Sign in to follow this  
Followers 0
Ms aprilbride

mini bordplaner ala Pilgrims

6 posts in this topic

Hey alle zillaer

nu nærmer datoen sig jo med hastige skridt har derfor brug for jeres kyndige hjælp

Er i øjeblikket ved at udforme vores menuhæfter hvor vi gerne vil have en minibordplan i med numre hvorefter vi så beskriver hver enkel gæst udfra et nummer så gæsterne kan placere hinanden..

Er der nogle af jer itkyndige zillaer der har en skabelon el lign??

min mail er mhm81@hotmail.com

hilsen Michelle

0

Annonce ♥

Hey alle zillaer

nu nærmer datoen sig jo med hastige skridt har derfor brug for jeres kyndige hjælp

Er i øjeblikket ved at udforme vores menuhæfter hvor vi gerne vil have en minibordplan i med numre hvorefter vi så beskriver hver enkel gæst udfra et nummer så gæsterne kan placere hinanden..

Er der nogle af jer itkyndige zillaer der har en skabelon el lign??

min mail er mhm81@hotmail.com

hilsen Michelle

Nu ved jeg ikke hvilke programmer du normalt arbejder med, men du kan vel bare tage en almidenlig A4 (landskab) i word og dele op i 3 og sætte enten tekst bokse ind eller lave 3 spalter? det er vel det mest simple.

0

tror du misforstår mig mette :rolleyes: jeg mener selve den figur hun har med de runde borde.... ikke selve folderen den er der styr på....

0

aha!

Men den kan vel også nemt laves med en masse tekstbokse/figurbokse. der kan man jo sætte figurer ind (runge som fx runde borde) og så skrive tal hele vejen rundt i små tekstbokse. De programmer jeg bruger normalt er rigtig gode til sådan noget, og ved ikke lige hvad word kan, bruger det aldrig til sådan noget her. men er det word du bruger?

0

Annonce ♥

aha!

Men den kan vel også nemt laves med en masse tekstbokse/figurbokse. der kan man jo sætte figurer ind (runge som fx runde borde) og så skrive tal hele vejen rundt i små tekstbokse. De programmer jeg bruger normalt er rigtig gode til sådan noget, og ved ikke lige hvad word kan, bruger det aldrig til sådan noget her. men er det word du bruger?

Jeg har både word og publisher men er slet ikke en ørn i det men med de rette guidelines kan det nok lade sig gøre???

0

Hvor mange pladser er der ved hvert bord? Så kan jeg altså godt lige smide noget sammen til dig

0