Guest Francke

Bordkort

30 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har set følgende billede i en gammel tråd fra 2008 (brugeren som har uploaded er ikke længere aktiv). Jeg er helt vild med disse bordkort, og håber derfor, at I kan hjælpe med et link til noget lignende et sted, hvor jeg kan købe dem. Jeg er ikke særlig kreativ selv, så det bliver helt sikker ikke optimalt, hvis jeg selv skal lave dem :-)

* Vores farvetema er dog klassisk rød.

Håber I kan hjælpe.

post-47100-1297338214.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil vove at påstå de fleste kan lave dem - det er hvidt papir med printet navn klippet ud og limet på en lidt større firkant.

Du har sikkert ret, men jeg ville ikke ane, hvordan jeg skulle sikre, at kanter og afstand blev ens og lige. Og hvilken afstand navnene skal printes i, før det passer og lign. Jeg er virkelig kreativt udfordret på det punkt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er også den mulighed at få nogen til at gøre det for dig :)

Hvor i landet er du fra og hvor mange skal du have lavet?

Jeg er fra Frederiksberg. Vi mangler også invitationer og menukort. Skal bruge 60 bordkort og ca. 30 af de andre.

Overvejer faktisk at forsøge at lave det selv, og så købe mig fra det, hvis det går helt galt :-)

0

Del dette indlæg

Måske kan disse hjælpe nogle.. Hent billedet ind i et word dokument og lad der være fx 2 ved siden af hinanden. Lav en tekstboks til navnene og skriv navnene ind. Herefter skal de bare printes ud på god kvalitet papir fx SuperGlossy Printerpapir 160 gram...

Det er jo ikke værre end at prøve sig frem og lære lidt ad gangen :)

post-22726-1297554558.jpg

post-22726-1297554565.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer