Guest LeChrom

Hvilket farvetema har/havde I?

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal have en udendørs sommer bryllupsfest, i strålende solskin selvfølgelig :thumbsupsmileyanim:

Regnermed at vi skal have nogen gode kratfige glade sommerfarver på servietter og blomster og så hvide eller cremefarvede duge.

Min brudebuket skal også være lidt "vild natur " med kraftige farver.

0

Del dette indlæg

Vi har ikke noget decideret farvetema, men har planer om hvide duge (dem kan vi nemlig låne os til gratis :thumbsupsmileyanim: ) med blomster og evt servietter i gul, orange, pink, rød og grøn + eventuelt en enkelt lilla hist og pist (selvom h2b ikke er så vild med det :loveboard: ). Men det bliver helt sikkert klare farver med pow-effekt!!

Vores invitationer blev holdt i knækket hvid/sort. Og det er jo ikke særlig farverigt, så jeg må tage revanche til festen :)

Redigeret af RandiHR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey LeChrom hvor har du fundet det flotte billede af slottet? :thumbsupsmileyanim:

Vi holderr os på et minimum af pynt. Det bliver sandsynligvis menukort/bordkort + evt. en kysseklokke + evt. en favourbox. Og det vil i givet fald blive i ivory og guld.

Friske farver er superfede, og jeg havde selv tænkt en masse på turkis og orange en overgang, men jeg kan slet ikke se det for mig til slottet. Jeg synes der er så mange fine detaljer og det er så flot at det er lidt "ferskt" så det holder vi fast i. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer