helst, at han får noget, som han kan bruge/gemme til evigt minde, men hvad???

Min kæreste går ikke med nogle form for smykker (andet end hans kommende vielsesring og en sjældent gang ur). Han har i forvejen to flotte ure og er selv i gang med at spare op til et Breitling ur! :shooter: Tosse!!!!

:help::help::help::help::help::help::help::help:

0

Del dette indlæg

Jeg har sådan et ønske om at give ham det, der svarer til, at en mand giver sin nye brud en ring eller et andet smykke!

Men ville det ikke netop VÆRE at gi ham en weekend i Italien med billetter til en Juventus-kamp, netop fordi KVINDER ønsker sig smykker - mænd IKKE?! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, at min kæreste ville blive lykkelig for en weekendtur i det italienske inkl. en fodboldkamp med Juventus!

Desværre tvivler jeg på, at det kommer til at ske!

Jeg har svært ved at finde ud af noget som helst (åhh, det lød negativt)! :wink:

Men jeg kan vist ikke bestille billetter allerede nu, og hvordan jeg i det hele taget gør det, har jeg heller ikke helt styr på...

Jeg kan ikke finde nogen flybilletter til Torino, andet end at vi skal mellemlande 1-2 gange (ikke så fedt for en forlænget weekend), og jeg tror at det bliver alt for dyrt!

Øv, kunne ellers have været klasse!

Jeg overvejer derfor boudoir billederne, men men men jeg vejer desværre lige 5-10 kg mere end for et par år siden! Jeg har 140 undskyldninger for ikke at tabe mig, men ville så gerne inden brylluppet (og hvis billederne bliver aktuelt)! Hvordan kan det være så svært??? :o

Tror nemlig også at min kæreste ville blive mega glad for billederne - og meget overrasket

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes ikke du skal være spor ked af at der er 5 kg for meget på dig! Synes ofte det er flot på sådanne billeder at der er lidt former og fotograferne er ofte vildt gode til at skjule og fremhæve lige det man ønsker! jeg er selv en pind og ville lige netop den dag gerne lige have 5 kg mere på!

0

Del dette indlæg

Synes ikke du skal være spor ked af at der er 5 kg for meget på dig! Synes ofte det er flot på sådanne billeder at der er lidt former og fotograferne er ofte vildt gode til at skjule og fremhæve lige det man ønsker! jeg er selv en pind og ville lige netop den dag gerne lige have 5 kg mere på!

Hi, tak Mette! :bearhug:

Lige nu er jeg meget hooked på de billeder, men det svinger lidt fra dag til dag...

Må lige tjekke din tråd ud, hvor du skriver om boudoir, for at få lidt inspiration og gode ideer! :)

0

Del dette indlæg

Ved du hvad, jeg kigger lige paa flybilletter og Juve billetter for dig senere i dag eller i loebet imorgen, for det kan vaere nemmere for en, der kan italiensk og kender en MEGA juve-fan, saa ham hoerer jeg lige med hensyn til billetter. Saa kan du nok bedre sortere det fra, hvis du har bedre facts paa plads :)

0

Del dette indlæg

Ved du hvad, jeg kigger lige paa flybilletter og Juve billetter for dig senere i dag eller i loebet imorgen, for det kan vaere nemmere for en, der kan italiensk og kender en MEGA juve-fan, saa ham hoerer jeg lige med hensyn til billetter. Saa kan du nok bedre sortere det fra, hvis du har bedre facts paa plads :)

Ej, ja!!!! Det må du helt vildt gerne!!! :thumbsupsmileyanim:

:thanks::thanks::thanks:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer