Cirkelkaffe

Terrier Playnet - Kvalitet

14 indlæg i dette emne

Nu her jeg længe "krædset" om de her sko fra Terrier Playnet :rolleyes: , men er sådan i tvivl om det er en Okay kvalitet, og er de til at gå med en hel dag (tænker nok 6cm hælhøjde):

http://www.terrierplaynet.net/servlet/the-...ce-Shoes/Detail

Altså sådan generalt deres kvalitet derinde fra, synes jeg har læst mig frem til at flere har købt derinde fra...

Håber der er nogen der kan hjælpe.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan forhåbentligt snart svare på det, for min sko er netop sendt afsted :rolleyes:

Ved ikke lige hvor lang tid transporten tager...krydser bare fingre for at de ikke bliver taget i tolden!

Men jeg skal da nok lige give besked når de kommer :)

0

Del dette indlæg

Mine er lige kommet ind af døren for tyve minutter siden :rolleyes:

Jeg fik mail om at de var sendt 18. januar - så forsendelsen tager vel ca. 10 dage. :)

Umiddelbart synes jeg at kvaliteten er fin til prisen - og ikke mere. De STINKER og jeg var ikke ligefrem dazzled over hvor fint de var limet/sat sammen. Og det der sorte ruskind smitter af... Men de virkede tilgengæld rigtig behagelige og så pæne ud når de kommer bare en smule på afstand. :) Så jeg er rigtig glad for mit køb af dansesko hos dem, men jeg tror ikke, at jeg ville vælge dem til brudesko sådan umiddelbart. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så kom mine sko :)

Jeg synes at de er helt perfekte (se dem i min tråd).

MEN...jeg synes også at prisen afspejler kvaliteten. Det ER lavbudget sko og det er tydeligt at mærke på dem. Jeg synes dog ikke at man kan SE det på dem :)

Hvis du ønsker GOD kvalitet, skal du ikke bestille derfra, men handler det "kun" om pris og udseende synes jeg sagtens at du kan bestille derfra. Jeg er SUPERglad for mine og skal helt sikkert have dem på den store dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan I to søde piger måske svare på, hvordan de er i størrelsen? Jeg overvejer at bestille derfra. Jeg er normalt i den store ende af en 39 :)

Mine er en str. 39 og de passer perfekt i selve skoen, dog kan remmen godt være en lille bitte smule stram. Havde det været til bryllup (eller andet, hvor jeg skulle have dem på en hel dag) ville jeg nok have bestilt dem i 39½. Og hvilken størrelse er jeg så normalt? Hmmm... Altså jeg har støvler i størrelse 39 og 40 og sko i både str. 38 og 39. Er vildt besværlig med sådan noget. :unsure: Men vil nok generelt betegne mig som en 39, nogle gange en lidt stor 39...

Så umiddelbart vil jeg sige, at du skal vælge den størrelse du normalt bruger, evt. en halv størrelse større, hvis du skal have dem på hele dagen og det er med hæl :)

0

Del dette indlæg

Kan I to søde piger måske svare på, hvordan de er i størrelsen? Jeg overvejer at bestille derfra. Jeg er normalt i den store ende af en 39 :)

Mine er en str. 39 og de passer perfekt i selve skoen, dog kan remmen godt være en lille bitte smule stram. Havde det været til bryllup (eller andet, hvor jeg skulle have dem på en hel dag) ville jeg nok have bestilt dem i 39½. Og hvilken størrelse er jeg så normalt? Hmmm... Altså jeg har støvler i størrelse 39 og 40 og sko i både str. 38 og 39. Er vildt besværlig med sådan noget. :unsure: Men vil nok generelt betegne mig som en 39, nogle gange en lidt stor 39...

Så umiddelbart vil jeg sige, at du skal vælge den størrelse du normalt bruger, evt. en halv størrelse større, hvis du skal have dem på hele dagen og det er med hæl :)

Jeg har også tænkt mig 39½, hvis størrelserne er "normale", og det lyder de da til at de er :)

Ved du, hvor meget fragten er? synes ikke jeg kan finde det.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har modtaget mine sko i dag. Og de er fantastik flotte. Desværre er de bare lige en my for små. Så må prøve at sælge dem.

IMG_0230.jpg

IMG_0229.jpg

Ej hvor er de flotte :thumbsupsmileyanim: Hvor høje er de? Er det den lille hæl eller 5 cm?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer