Christina N

Strømpebukser

5 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen.

Jeg har lidt af et problem.

Jeg er ikke den tyndeste pige og derfor vil jeg gerne vare nogle gode strømpebukser så jeg ikke gnider mine lår for meget mod hinanden når jeg skal have min fine kjole på.

Jeg har spurgt i undertøjforretninger men de har kun de almindelige tynde strømpebukser som man kan købe alle steder.

Er der nogen der ved hvor man kan finde de andre som lige almindelige men er lidt tykkere ved lårende.????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg døjer også med lårene. Får det vildeste sår af ingen ting. Jeg hørte så om, at man bare skal give dem en omgang anti perspirant, hvilket jeg har prøvet af - bare en alm. spray. Gav inderlårene en ordenlig omgang og det hjalp sgu! :thumbsupsmileyanim: Jeg havde virkelig ikke troet det! Jeg glææææder mig sådan til sommer - så skal jeg have sommerkjoler på uden leggins under! :cheerleader3:

Jeg har tænkt mig at bruge anti perspirant tricket til mit eget bryllup - måske det var en løsning for dig, hvis du i virkelighen helt vil være fri for strømpebukserne? :)

Men ellers vil jeg også anbefale nogle Wolford strømper! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor godt jeg lige kiggede med her,jeg står nemlig med samme problem. Jeg har ALDRIG kjoler på, joo hvis jeg har leggins på - og det havde jeg overvejet til bruge under kjolen (mennn det er forhåbenlig varmt i aug hvor vi skal giftes...)

:back2topic:

Men

WOLFORD...

gogglede det lige - og der lægger sørme en outlet by i min by:

http://www.premieroutlets.dk/butikker/wolford

og de sælger os under tøj mfl. :b223:

Det var en mulighed, ellers ved jeg den gode gamle TALKUM virker, os under armene... (y) og andre steder haha ... :tunge::tunge::tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer