ung mor

Ung mors lavbudgetbryllup - Så er det i MORGEN

315 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med frieriet :cheerleader3: Det er bare så skønt, og så STORT når det (endelig) sker. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er selv 2012 brud, så jeg kigger lidt med i din tråd - skønne kjoler man kan finde, på den side du har anbefalet. Jeg tror jeg skal have to brudepiger, og de er 11-12 år, så måske kan man finde noget til dem derinde!

0

Del dette indlæg

Hvilke har du bestilt? Jeg er selv på jagt efter en til min datter, så inspiration modtages gerne :cheerleader3:

Jeg havde et valgt mellem disse og det blev kjole nr 4

Det er en rigtig sød kjole som du har valgt. Og de har i det hele taget rigtig mange flotte kjoler på den hjemmeside. Der kunne jeg sagtens finde nogle flotte kjoler til mine 2 piger.

Så jeg følger lige med i hvordan det går med at få kjolerne hjem og hvilken kvalitet det er :cheerleader3:

:bearhug: Marianne

Jeg skal nok give dig besked når de er kommet hjem om hvordan de er i kvaliteten - men har indtil videre kun hørt godt derfra!!

Hvor meget har du skulle give for at få sendt kjolerne til danmark?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilke har du bestilt? Jeg er selv på jagt efter en til min datter, så inspiration modtages gerne :cheerleader3:

Jeg havde et valgt mellem disse og det blev kjole nr 4

Det er en rigtig sød kjole som du har valgt. Og de har i det hele taget rigtig mange flotte kjoler på den hjemmeside. Der kunne jeg sagtens finde nogle flotte kjoler til mine 2 piger.

Så jeg følger lige med i hvordan det går med at få kjolerne hjem og hvilken kvalitet det er :cheerleader3:

:bearhug: Marianne

Jeg skal nok give dig besked når de er kommet hjem om hvordan de er i kvaliteten - men har indtil videre kun hørt godt derfra!!

Hvor meget har du skulle give for at få sendt kjolerne til danmark?

Jeg har betalt 35$ mener jeg for at få dem sendt og så har jeg betalt 12 $ oveni for at få det forsikret. Jeg skulle give 956 kr i alt for kjoler, forsendelse og forsikring

Redigeret af ung mor
0

Del dette indlæg

Så er kjolerne til pigerne på posthuset og kan afhentes i morgen :cheerleader3:

Glæder mig super meget til at se dem og samtidig er jeg spændt på om de lever op til billedet :-) Har også bestilt et diadem til pigerne ved firmaet med kjolerne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg hentet pigernes kjoler på posthuset og de skulle selvfølgelig lige prøve dem. De er alt for store, men det er med vilje da de er str. 6 år.

De kunne også fåes i str.4 år men så ville pigerne ikke kunne passe dem ved maven.

Kjolerne er mega flotte og virkelig god kvalitet i stoffet - og det tog kun 10 dage så var de her..

Men i skal da ikke snydes for billeder - tag jer ikke af bodyen under.

HEr er Tilde

200rblt.jpg

2exwpr8.jpg

Melena

2ev9q8z.jpg

121rdx1.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fandt da lige vej til din tråd :D

Sikken nogle lækre tøzer du/I har der og de kjoler, ja kan man næsten ønske sig mere i den alder hæhæ. DU og tøzerne blir da et kæmpe hit på dagen, sådan i matchende outfits :thumbsupsmileyanim:

Jeg er vild med de sorte støvler du har valgt, ville ønske jeg kunne gå i sådan nogle. Men så ligner jeg seriøst bambi på glatis SUK.

Og tillykke med frieriet, for et stykke tid siden, det er da bare top romantisk!

0

Del dette indlæg

Tak for jeres skønne beskeder - pigerne spørger dagligt om de må være prinsesser idag :loveshower: men det går jo ikke.

Jeg er begyndt at se efter sko også - bare for at få en ide om hvad de evt kunne have på, men vil intet købe før vi er MEGET tættere på.

Jeg får ikke planlagt så meget bryllup for tiden da jeg jo er startet op på mit nye job - og der er bare så meget at lærer, så når jeg kommer hjem er jeg pænt træt.

Håber der snart kommer mere gang i det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor er det lang tid siden jeg sidst har opdateret min tråd, men synes faktisk jeg er gået lidt i stå i planlægningen. Har dog igår købt en gæstebog sat ned fra 395 kr til 125 kr :loveshower: Elsker billige ting :-) Der kommer billede så snart den ankommer med posten :-) Ellers står den pt. på kagebagning til den store guldmedalje, da jeg stiller op i en konkurrence på søndag, så kryds fingre for mig

Ahhh i kan da lige se billedet fra den side hvor den er bestilt

2q2lqbl.jpg

Redigeret af ung mor
0

Del dette indlæg

Nøj hvor er det lang tid siden jeg sidst har opdateret min tråd, men synes faktisk jeg er gået lidt i stå i planlægningen. Har dog igår købt en gæstebog sat ned fra 395 kr til 125 kr :loveshower: Elsker billige ting :-) Der kommer billede så snart den ankommer med posten :-) Ellers står den pt. på kagebagning til den store guldmedalje, da jeg stiller op i en konkurrence på søndag, så kryds fingre for mig

Ja helt ærligt - Kan du så komme i gang!! :) :) :)

Får vi et billede af gæstebogen? Og held og lykke med bagekonkurrencen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Ja helt ærligt - Kan du så komme i gang!! :) :) :)

Får vi et billede af gæstebogen? Og held og lykke med bagekonkurrencen :denmarkflag:

Så kom billedet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer