Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Alfrida

Ups!

5 posts in this topic

Jeg kom altså til at bestille et par sko mere i søndags. Jeg købte et par søde hvide sko samtidig med min kjole (i november måned) men har siden gået og tænkt "hvorfor SKAL de være hvide?" Jeg har bl.a. lilla i vores farvetema, i min brudebuket, borddekorationer, servietter, bord- og menukort, mit nybestilte strømpebånd - SÅ HVORFOR IKKE OGSÅ ET PAR SKO :cheerleader3:

Jeg er ikke vild med at bestille sko over nettet, jeg har fået fjernet en knyst i efteråret, så vil gerne prøve skoene inden jeg køber. Så at een herinde der havde købt sko hos Bauneholm brude- og selskabssko, tjekkede hjemmesiden og opdagede at hun bor 8 min. kørsel fra mig :thumbsupsmileyanim: Ringede fredag og aftalte at kigge forbi søndag, fandt et par rigtig søde sandaler med "mellemhæl". Hun bestiller dem hjem fra USA i lilla, den helt rigtige farve - så glæder jeg mig?

JA JA JA JA JEG GØR :toot:

0

Annonce ♥

Tillykke med de lilla sko - cool og hvor jeg glaeder mig til at se dem :denmarkflag:

Jeg skal jo vaere den foerste til at heppe paa dig :cheerleader3:

:griner:- Ja selvfølgelig skal du det, og de skal nok komme på - det varer dog lidt, der er desværre ca. 3 ugers leveringstid :angry:

0

Annonce ♥

fedt :cheerleader3:

Har haft det præcis som dig.. Det er den eneste dag man virkelig kan gøre det :) Tillykke med de nye sko!! glæder mig til at se dem

Ja ikke (øh, det er nu ikke fordi jeg mangler, har vist fået købt "alt for mange" de sidste par år :fløjt:) - men et par lækre sko kan man da altid bruge :blush:

0