Guest Fønix

Kjole og kropstype

6 indlæg i dette emne

Jeg HAR set de der guides med kropstyper og kjoler - men synes faktisk ikke de har ret. Desuden ER I meget klogere herinde, det ved I jo godt :thumbsupsmileyanim:

Så hvad tænker I der kan klæde en lille, kraftig pige med tykke ben og stor barm, men tajle! En "yppig" dame, kunne man vel kalde mig :lol:

Og nej, - jeg beskriver ikke mig selv sådan fordi I skal "trøste" mig. Jeg er jo som jeg er - blot en smule i vilrede.

Meget, meget gerne svar med billedeksempler :wink:

Af smag er jeg til det lidt anderledes - oftest.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget, der trækker fokus hen på din smalle talje, helt klart! Vis, hvor du er mindst! :thumbsupsmileyanim: Hvis du har tykke ben, som du skriver, skal du nok gå efter en a-form, der godt må stramme over hofterne, men ikke under.. :wink:

Ellers vil jeg råde dig til at komme ud og prøve.. Jeg havde noget i tankene, men virkeligheden så heeelt anderledes ud - og de er trods alt ansat til at finde den perfekte kjole til din kropstype! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvis du ser i min bryllupsberetning og den kjole jeg har valgt. den er meget smal i taljen og har valgt ikke at have skørt under så den ikke bliver klokkeformet. Det er meget tydeligt til min kjoleprøvning hvilke der er gode og hvilke der ikke er.

Der er også en kjole med tyl for neden (jeg har vist et sort bælte på til den )

Den ville være et god bud til din kjole ville jeg mene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Trods talje og barm, så var A-form og store skørter absolut heller ikke mig, så jeg prøvede uden skørt - helt klart bedre for mig! Min kjole skal tages lidt ind á la "løs havfrue", altså uden overhovedet at være tætsiddende nedenom. Men fokus på taljen med læg, detaljer el. andet virkede for mig. Det asymmetriske var godt til mig. Halterneck havde jeg troet var godt, men barmen blev lissom "mast", så stropper eller stropløst var bedre.

Men enig med pumpkins - ud og prøv, der er så mange muligheder! Prøv prøv prøv - det er fantastisk :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak for input :)

Gittepit; du er et slankt siv og et nips - tror ikke det er let at sammenligne hvad der klæder dig og mig :biggrin:

Til gengæld var det sjovt lige at gense dine kjoleprøvninger :wink:

Det sorte bånd er ikke rigtigt mig (som jeg også skrev dengang) men måske et bånd i en lysere farve..

louisetina; de kjoler du har fundet synes jeg er totalt marengs - og faktisk skrækkelige. Den sidste dog mindre end de andre to. Undskyld :oops:

Jeg synes en V-udskæring får en stor "balkon" til at se enorm ud!!

Sommersøster; tror du har fat i noget :thumbsupsmileyanim:

Og joooeh.. Jeg skal da ud og prøve. Bare ikke lige nu :rolleyes:

Skal først pløje nettet tyndt og vente på vi kan vælge en dato :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer