Sign in to follow this  
Followers 0
Maya Aisha

nogen der har erfaring med den bh?

9 posts in this topic

Hejsa alle i skønne Zillas!

nu står jeg og er igang med at finde undertøj til den store dag :c166: og søger med lys og lygte efter en stropløs bh med push-up(jeg har en meget lille barm og vil meget gerne "ha lidt mere på dagen")og støder så ind i den Bh der hedder UnBra.

og hold da helt op.... den lyder jo næsten for god til at det kan være sandt!

er der nogen af jer der har prøvet den eller set den i action? :biggrin:

Edited by Maya Aisha
0

Annonce ♥

Jeg har købt den for et års tid siden, og jeg kan bestemt ikke anbefale den :td:

Jeg har dog en noget større barm (d-skål), og Unbra kunne slet ikke bruges til noget der. Kunne lige så godt have ladet være med at have noget på. Derudover - hvis man sveder, klasker den meget hurtigt af!!

0

Nu er der vist et par forskellige slags af dem. Jeg har haft den der silikone klister en og en sort i "stof", og til en lille bh størrelse (max B) kan de godt anbefales. Jeg har selv været ret glad for den. Det kommer bare an på hvad du skal bruge den til. Den giver ikke rigtig mere fylde synes jeg. Det er mere til hvis man har en løs bluse/top på og bar ryg e.lign. Min klistrede fint (kan dog ikke holde for evigt)

Jeg tænker selv at skulle have en på til mit bryllup fordi jeg har helt bar ryg

:17:

0

Der findes altsaa flotte stroploese til smaa girlies :cheerleader3:

Simone Perele laver flotte og sidder i reglen godt. Jeg har nu ikke koebt det selv, for jeg fandt mit saet her og det sidder godt.

Jeg tror hemmeligheden er, at den skal sidde opp, hvor en almindelig BH sidder, for ellers faar vi virkelig smaa og lavtsiddende bryster - men hvis BH'en sidder oppe, hvor en BH skal sidde og ellers former godt, saa er der jo bare nive girlies ogsaa i en stroploes :b223:

Saa husk ogsaa, at hvis din kjole sidder taet, saa hjaelper den ogsaa med at holde dem paa plads. Saa kan du jo goere det at saette stropperne paa, naar du skal have kjolen af igen :c166:

0

Annonce ♥

jeg har købt denne LINK den har en fin push-up effekt når det er en stropløs synes jeg.

0

tusind tak piger!

det eneste jeg er lidt bange for med de stropløse er bare at de fleste er lidt "runde" i det, og jeg er bare lidt bange for at de stikker op over kjolen! jeg mener med en lille barm er der jo ikke meget at holde fast med :tunge: !

0

tusind tak piger!

det eneste jeg er lidt bange for med de stropløse er bare at de fleste er lidt "runde" i det, og jeg er bare lidt bange for at de stikker op over kjolen! jeg mener med en lille barm er der jo ikke meget at holde fast med :tunge: !

I know.... jeg er nu sikker paa, at naar du faar proevet lidt rundt omkring, saa finder du en - afsted med dig :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg kan klart anbefale dem, har brugt dem meget og har aldrig oplevet at de blev løse eller faldt af (og har altså før haft dem på hvor jeg tog direkte fra en vild tur i byen og på arbejde til kl fem om eftermiddagen!).. Kan slet ikke mærke når jeg har dem på og de sidder fint på mig.. Har så også kun en lille c-skål, så kan ikke sige hvordan den er hvis der er mere der skal holdes på plads :)

Men prøv da at købe en og afprøv den inden bryllupet - ville da være træls at skulle være bekymret for om den blev siddende på dagen.. Har forresten også hørt at de ikke er lovlige i Danmark fordi huden ikke kan få luft under den og der så er nogen der får udslet.. Men ved selvfølgelig ikke om det er rigtigt, har aldrig oplevet det og kender ingen der har :)

0

Annonce ♥

jeg kan godt anbefale Unbra, de nye sidder rigtig godt. og mnin veninne bruger DD/E i unbra og den sidder også godt.

hvis man er uheldig at få fat i en kopi af unbra ja så hiolder de ikke fast på huden når du sveder. men den orginale som fås hos 4-all. er 100% orginal og den sidder bare rigtig godt fast også når man danser eller sveder.

så jeg vil klart anbefale en Unbra. og hos 4-all. kan man få den i hvid. og jeg ved at 4-all sælger til lillys brudehuse, så de er skam gode nok.

http://4-all.dk/group.asp?group=160

knuzer til jer alle

0