ung mor

Ung mors lavbudgetbryllup - Så er det i MORGEN

315 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er det vidst tid til en lille update her i tråden.

Her sker ikke så meget - bliver nød til at lægge planlægningen lidt på hylden de næste 14 dag hvor den står på eksamens projekt skrivning og et grundforløbs eksame der skal overståes. Men har jo heldigvis tid nok til at planlægge den store dag - så 14 dage fra eller til gør nok ikke nogen forskel.

Ellers er der nu fundet et byrådsmedlem som vil vie os på et specielt sted som vi vælger, dog indenfor Haderslevs kommunegrænse. Min kommende mand har gået i klasse med byrådsmedlemmet og derfor har han spurgt ham om han kunne have lyst og måtte. Og efter en lille samtale med borgerservice og borgmesteren fik han lov til at vie os. :cheerleader3:

Stedet har vi næsten valgt, og det bliver nede ved vandet ved Haderslev sygehus - da det var der vi mødtes for første gang :iloveyou:

Vi har haft kigget lidt på forskellige steder at holde festen, men vi er stadig enige om at det bliver hjemme i haven i et telt :-)

Så alt i alt er der ved at være styr på noget mere. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er stadig meget i tvivl med henblik på slør eller birdcage, men tror jeg høre min "frisør" af når vi engang har offentliggjort at vi skal giftes, og så tager jeg den derfra. :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg synes din kjole er så traditionel i formen (på trods af farven) at du måske skulle vælge et enkelt slør. Du kunne så sætte en lille sort detalje på sløret ligesom jeg fx havde vores monogram. Men god idé at snakke med frisør og lige finde ud af hvordan håret skal være

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepigerne

Jeg har mine tvillingepiger som brudepiger. De vil være 3 1/2 år på dagen og er allerede nu prinsesse interesseret så de skal selvfølgelig ha en flot kjole.

Jeg har kigget lidt på et par forskellige, men kan ikke helt finde ud af hvilken der passer bedst til kjolen! Vil gerne have at deres er hvid/sort ligesom mig.

Vil i hjælpe med at komme nærmere en beslutning??

Her er dem jeg har set på

Kjole 1

2vmzgjd.jpg

Kjole 2

244nzgi.jpg

Kjole 3

25a54r7.jpg

Kjole 4

24y62vp.jpg

Kjole 5

cqdsm.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik vi valgt kjole til pigerne - tak fordi i gad at give jeres besyv med :-)

Det blev kjole nr 4 der vandt kampen. De skal jo også føle sig som prinsesser den dag.

24y62vp.jpg

Sidste dag faldt jeg over nogen hvide hårbøjler som de skal have i - så dem købte jeg med det samme :-)

8x3ptl.jpg

Og her er lige er billede af tøserne

e0q5g6.jpg

Redigeret af ung mor
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh i morgen skal jeg til grundforløbseksamen i teknisk design - er godt nok ved at være nervøs og har så pisse høje forventninger til mig selv :-(

Så på fredag kan jeg begynde at planlægge lidt mere, for så får jeg mere tid :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer