Guest anne_stokholm

Vores bryllup den 10.09.11

244 indlæg i dette emne

Annonce ♥

IHHHHH hvor fedt med den sidste opdatering! Dejligt at du blev bekræftet i at det er KJOLEN og at alt er som det skal være.

Men kan godt forstå du var blevet nervøs. Jeg selv har været inde og få tilpasset min kjole i dag. Blev endnu engang bekræftet i at det er KJOLEN for mig. Havde tabt mig, så den skulle både ligges op og ca 4 cm ind. Men så sidder den osse som var den støbt til mig. Det var den fedeste oplevelse. Du kan godt glæde

Bare det at prøve det hele sammen med sko og undertøj og det hele. Det var sååååå feeeedt!loveshower.gif

Og igår fik jeg prøveopsat mit hår. Begivenhedsrig uge.

0

Del dette indlæg

Jeg skal giftes samme dag som dig.... så er bestemt også ved at føle at dagen virkeligt nærmer sig:)

Håber at du snart hører nyt med kjolen??

Jeg skal ud at have rettet min kjole til i næste uge, altså kun 3 uger inden, så jeg er bestemt også bare spændt på hvad der kan lade sig gøre og hvad der ikke kan .....

Jeg kan så meget følge dig i, at det hele sker i ryk - den ene dag syntes jeg at jeg har 1000 ting at få styr på!! og den næste, syntes jeg at det hele bare går stille og roligt:)

knus stine

Ihh hvor hyggeligt med endnu en 10.09 brud at følges med :thumbsupsmileyanim: Er sikker på at de kan rette rigtigt mange ting til rigtigt hurtigt, så med mindre at du skal have lavet hele modellen drastisk om, tror jeg det meste kan lade sig gøre 3 måneder inden...

Perfekt Update!! Fedt at der er styr på det :)

Ihh hvor skønt at blive beroliget :cheerleader3:

IHHHHH hvor fedt med den sidste opdatering! Dejligt at du blev bekræftet i at det er KJOLEN og at alt er som det skal være.

1000 tak piger! :bearhug: Ja, det var så super rart at være derinde og føle at de har 100% styr på det hele... jeg cyklede hele vejen til arbejde med et helt tosset smil på mine læber og var bare helt lalleglad resten af dagen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En kort lille update med de nyeste køb...

Har travet rundt ude i Fields i dag, da jeg virkelig havde brug for at få købt noget undertøj samt en lille taske. Derudover mangler jeg også en del make-up ting, men jeg tænker jeg plyndrer en Matas en dag på vejen hjem fra arbejde :fløjt:

Ang. undertøj har jeg hele tiden været rigtigt meget imod at skulle give en helt masse penge for noget, BARE fordi det havde B-ordet foran (synes pr. definition undertøjsekspedienter får julelys i øjnene bare man nævner ordet Bryllup :blink: ) Så jeg havde et tilgodebevis til Triumph og endte da endelig også med at finde et fint og enkelt sæt med en stropløs hvid BH, som heller ikke kostede en formue.

Det sjove er så at ekspedienten også selv skal giftes - blot en uge før mig - og vi stod i en halv time og snakkede bryllup :c166: Sjovt som man lige pludselig bliver totalt BFF's bare fordi man har én lille (!) ting til fælles :tunge:

Hvad angår tasken har jeg været på udkig super længe, og har ikke rigtigt fundet den helt rigtige. Så da jeg kom forbi denne lille sag i Accesorize, slog jeg til.. og synes egentlig den vokser på mig - meeeen er stadig ikke helt overbevist om at det bare ER tasken...

98971312_T.jpg

Men af erfaring har jeg lært, at når man først har været ude og investere i noget, så pludselig dukker den der op, som er lige det, man har forestillet sig hele tiden... :fløjt: Så jeg holder øjnene åbne, men nu er tasken i hvert fald krydset af listen, og jeg tror faktisk den kommer til at matche super fint til skoene, som er sølv, og til kjolen som er chiffon ligesom tasken... :rolleyes:

Nå ja, og så har jeg en lille mistanke om PA på lørdag (shh...) - Men er godt nok blevet yderligere forvirret i forhold til flere ting som min søs og veninder har sagt... men H2B har været meget mistænkelig omkring hans vs. vores planer denne weekend.... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Uhhh og så kom jeg også i tanker om, at vi har fået forslag fra restauranten om forretten :thumbsupsmileyanim:

De foreslår en forret af kold røget tun carpaccio med salat af æbler, lidt chili og balsamicosirup

Til hovedretten bliver jo så grill buffet med forskellige slags tilbehør, som nævnt her, og desserten hjemmelavet æbletærte med vaniljeiscreme.

Tænker det bliver super godt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Super med din kjole :)

FED taske! Hvor er den fra og hvad har den kostet? (Hvis man må spørge he he)

Bliver spændende om du bliver poltet på lørdag - frygter selv....men tror jeg har regnet ud det først er den 27....har og på INGEN måder noget at holde det i men tænker at det nok er samme dag som h2b...men man kan jo blive overrasket ja he he!

Super lækker menu i øvrigt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede også min blev samme dag som htb. Var egntlig nærmest ikke i tvivl, da min veninde havde løjet om ikke at være inviteret til PA (selvom jeg vidste hun var inviteret) og samme dag giver mig en invitation til hendes kærestes 30'års samme dag som htb's PA - year right, den lurede jeg da med det samme :rolleyes: Eller omvendt måske.

Men jeg håber at I begge to får en ligeså god oplevelse med PA som jeg havde. Det var skønt og fantastisk, og jeg er stadig ikke helt landet. Lagde lige lidt flere billeder ind i min beretning, og hele stemningen strømmede ind over mig igen :loveboard:

0

Del dette indlæg

Super med din kjole :)

FED taske! Hvor er den fra og hvad har den kostet? (Hvis man må spørge he he)

Bliver spændende om du bliver poltet på lørdag - frygter selv....men tror jeg har regnet ud det først er den 27....har og på INGEN måder noget at holde det i men tænker at det nok er samme dag som h2b...men man kan jo blive overrasket ja he he!

Super lækker menu i øvrigt :thumbsupsmileyanim:

Den er fra Accesroize og kostede 250 :thumbsupsmileyanim:

Ja lidt spændende m PA.. hmm.. Men H2B er nu blevet poltet - han har bare været sådan lidt underlig omkring hvad vi skulle og hvad vi ikke skulle, at jeg ikke kan lade være med at undre mig.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Er helt firkantet i hovedet :blink: efter at have siddet de 2 sidste aftener foran computeren og lavet salmehæfter og menuhæfter :blink: Sidstnævnte er ikke helt færdige endnu, men skabelonen er der, så det er bare at få skrevet bordplanen ind når den er færdig... :rolleyes: Jeg er så ABSOLUT ikke nogen DIY gudinde, så det har taget 7 lange og 7 brede at få det til at se nogenlunde pænt ud :blink:

Salmehæftet er heldigvis klar nu og klar til at blive printet i 70 eksemplarer en dag jeg er sent på arbejde :fløjt: :fløjt: (man har vel lov til at benytte sig lidt af de få goder, man kan få adgang til...) Menuhæfterne tror jeg, at jeg får trykt ude i byen, da der skal lidt farve på m.v. - og så er der nok også grænser for hvor meget jeg synes, jeg kan tillade mig at udnytte arbejdets printer :biggrin:

Derudover har jeg i dag fået lagt sidste hånd på - 1. version - af min tale til manden i mit liv :a1221:My GOD det er svært at skrive ned - og mega angstprovokerende at skulle stå der foran så mange mennesker og sige den slags :blush: Men jeg har besluttet mig for at gøre det, så det er point of no return :unsure: Jeg må holde den for nogle veninder og se hvordan det går og hvordan det virker med "publikum"....

Derudover er jeg i mega krise over morgengave! Er absolut bare HELT blank, og har egentlig skubbet det væk i mit hovede hver eneste gang, tanken er dukket op, og tænkt "jeg finder nok på noget.." Men nu er der kun 3,5 uge til og jeg er ENDNU ikke kommet på noget! Shit mand........ ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre....

Gode idéer modtages gerne!

0

Del dette indlæg

Derudover har jeg i dag fået lagt sidste hånd på - 1. version - af min tale til manden i mit liv :a1221:My GOD det er svært at skrive ned - og mega angstprovokerende at skulle stå der foran så mange mennesker og sige den slags :blush: Men jeg har besluttet mig for at gøre det, så det er point of no return :unsure: Jeg må holde den for nogle veninder og se hvordan det går og hvordan det virker med "publikum"....

Derudover er jeg i mega krise over morgengave! Er absolut bare HELT blank, og har egentlig skubbet det væk i mit hovede hver eneste gang, tanken er dukket op, og tænkt "jeg finder nok på noget.." Men nu er der kun 3,5 uge til og jeg er ENDNU ikke kommet på noget! Shit mand........ ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre....

Gode idéer modtages gerne!

Jeg har osse siddet og forsøgt at ville sammensætte nogle af de noter jeg har gået og skrevet ned til en tale. Men puha - det er svært at finde den røde tråd, så det ikke kun er mig det giver mening for. Det er ellers oplagt at bruge denne uge på det, da H2B er ude og rejse og jeg derfor er alene hjemme. Men lider pt af skriveblokade.

Ligesom dig har jeg/er jeg osse i krise mht morgengave. Har dog handlet hurtig og allerede købt noget af den i form af en hvidguldshalskæde til hans vielsesring, når han er på job. Har sådan set osse besluttet mig for en collage på et lærred. Men hvor dan skal den collage så se ud? Ja - det er det jeg bryder mit stakkels hoved med for tiden. Og oven i hatten er jeg helt rundtosset efter at være startet job efter ferien. Der er alt for mange møde - osse til langt ud på aftenen pokey.gif, og andre tråde jeg forsøger at samle. puha - synes efterhånden ikke der er timer nok på et døgn blink.gif

Har du overhovedet ingen tanker omkring hvad du vil give ham i morgengave?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har osse siddet og forsøgt at ville sammensætte nogle af de noter jeg har gået og skrevet ned til en tale. Men puha - det er svært at finde den røde tråd, så det ikke kun er mig det giver mening for. Det er ellers oplagt at bruge denne uge på det, da H2B er ude og rejse og jeg derfor er alene hjemme. Men lider pt af skriveblokade.

Ligesom dig har jeg/er jeg osse i krise mht morgengave. Har dog handlet hurtig og allerede købt noget af den i form af en hvidguldshalskæde til hans vielsesring, når han er på job. Har sådan set osse besluttet mig for en collage på et lærred. Men hvor dan skal den collage så se ud? Ja - det er det jeg bryder mit stakkels hoved med for tiden. Og oven i hatten er jeg helt rundtosset efter at være startet job efter ferien. Der er alt for mange møde - osse til langt ud på aftenen pokey.gif, og andre tråde jeg forsøger at samle. puha - synes efterhånden ikke der er timer nok på et døgn blink.gif

Har du overhovedet ingen tanker omkring hvad du vil give ham i morgengave?

:griner:- Ha ha, har lige været ovre i din tråd og skrive noget lignende :biggrin:

Ang. morgengave - har ikke så mange ideer. Manden har jo alt! Jeg gav ham et Tissot ur da han blev færdig med HD sidste år, så den er lissom lidt brugt synes jeg :unsure:

Havde tænkt på et eller andet med noget kupon-hæfte med fodboldkamp på stadion, et fyldt køleskab med øl og chips til superligakampe, tømmermændsmad om søndagen, hente morgenmad ved bageren - alle sådan nogle ting som er sådan lidt "ungkarle-agtige", som han joker lidt med er slut når man bliver gift, og som den indre drengerød ikke vil give slip på (hvilket han for Guds skyld heller ikke skal...)

Meeeen jeg har ikke helt tænkt tanken til ende...... :unsure:

*tager mig selv i at tænke igen: "jeg finder nok på noget..."* :biggrin:

Redigeret af anne_stokholm
0

Del dette indlæg

Overraskelser, masser af grin, hygge, frokost i solen, wellnes og afslapning, sushi, shots, flere overraskelser, skæg og ballade, dans og disko!

Det er nogle af kendetegnende fra min helt fantastiske PA i går! :cheerleader3: Jeg har de aller aller ALLERmest fantastiske veninder :loveshower: Sorry - jeg ved godt at det synes I andre også at I har - men mine er altså de allerbedste :bearhug:

Med andre ord - jeg har haft VERDENS bedste dag i går sammen med VERDENS bedste tøser :loveshower:

Det startede med at jeg var begyndt at fatte lidt mistanke til at PA måske blev denne weekend - både fordi vi kommer tættere og tættere på, men også fordi H2B havde været lidt mistænkelig omkring nogle ting. Min søster havde spurgt om jeg ville med til spinning lørdag morgen kl. 10 og om jeg ikke kom til Vesterbro, hvor hun bor. Havde holdt hende lidt på pinebænken fredag ved at trække lidt i land med den træningsaftale, for at se hvordan hun reagerede... Men hun var overraskende cool på overfladen, så jeg tænkte alligevel at måske var den god nok med det træning... :rolleyes:

Jeg kom derned, søster havde klædt om havde taget nogle cykler til os, timen gik i gang, og jeg skød alle tanker om PA ud af hovedet, og blev lidt småirriterret på mig selv over at jeg havde kørt mig selv op til at det skulle være i går (havde faktisk ikke sovet super meget fordi jeg var ret spændt...) :pokey: .... Nå men tænker bare, at nu skal den have gas til timen, og så må det PA jo være næste weekend i stedet for...

Efter de første 10 minutter er opvarmningen ved at være slut, og instruktøren siger pludselig, "Anne, du skal hoppe af cyklen, for du skal på polterabend", hvorefter alle mine dejlige veninder vælter ind i lokalet, folk begynder at klappe og huje, og de spiller "here comes the bride" . :biggrin: Jeg var jo allerede mega svedig go helt rød i hovedet - fuldstændig overvældet og vidste bare slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.

Vi tager hjem til søster som bor lige om hjørnet og får lækker brunch i gården og jeg får nogle gaver fra alle pigerne, hvor jeg skal gætte hvem det er fra. Jeg får også at vide, at jeg ikke skal skifte fra mit træningstøj :unsure: Der var alle mine bedste veninder der, og selv min gode kollega, som ikke kan komme til brylluppet, var der også om formiddagen, inden hun skulle til familiefødselsdag senere :hug: De eneste der manglede, var en veninde som er i USA på ferie, samt en anden, der i sidste øjeblik måtte tage ud og rejse med arbejdet. Selv mine to højgravide veninder fra Jylland, var kørt hele vejen herover, for først at køre hjem igen sent om aftenen igen! Der er også video-hilsner fra min svigerinde, der desværre ikke kunne komme, og fra veninden der er på arbejdstur på Færøerne!

Vi skal videre efter lækker brunch og turen går ud til Refshaleøen, hvor vi skal spille human-bordfordbold, sumobrydning (med de der kæmpe dragter), og bungee-run (hvor man er spændt i en elastik og skal løbe ud af en bane så langt man kan - HOLD NU OP hvor var det skægt :griner:- Jeg har aldrig grint så meget, og alle tøserne lå fuldstændigt flade af grin da vi var i sumobryder-dragterne! Det var SÅ sjovt - og hårdt :biggrin:

Vejret var jo fantastisk, så vi spiste medbragte sandwiches ved Christianshavns kanal og vinkede til alle havenrundfarterne. Det var super hyggeligt og afslappende, bare at sidde der og falde lidt ned igen. Herefter skulle vi i kurbad i Sofiebadet på Christianshavn, hvor vi også havde medbragte drikkevarer og snacks med, jeg fik sådan en skum-massage (meget mærkeligt egentlig) samt en ansigtsmaske, og pigerne fik allesammen en saltpeeling. Det var SÅ skønt og hyggeligt, og vi havde det hele for os selv - så vi sad bare og hyggede, jeg fik lidt flere gaver som jeg skulle gætte, og de hyggede sig mindst lige så meget som mig, selvom de overhovedet ikke kender hinanden allesammen - det var SÅ skønt at mærke :thumbsupsmileyanim:

Turen gik hjem til min veninde hvor vi spiste sushi (MMMMmmm jeg ELSKER sushi). Vi fik shots (som veninden der er på ferie, havde "doneret" for at hun ville være sikker på, at jeg fik nogle shots i løbet af dagen) og vin, og pludselig kommer der "stripper-musik" på og jeg får at vide at der kommer endnu en gæst, og jeg skal gå ud og hilse på :o Og så er det min veninde, som lige er kommet hjem fra sin arbejdstur, ganske få timer tidligere, der dukker op i døren! Hun havde simpelthen kørt hele crewet så hårdt for at blive tidligere færdige, så de kunne tage et hjem allerede lørdag og blive tidligere færdige. Hvor skønt er det lige!!!

Jeg troede lidt at overraskelserne var slut, de to højgravide kørte mod Jylland, en anden veninde skulle med fly tilbage til Aalborg om aftenen, og jeg var super lykkelig for at de var kommet, men tænkte også lidt, at det nok gjorde at aftenen så småt begyndte at lakke mod enden... Men men men, de resterende 4-5 piger begynder ved 11 tiden at pakke tingene sammen, og vi skal ud ad døren. De havde reserveret et bord på et diskotek, hvor der var Thomas Helmig Jam fra midnat! Så vi dansede og festede indtil jeg var helt helt smadret, og måtte give op omkring kl. 2-2.30. Det var så fantastisk at de bare havde taget beslutningen om at vi skulle ud og feste, selvom havlvdelen af tøserne var taget hjem :toot:

Det var sådan en helt fantastisk dag, aften og nat, og jeg er så ovenud lykkelig og taknemmelig for at have de bedste veninder EVER og jeg glæder mig bare ENDNU mere til vores bryllup, hvor de allesammen skal feste sammen med os igen ()()

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Lyder da som en SUPER god PA!

Dejligt med veninder/familie som kender en og som ved hvad man gerne vil/ikke vil.. Så bliver dagen bare lige dét bedre.. :)

Er nødt til at spørge - hvad f.... er skummassage!? :rolleyes:

Ja, det var HELT perfekt :thumbsupsmileyanim:

Erm... det var sådan noget tyrkisk bad, tror det hedder hammam massage.. man ligger på sådan en stor sten og bliver sæbet ind i en helt masse sæbeskum, hvorefter man får massage... det var noget mystisk for mit vedkommende. Følte mig hensat til barndommens karbade, hvor det gik ud på at lave så mange bobler som muligt ... gjorde ikke det store for mig, men det var da meget rart at ligge og slappe af og bare fordøje alle dagens indtryk om ikke andet :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder sørme som en dejlig PA og hvor fedt at de alligevel fik overrasket dig, selvom du havde luret at det blev igår thumbsupsmileyanim.gif

Jeg går osse og spekulere over, hvornår jeg mon bliver poltret. Der er jo kun 3 weekender tilbage det kan gøres i.....Og der er hemmeligheder alle vegne, men har svært ved at lure, hvilke der er pga. PA og hvilke der er bryllupshemmeligheder blink.gif

0

Del dette indlæg

Vejret var jo fantastisk, så vi spiste medbragte sandwiches ved Christianshavns kanal og vinkede til alle havenrundfarterne. Det var super hyggeligt og afslappende, bare at sidde der og falde lidt ned igen. Herefter skulle vi i kurbad i Sofiebadet på Christianshavn, hvor vi også havde medbragte drikkevarer og snacks med, jeg fik sådan en skum-massage (meget mærkeligt egentlig) samt en ansigtsmaske, og pigerne fik allesammen en saltpeeling. Det var SÅ skønt og hyggeligt, og vi havde det hele for os selv - så vi sad bare og hyggede, jeg fik lidt flere gaver som jeg skulle gætte, og de hyggede sig mindst lige så meget som mig, selvom de overhovedet ikke kender hinanden allesammen - det var SÅ skønt at mærke :thumbsupsmileyanim:

Det lyder vel nok som en formidabel PA - sikke nogle skønne veninder :loveshower: Og fed måde de overraskede dig på midt i en spinningstime!!

Mht det ovenfor, så var det virkelig også en af de ting som jeg husker tilbage på ved min PA, Det er altså fantastisk at have gode veninder som kan snakke sammen på kryds og tværs selvom de ikke kender hinanden.

Min veninde sagde den anden dag da hun skulle hente mig ved en anden veninde "Du altid sådan nogle søde og udadvendte veninder, det er altid så hyggeligt at møde dem" :loveboard: Dét betyder ekstremt meget!

Og igen, fantastisk PA, måske du har det ligesom mig - at det er SÅ ærgeligt at dagen er ovre fordi den var så skøn :loveflag:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går osse og spekulere over, hvornår jeg mon bliver poltret. Der er jo kun 3 weekender tilbage det kan gøres i.....Og der er hemmeligheder alle vegne, men har svært ved at lure, hvilke der er pga. PA og hvilke der er bryllupshemmeligheder blink.gif

Jeg kan kun sige, at du skal glæde dig rigtigt meget :cheerleader3: Bare det at have alle ens dejlige veninder samlet omkring sig på én gang, og mærke at de ALLE bare havde gjort så meget for at jeg skulle få en god dag - det var helt overvældende :loveshower:

Det lyder vel nok som en formidabel PA - sikke nogle skønne veninder :loveshower: Og fed måde de overraskede dig på midt i en spinningstime!!

Mht det ovenfor, så var det virkelig også en af de ting som jeg husker tilbage på ved min PA, Det er altså fantastisk at have gode veninder som kan snakke sammen på kryds og tværs selvom de ikke kender hinanden.

Min veninde sagde den anden dag da hun skulle hente mig ved en anden veninde "Du altid sådan nogle søde og udadvendte veninder, det er altid så hyggeligt at møde dem" :loveboard: Dét betyder ekstremt meget!

Og igen, fantastisk PA, måske du har det ligesom mig - at det er SÅ ærgeligt at dagen er ovre fordi den var så skøn :loveflag:

Ja, jeg er SÅ klar på at gentage det hele på lørdag igen!!! :cheerleader3: Og ja, lige præcis alle de kommentarer jeg har fået fra de af pigerne, der ikke kendte nogle af de andre, omkring at det er nogle super søde piger - det betyder virkelig alt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Morgengave:

Jeg er kommet lidt nærmere en idé til morgengaven. Bl.a. et dørskilt med vores nye navne, da jeg tager H2B's efternavn, og jeg ved hvor meget det betyder for ham :unsure: Jeg vil gerne give lidt mere, men kan ikke rigtigt blive konkret.. Det kunne være noget i retning af et "kupon-hæfte" med fodboldkampe om søndagen uden brok fra mig, tømmermændsmad på sengen etc...

Talen:

Uhhh ja :blush: Shit det er lidt vildt at jeg gør det her... Jeg har ALDRIG - som i ALDRIG - holdt tale før! Ja, jeg har holdt oplæg og undervist ifm arbejdet, men ALDRIG foran min familie og venner, og heller ALDRIG om noget så følelsesladet... Men jeg har skrevet den nu, og skal afprøve den for min veninde i aften... Jeg har vildt mange nerver på omkring at holde selve talen, men nu skal den bare øves igennem en million gange, så det føles naturligt når ordene kommer ud af min mund, fremfor står skrevet på papiret.

Redigeret af anne_stokholm
0

Del dette indlæg

Opdatering på hele tøjsituationen

H2B har - endelig - fået købt sit tøj. Et lækkert sort jakkesæt, der har lidt smoking-"shine" over sig - uden dog at være en klassisk smoking. Han er til det helt klassiske med sort jakkesæt, hvid skjorte med franske manchetter og sort slips, og han bliver SÅ lækker når han står der for enden af kirken og smiler til mig :loveshower: Helt enkelt og klassisk - I LÅÅÅVE :heart:

Og min kjole.... Jeg skal prøve den I MORGEN!!! :cheerleader3: :cheerleader3: Jubiii jeg er spændt! Fingers crossed at den er lige så fantastisk som jeg husker den, men er egentlig sikker på at han har helt styr på hvad han laver.. SELVOM jeg ikke er helt tilfredse med deres service hidtil :pokey: Men det vigtigste er jo trods alt slutproduktet og det GLÆDER jeg mig til at se i morgen :c166:

Min søs skal med mig derind, og skal nok huske billeder til sneak-peak!

0

Del dette indlæg

Kære Anne,

Du laver sådan nogle gode opdateringer! Jeg bilver så glad. Jeg kan slet ikke overskue at opdatere noget - -jeg er vidst i 'bryllups-chok' og kan ikke overskue at skrive alt det ned der summer i mit hoved...men jeg følger dig :blush:

Det lyder som en dejlig PA, og netop som du skriver, så betyder det at ens veninder hygger sig og at de er samlet det hele! Vi kunne have lavet mussetrapper hele dagen, og jeg er (næsten) sikker på dagen havde været perfekt.

Dørskiltet er en super ide! Hvis ikke det var fordi vi ikke rigtigt kan have et dørskilt hvor vi bor ville jeg have hapset den ide. :super:

Synes virkelig det er ærgeligt at I skal giftes helt ovre i Vejle, ville gerne have sneget mig ind på bagerste række og nydt jeres vielse...som jo altså er MEGET snart :cheerleader3::cheerleader3:

Åh, kjolen - spændende spændende! Og ved du hvad, selvom servicen måske ikke har været i top løbende, så er jeg overbevist om at de vimser for dig i morgen - og kjolen er garanteret smuk smuk smuk! Jeg krydser fingrer med dig, og glæder mig allerede til sneak peak (håber jeg når det - skal passe en millard børn i morgen aften - har allerede lidt stres da jeg skal være alene hjemme med dem).

:bearhug: Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer