Guest Synneborre

Topfigur m. Anders og Andersine And

13 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften antyder... er der nogen af jer, der ved, hvor jeg kan købe en topfigur med anders og andersine?? Min kæreste er ellevild med Disney -og specielt Anders. Og kunne være så nice at overraske ham når kagen bliver rullet ind på dagen. :-) Synes bare ikke jeg kan finde det nogensteder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for hjælpen. Jeg har kigget på Ebay - på trods af at jeg som nævnt ikke kan købe dem derigennem... synes slet slet ikke det er min smag de der topfigurer der er derinde. Vil bare gerne ha' Anders og Andersine 10--15cm høje og uden alt det der tingeltangel. Desuden har jeg som nævnt ikke paypal og ville i tilfælde af køb på Ebay blive nødt til at få NC til at hjælpe mig. Og den går ikke, når det er en overraskelse.

Er der ingen, der måske har nogle kreative fingre med noget cernit eller noget? Jeg har kigget på hende Stine Frisk's hjemmeside... og jeg vil også forhøre mig om hun kan lave de to figurer.. men indtil da kunne det nu være meget rart at høre, om andre er faldet over noget, falder over noget eller simpelthen bare er megakrea?

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du er villig til at give, men herinde er der i hvert fald en uden alt det tingeltangel rundt om: http://www.charmorigin.com/659-cake-topper...per-wct121.html

Den koster $69 altså lige godt 380 kr + forsendelse og den er 5 inches høj, hvilket svarer til ca 12,7 cm.

Problemet med ebay i forhold til at du ikke har en paypal konto er da ikke ret stor... Du laver da bare en ... Det er gratis ... Det eneste det kræver er at du har et kort der kan handles med i udlandet (altså visa, visa dankort, visa electron, mastercard osv...), det er såment ikke så svært ^^

0

Del dette indlæg

Hej Synneborre.

Har ikke nogle figurer i ærmet, men vil bare lige tilbyde dig at hvis du finder et sted hvor man skal bruge paypal og du ik selv vil købe dem for ikke at ødelægge overraskelsen, så vil jeg da gerne købe dem for dig hvis du overfører beløbet.

Ved ikke om det er en hjælp. Det er bare et tilbud :biggrin:

(hvis der kommer told eller noget oveni, skal du selvfølgelig også betale det :) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du er villig til at give, men herinde er der i hvert fald en uden alt det tingeltangel rundt om: http://www.charmorigin.com/659-cake-topper...per-wct121.html

Den koster $69 altså lige godt 380 kr + forsendelse og den er 5 inches høj, hvilket svarer til ca 12,7 cm.

Problemet med ebay i forhold til at du ikke har en paypal konto er da ikke ret stor... Du laver da bare en ... Det er gratis ... Det eneste det kræver er at du har et kort der kan handles med i udlandet (altså visa, visa dankort, visa electron, mastercard osv...), det er såment ikke så svært ^^

Hehe, det ved jeg. Men jeg er lidt bange af mig mht. paypal, for godt nok kan jeg godt finde ud af teknikken, men jeg er sgu lidt nervøs omkring det. :-p Måske med tiden. Haha.

Jeg vil i øvrigt kigge på den dér du sendte link på. Jeg har set den før, og manden kom også til at se mig over skulderen... hehe, og synes den var ALT for sej. Jeg er bare nervøs for, at de faktisk ikke rigtig ligner Anders og Andersine.. jo lidt, men de to er jo lidt tykkere i bagpartiet end figuren. Hmm.. Overvejelse! Jeg har jo også en kok, der har arbejdet på kong hans og fakkelgården, som laver min kage... og gerne vil prøve at lave topfiguren som anders og andersine.. men han var selv nervøs for, om de blev for tunge i marcipan. Så det er derfor jeg er ude at se mig om. :-)

Hej Synneborre.

Har ikke nogle figurer i ærmet, men vil bare lige tilbyde dig at hvis du finder et sted hvor man skal bruge paypal og du ik selv vil købe dem for ikke at ødelægge overraskelsen, så vil jeg da gerne købe dem for dig hvis du overfører beløbet.

Ved ikke om det er en hjælp. Det er bare et tilbud :biggrin:

(hvis der kommer told eller noget oveni, skal du selvfølgelig også betale det :) )

Hvor er det virkelig sødt af dig! Jeg vil overveje det. :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer