ung mor

Ung mors lavbudgetbryllup - Så er det i MORGEN

315 indlæg i dette emne

smile.gif Så blev det min tur til at lave en planlægningstråd ohmy.gif

Da jeg er på studerende og på SU, så bliver det et lavbuget bryllup - og det skulle gerne kunne holdes for maks 20.000 kr med kjole og ringe.

Da der stadig er lang tid til at vi skal giftes har jeg tid nok til at planlægge og finde billigere ting - og synes det er super skønt for så kan jeg købe ting i ny og næ, når der lige er råd til det og derved mærkes det ikke så meget på pengepungen.

Frieriet

Han faldt på knæ den 17-07-11

Bruden

Kjole 1 – Kjole 2og her

Den endelige kjole

Sko – de endelige sko

Birdcage 1 – Birdcage 2 – slørDet endelig birdcage/facinator

Undertøj

Buket tanker

inspiration

Hjemmelavet fjerbuket

Smykker

Armbånd

Halskæde

øreringe

Menuen

Forret

Hovedret- Helstegs pattegris med salatbar

Dessert

Natmad

Reception Slikbuffet

STD

Her er vores kort

Farvetema

Brudepiger Mine tvillingepiger Melena og Tilde

Kjoleideer

Den endelig kjoleHårpynt

Buket

Fotograf

Tina Liv

Bordpynt + alm oppyntningsideer

Hvide velourduge

Sort bordløber

Sorte servietter

Vandperler

Redigeret af ung mor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Hvor i haderslev skal i giftes? Jeg er selv derfra, men bor der ikke længere.

Tak - vi satser på at det skal være ude i det fri - har måske en ide om at Damparken kunne være hyggelig , men det er slet ikke besluttet endnu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Hvor i haderslev skal i giftes? Jeg er selv derfra, men bor der ikke længere.

Tak - vi satser på at det skal være ude i det fri - har måske en ide om at Damparken kunne være hyggelig , men det er slet ikke besluttet endnu

Det kunne være rigtig fint i damparken :o Eller måske ude i dyrehaven...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen til :)

Hvor mange gæster har I tænkt jeg at invitere?

Vi bliver omkring 30 personer hvis alle kommer :-) Så det er ikke det vilde

Velkommen til :)

Hvor i haderslev skal i giftes? Jeg er selv derfra, men bor der ikke længere.

Tak - vi satser på at det skal være ude i det fri - har måske en ide om at Damparken kunne være hyggelig , men det er slet ikke besluttet endnu

Det kunne være rigtig fint i damparken :blush: Eller måske ude i dyrehaven...

Det lyder som en god ide - havde faktisk set på stedet derude som feststed - men man sskal være ude kl 22 og det synes jeg er meget tidligt

Hvor hyggeligt at træffe dig herinde også :o Glæder mig til at følge med i planlægningen af jeres bryllup..

:wink: Mia og Emilie

Hej Mia

Tænkte nok at du også var herinde :) Spændende at jeg også kan følge med i din planlægning :-)

Men ikke et ord på face vel? Vil gerne vente med at fortælle det til familie og venner når vi er 100 % sikker på at har pengene til det og datoen ikke skal udsættes pga en graviditet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhh har sko dillema - har dog for lang tid siden bestilt et par sorte blonde støvler men da vi var i Barcelona faldt jeg over nogen fede sko som jeg også bare måtte eje - og nu kan jeg ikke beslutte mig for hvilke det skal være til selve dagen...

Men her er de 2 valg..

2qlbpg6.jpg

2e52of5.jpg

Man kan selvfølgelig ikke se skoene for kjolen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De farverige sko er helt klart for skønne.. Normalt ville jeg nok være til de sorte, men i mine øjne er de for :sm: til et bryllup.. Men kunne måske være et sjovt twist :thumbsupsmileyanim:

Sådan tænker jeg normalt også om sort til et bryllup, men har tænkt mig at geile min kjole med sorte sommerfugle og bindebåndet i rykken skal være sort også.

Og derudover er vores tema Hvid/sort

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke så godt lide støvlerne, men er også en sippe. Skoene er herlige til gengæld. Sæt evt en sort sommerfugl på brylluppet - det vil være top sødt

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee er allerede begyndt at se på menuen og har lige fået et fantastisk tilbud på helstegs pattegris med tilbehør, så indtil videre har vi lavet en uforpligtende reservation hos dem til vores dag :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

xpquo.jpg

Redigeret af ung mor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer