annesvendsen

Søger brugt Justin Alexander brudekjole 8465

18 indlæg i dette emne

Jeg har forelsket mig i den smukke Justin Alexander kjole model 8465, men den ligger over mit budget. Så hvis nogen kender nogen, som vil sælge denne kjole er jeg meget interesseret. Jeg er både interesseret i den i hvid samt den mere nougat-farvede model.

Se den her:

http://www.thebridalshop.com/justinalexanderbridal/8465.htm

/Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken størrelse skal det være? Der er ihvertfald en HER - elsker de kjoler :thumbsupsmileyanim:

Hold da op, det var billigt for den... har kun set den til 12.000 ellers fra nypris. Den er nemlig rigtig fin.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken størrelse skal det være? Der er ihvertfald en HER - elsker de kjoler :thumbsupsmileyanim:

Hold da op, det var billigt for den... har kun set den til 12.000 ellers fra nypris. Den er nemlig rigtig fin.

Jep var osse ret overrasket over hendes priside, og fordelen er jo osse, at den sjældent vil være så "beskidt" som almindelige brudekjoler, fordi den ikke er blevet slæbt hen af jorden..

0

Del dette indlæg

Det er også en skøn, skøn kjole :thumbsupsmileyanim: Jeg har prøvet den i en str 36 ved Kennedy i Sabro. Se evt billeder i min tråd "rustik og romantisk 13.08.11" Den har et lille hul i det yderste lag tyl bagpå og er derfor sat ned med 40% til 6000,- De tager normalt 10000 for den. God jagt... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig i den smukke Justin Alexander kjole model 8465, men den ligger over mit budget. Så hvis nogen kender nogen, som vil sælge denne kjole er jeg meget interesseret. Jeg er både interesseret i den i hvid samt den mere nougat-farvede model.

Se den her:

/Anne

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men da jeg var ude og prøve kjoler faldt jeg over en kjole, som er meget lig den Justin Alexander model du leder efter. Den koster 4800 kr. og den er oprindelig hvid og længere, men du kan for 300 kr ekstra få den lagt op i samme længde som den anden og få den farvet gratis, hvis du er mere interesseret i den lyserøde/nougat-farvede model.

0

Del dette indlæg

Se den her:

/Anne

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men da jeg var ude og prøve kjoler faldt jeg over en kjole, som er meget lig den Justin Alexander model du leder efter. Den koster 4800 kr. og den er oprindelig hvid og længere, men du kan for 300 kr ekstra få den lagt op i samme længde som den anden og få den farvet gratis, hvis du er mere interesseret i den lyserøde/nougat-farvede model.

Hvor var det henne? Kan nemlig rigtig godt li snittet, men er ikke helt hooked på farve og længde, så det ville være perfekt hvis den fandtes i hellang hvid :)

Ellers er der en af brugerne herinde der lige har bestilt en kopi på eBay super billigt.. Tror tråden hedder noget med 'c og ls lavbudgetbryllup'.. Det kunne måske være værd at følge med der, og se hvad hendes erfaring med købet er..

Redigeret af Pumpkins
0

Del dette indlæg

Se den her:

/Anne

Hvor var det henne? Kan nemlig rigtig godt li snittet, men er ikke helt hooked på farve og længde, så det ville være perfekt hvis den fandtes i hellang hvid :)

Ellers er der en af brugerne herinde der lige har bestilt en kopi på eBay super billigt.. Tror tråden hedder noget med 'c og ls lavbudgetbryllup'.. Det kunne måske være værd at følge med der, og se hvad hendes erfaring med købet er..

Det var i Fuhrmanns brudekjolebutik i Køge. Hvis du har mulighed for at tage dertil, ville jeg helt klart anbefale dig det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Se den her:

/Anne

Hej Anne

Har du købt en kjole? Hvis ikke, hvilken størrelse skal du have? Jeg kender en, der muligvis vil sælge den mørke model.

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer