Guest Minanne

Så blev jeg poltet

3 indlæg i dette emne

Så kom dagen hvor jeg eller vi begge blev poltet.

Dagen var bare super dejlig og helt igennem skøn og synes ikke den kunne være bedre

Beretningen kommer her, jeg vil med det samme sige at der ingen billeder er. Dem får jeg garanteret først efter brylluppet :griner:-

Dgen begyndte med at htb og jeg stod op klokken 9, da vi havde en aftale med en veninde om at skulle passe hendes 2 skønne børn, da de skulle til familie fest :biggrin: Så vi kørte ud til dem og var der til aftalt tid, i bilen på vej derud snakkede vi om at det kunne da være at de tog røven på os og der stod en masse folk derude... Men men der stod "kun" min veninde, hendes htb og 2 dejlige unger..

Nå klokken blev 11 og de skulle afsted, inden de kørte sagde min veninde som i øvrigt er habyr herinde fra, at den yngste skulle have en bid brød og derefter hvile lidt inden vi kørte nogen steder + at der skulle komme en og aflevere noget :blink: Vi sendte gladeligt forældrene afsted og hyggede med ungerne, jeg havde lige lagt bettemand ind for at sove til middag. Så bankede det på døren, jeg lukkede op og udenfor stod min fætters kæreste :o og min veninde har senere fortalt jeg lignede et kæmpe spørgsmåls tegn.

Ind vrimlede det med folk, som var kommet for at dele den skønne dag med os. Der var søskende, fætre, kusiner, venner og veninder... :super:

Så fik vi begge noget super fint tøj (hvilket der kommer billeder af, når jeg får dem), har kun af min htb hmm skulle jeg sætte det ind????? Ja hvorfor ikk.. Det kommer her

k9c3nd.jpg

Under stor ståhej fik htb tøj på og stor grinende kom forloveren ud og sagde vi skulle på ring jagt... Htb havde fået neglelak på og da han viftede hænderne for at tørre dem, faldt ringen ud af vinduet :griner:-

Efter en lille øl eller 2 skulle vi afsted, vi skulle ned og sælge roser og marcipan brød og vi fik da solgt det hele ja ja.... Htb gik simpelthen ind i alle butikker og spurgte hehe, det var så griner og er da sikker på at folk i gågaden har fået sig et billig grin.....

Efter turen op og ned af gågaden blev vi delt op, drengene kørte til Kolding og skulle der køre gokart jeg og have en pils eller 2... De har ihvertfald hygget sig...

Os piger tog hjem til min veninde igen, her snakkede vi lidt også bankede det på.. Ind kommer der en dame og siger hun er fra Silvan :unsure: og at jeg skulle igennem et gør det selv kursus. Og marianne her gik ind for det med liv og sjæl, men jeg dumpede første del opgave øv øv... Så sagde hun f.... at det var jeg ikke sæ-rlig god til og om ikke vi skulle holde et dildo party istedet...... JO JO :thanks: den var jeg med på også gik der eller en lille time halvanden med snak om dildoer, sexlegetøj og ind i mellem også detaljer fra veninders sex legetøjs erfaring :griner:- shit det var morsomt.. Og selvfølgelig fik jeg da købt noget :badgirl:

Efter det sjove dildo party kom der en sød pige, som da lige ville ordne mine negle, ihhh.... Det skal her siges jeg er en rigtig drenge pige og har aldrig haft vildt pæne negle:-) Så det var jeg rigtig glad for, dem kan jeg da også lige sætte et billede ind af..

2433w3r.jpg

Da hun var færdig med den ene hånd, kom der en pige som ville lægge makeup, ja uhh jeg blev forkælet og narjjj hvor jeg nød det... Det var mig der var i centrum :7himmel: Så jeg fik ordnet den sidste hånd alt imens jeg også fik lagt den flotteste makeup.. Altimens de andre tøser, nød det gode vejr ude i haven eller sad og snakkede i sofaen eller med mig...

Det har åbenbart taget lidt længere tid end planlagt, for pludselig skulle det gå lidt stærkt, men det kunne man nu ikke mærke på resultatet eller rettere se :cowsleep:. Vi skulle ud af døren og mødes med drengene i det lokale bowling center, heldigvis fik jeg da lov til at skifte tøj :thumbsupsmileyanim:

Dernede spiste vi og skulle også bowle 1 time... Det vil sige at det blev til mig og alle vores gæster, htb måtte kapitulere kl 19.30 og blev puttet ude i bilen med tæppe omkring, her faldt han i søvn... Senere blev han kørt hjem og puttet i sengen af nogle venner... Idag har han det forbløffende godt og ingen tømmermænd.. Vi har endda været til kæledyrs messe i fredericia..

:back2topic: Jeg har aldrig spillet så ringe, var totalt bange for at ødelægge de fine negle griner... Men vi spillede, grinte og drillede hinanden...

Så kørte vi ned i byen for at få en enkelt mere, derefter var klokken faktisk blev sent og vi brød stille og roligt op. Jeg blev kørt hjem af min kusine, hjem til en htb som snork sov...

Igen tusind tak for en skide sjov og hyggelig aften til alle der var med...

Tak fordi i læste med, fra Marianne som iøvrigt skal til kjole tilretning imorgen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer