MicheleJakob

Bryllup og barnedåb

2 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er i gang med at planlægge vores bryllup som vi skal holde sammen med dåben af vores lille øjesten..

Jeg mangler virkelig inspiration til hvordan man sammensætter et bryllup og en barnedåb samtidig..

Har svært ved at finde ud af hvordan en invitation feks. kan se ud og hvilket bordpynt der kan være uden det bliver for meget af enten den ene eller den anden slags..

Er der nogen der har nogle ideer og evt nogle billeder vil jeg meget gerne hører fra jer..

Mvh Michele

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved stort set alle de kombinerede bryllups- og barnedåben jeg har været ude til - og det er en del - har fokus klart været på selve brylluppet, idet det dog selvfølgelig har påvirket taler/sange som også har omhandlet selve dåben. Det kan det nyfødte barn helt sikkert også godt leve med for det er jo stik modsat virkeligheden og dagligdagen fremover hvor barnet vil "tælle" meget mere end det at I er blevet gift.

Det skal så også retfærdigvis siges at der nok er nogle som vælger at holde det hele på "et lidt lavere blus" hvor det hele ender op i en god og hyggelig middag, som ved en traditionel barnedåb. Dem ser vi bare ikke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer