Guest Alfrida

Ups!

5 indlæg i dette emne

Jeg kom altså til at bestille et par sko mere i søndags. Jeg købte et par søde hvide sko samtidig med min kjole (i november måned) men har siden gået og tænkt "hvorfor SKAL de være hvide?" Jeg har bl.a. lilla i vores farvetema, i min brudebuket, borddekorationer, servietter, bord- og menukort, mit nybestilte strømpebånd - SÅ HVORFOR IKKE OGSÅ ET PAR SKO :cheerleader3:

Jeg er ikke vild med at bestille sko over nettet, jeg har fået fjernet en knyst i efteråret, så vil gerne prøve skoene inden jeg køber. Så at een herinde der havde købt sko hos Bauneholm brude- og selskabssko, tjekkede hjemmesiden og opdagede at hun bor 8 min. kørsel fra mig :thumbsupsmileyanim: Ringede fredag og aftalte at kigge forbi søndag, fandt et par rigtig søde sandaler med "mellemhæl". Hun bestiller dem hjem fra USA i lilla, den helt rigtige farve - så glæder jeg mig?

JA JA JA JA JEG GØR :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

fedt :cheerleader3:

Har haft det præcis som dig.. Det er den eneste dag man virkelig kan gøre det :) Tillykke med de nye sko!! glæder mig til at se dem

Ja ikke (øh, det er nu ikke fordi jeg mangler, har vist fået købt "alt for mange" de sidste par år :fløjt:) - men et par lækre sko kan man da altid bruge :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer