Oprettet February 13, 2011 · Rapportér indlæg Når dagen og dén fantastiske fest er slut, kommer der en tid hvor man gerne vil genopleve denne enestående dag. Hvorfor så ikke genopleve denne enestående dag via et lækkert læder album fra New York? Eller genoplev denne enestående dag på fjernsynet med et virtuelt flot slideshow, hvor jeres billeder vises og genfortæller Jeres historie sammen med musik, måske en sang fra et af aftens indslag - hvem ved? TILBUD! Jeg tilbyder 5 kvalitets læderalbum fra New York ”GRATIS” til de første 5 som bestiller en bryllupsfotografering. Albummene leveres færdige med monteret print. Alle print er efter Jeres eget valg. (Værdi DKK 2700,-) NYHEDER 2011 Som noget nyt tilbyder jeg flotte virtuelle slideshow. Slideshowet bliver designet til hvert enkelt bryllup og bliver en kombination af billeder fra dagen og musik. Musikken kan I helt selv vælge, bare spørg! Der er mulighed for at få slideshowet leveret, så det kan afspilles på DVD, iPhone, iPad eller anden form for Smartphone. I kan også få det på en privat WEB – side som I kan sende til gæster og familie, så de også har muligheden for at genopleve den enestående dag. Slideshow koster kun 950 DKK . Der gives 10% på slideshowet ved bestilling samme med bryllupspakken. Hvem er fotografen? Mark Trustrup er Danmarks bedste bryllups fotograf,og internationalt anerkendt for sit arbejde. Mark har mange års erfaring med bryllupsfotografering og løser hvert år mange opgaver for danske og udenlandske par over hele landet.. Mark arbejder ud fra det ikke kun er billederne der skal være I top, men også at der leveres en god service samt at I får en dag hvor I ikke føler jeg hindret eller utryg, ved at have bestilt en fotograf. Mark skaber billeder med twist af det klassiske, det utraditionelle, humor, glæde, store øjeblikke og reportage. Se billeder på min hjemmeside eller facebook side. Hvis I på noget tidspunkt har spørgsmål, så hold jer endelige ikke tilbage! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites