sofie b

stropløs bh til stor barm

16 indlæg i dette emne

Nu er mange brudekjoler jo med bare skuldre og så skal man jo have fat i en stropløs bh.. men det kan da nok godt blive problematisk når man bruger 70H :)

Er der nogle der har stået med samme problem og hvad gjorde I? Tænker det muligvis nok ødelægger kjolen lidt med et par bh stropper :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er bh du søger, ville jeg helt klart tjekke lace.dk (de har også butikker i Århus, hvis du bor der). De har alle de store skålstørrelser og et rigtig godt udvalg. :D Kender kun alt for godt problemerne med store bryster og at de vejer godt.

Hvis din str. 70 H er den du bruger i Change skal du regne med at trække en skålstørrelse eller 2 fra.

Jeg bruger personligt 65 G i alle andre mærker end dem change fører. Der bruger jeg 65I...:-P Hader virkeligt deres "intelligente" størrelser. (nogle der bliver glade hvis deres bryster på magisk vis er gået fra en B skål til en C skål. Jeg var ved at tude da hun sagde jeg skulle have en I...)

Ellers er et godt alternativ at du får syet din kjole hos en designer. Min 3.g galla kjole blev syet af Helena Keto, der har butik bag ved det kongelige teater. Fantastisk dame og slet ikke så dyrt endda. Hun anvendte metal stivere i overdelen i stedet for det plastik de fleste mærker sætter i deres kjoler. Det gjorde at den stropløse kjole kunne bære min bryster, så jeg slet ikke behøvede bh. Derudover sad kjolen bare fantastisk og jeg fik lov til at vælge stof, design ect. Hun kan klart anbefales.

0

Del dette indlæg

Jeg er også en af de piger, som har en stor barm, og var også overbevist om at jeg skulle have en stropløs bh på, men min kjole kunne også bære mine bryster, uden bh..... Lidt vildt når jeg er typen der aldrig går uden for døren, uden bh på, og jeg så endte uden bh til mit bryllup...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den problematik står jeg også i, bruger selv 85I hos Change....

Men jeg tænker, da det er et sen efterår, tidlig vinterbryllup, vi skal have , at det bliver en kjole med strop af en slags eller mini ærme. Har afskrevet at der findes en BH uden strop i min str. Har ledt her og der og alle vegne, dog ikke været i Magasin.

Pøj pøj med at finde BH og skriv endelig, hvis du er heldig at finde det et sted :)

kh bente

0

Del dette indlæg

Har du prøvet en kjole? Jeg var ude at prøve kjole i går, og jeg er overrasket over kjolernes konstruktion.

Der value for money. Jeg havde slet ikke brug for en bh.

Der er meget hold i stoffet, stivere, eleastikbælte inderst og meget andet, der gjorde at alt sad som det skulle. Jeg havde en stropløs på, så jeg kunne gå rundt, prøve kjoler og skifte uden at flashe, men som ekspedienten sagde, så er det meningen, at man ikke har bh på.

Kjolen holdt langt bedre end en stropløs bh.

Håber det er en hjælp!

0

Del dette indlæg

Ville også anbefale simpelthen at gå i en Lingerie-forretning, som ikke kun forhandler ét mærke som fx Change.

Personligt har jeg også en stor barm og er rigtig glad for Primadonna. De laver også udmærkede stropløse BH'er og er ikke crazy dyre. De forhandles bl.a. i Magasin.

Men har du været ude at prøve kjoler? For der er jo generelt mere "stivelse" i brudekjoler end mange andre slags kjoler, som der også er nogle af de andre, der nævner. Nu får jeg personligt selv syet min kjole og min designer sagde, at det slet ikke var nødvendigt, fordi kjolen blev syet så den sad helt til.

Selvom du vil købe din kjole færdigt, skal den jo alligevel tilrettes, så den passer dig perfekt. Så måske bliver det ikke noget problem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved Unique hvor jeg har købt min kjole har de stropløse bhér og stropløse corsetter med støtte i som er rigtig gode også i store str. (er selv en pluspige), der er ikke ret mange brudekjoler med stropper der passer til bh stropper.

Jeg ved prima donna også laver corsetter som samtidig støtter så os piger med stor barm ikke føler de falder ned :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ved Unique hvor jeg har købt min kjole har de stropløse bhér og stropløse corsetter med støtte i som er rigtig gode også i store str. (er selv en pluspige), der er ikke ret mange brudekjoler med stropper der passer til bh stropper.

Jeg ved prima donna også laver corsetter som samtidig støtter så os piger med stor barm ikke føler de falder ned :):cheerleader3:

Der købte jeg et og pigerne blev inde hele dagen.... og jeg er en 85 F... Jeg havde godt nok halterneck, men det gjorde en forskel.

0

Del dette indlæg

Jeg er også en stor størrelse (90H), og jeg bruger udelukkende BHer fra Primadonna.

Det er simpelthen det eneste der duer for mig.

Jeg har valgt en kjole, som jeg kan bære BH under - da jeg overhovedet ikke kunne finde noget uden stropper, der passede mig.

(Primadonna laver stropløse BHer, og corsager uden strop, men ikke i H-skål!)

Men jeg gik ind i "Emmas lingeri" på Gammel Kongevej i KBH og fik en suveræn vejledning og betjening.

Der købte jeg en body med knaplukning i skridtet, indbygget BH med skåle, og behagelig afstivning ned over mave og hofte.

Jeg gav 1000 kr for den, og du kan se den i min tråd, hvis du har lyst.

Jeg vil rigtig gerne anbefale "Emmas lingeri" - god service, og stort udvalg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du er vant til change vil jeg mene at du fint kan gå en skål ned, ellers kan du sende det retur inden 14 dage hvis du ikke er tilfreds... Der er mange muligheder i 70G, der er stropløse og i hvid/hudfarvet:

http://www.lace.dk/commodity/7207#

http://www.lace.dk/commodity/7208

http://www.lace.dk/commodity/6975

http://www.lace.dk/commodity/6959

http://www.lace.dk/commodity/6840

http://www.lace.dk/commodity/1122

2 af dem er fra Primadonna :D

0

Del dette indlæg

Jeg er også en af de piger, som har en stor barm, og var også overbevist om at jeg skulle have en stropløs bh på, men min kjole kunne også bære mine bryster, uden bh..... Lidt vildt når jeg er typen der aldrig går uden for døren, uden bh på, og jeg så endte uden bh til mit bryllup...

Det samme her, endte også uden bh... Jeg fik dog anbefalet bh´er fra "Bravissimo.com" af et par stykker herinde fra, du ku´ jo prøve at tjekke siden ud :)

0

Del dette indlæg

Jeg har præcis samme problem! Bruger også selv 70H...og har været utrolig mange steder...selv magasin hvor jeg prøvede en prima donna...men hold op den sad af H-til :-(

Jeg har selv fået anbefalet liberty lingeri (mener jeg butikken hedder) på Gammel Kongevej i KBH. Regner med at skulle derind i den kommende uge for at finde en bh eller corsage. Håber jeg finder noget for skal ind og ha' syet kjolen til her den 1. februar!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer