Bettina&Mark

Kjole

17 indlæg i dette emne

hej hej hej :)

Ved godt der er mange steder man kan læse sig til model og facon.. men ja...

Smider lige et par billeder af mig selv.. Er ikke en bette en ;) og har aldrig været det :)

så håber nogle hjælpe kan ;) gerne med billeder osv :)

Så lige der er en vovse på det ene billede.. det er vores store hund leopold :) Charmetrold :)

post-42682-0-90108400-1302646011.jpg

post-42682-0-86467900-1302646338.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at se i min tråd: http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=58777

Og jeg har en kjole til salg som er flot når man som jeg har mave. Havde dog sel lige lidt for meget mave så det endte med en anden model, derfor er min kjole til salg. Du fin der den her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=61415

Redigeret af lone2103
0

Del dette indlæg

Hvad type er du som person, for det har jo meget at sige...

Et oplagt valg er jo en kjole med skrå draperinger i A snit, som er meget flatterende og meget gennemsnit. Men er der mere go i dig kan det da godt være at du skal prøve noget andet og mere modigt

0

Del dette indlæg

Jeg synes der er rigtig stor forskel på hvordan de samme kjoler sidder på forskellige mennesker, selv i samme størrelse. Så jeg tror ikke der findes en "rigtig" type kjole, men at man må ud og prøve før man kan se hvad det skal være. Jeg tilslutter mig Miss Lena i, at jeg også kunne forestille mig at det er en i a-form, men det kan sagtens være at empire f.eks. er lige dig.

SÅ ud og prøv (-og husk billeder til og andre :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et par muligheder, der fungerer i mine øjne:

Det super romantiske/pyntede og lidt modige valg:

97438.jpg

DSCN0327.jpg?t=1243644088

Det traditionelle valg:

100_1070.JPG

Det søde gudinde valg:

075781292.JPG

plus-size-bride-dresses-1.jpg

Har du i øvrigt set dette link:

http://www.plussizebridal.co.uk/plus-size-wedding-dresses/special-day/beautiful-brides-plus-01.html

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes stropløs fungerer hvis ikke babserne er så tunge at de ser ud som de falder ud af kjolen. Ellers havde jeg måske valgt med stropper af en art.

Er man meget bevidst om store overarme kan det klares på flere måder. Der var en brud herinde, der valgte et langt slør med bred blonde, der lige skjulte lidt uden at dække for meget til

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare nogle gode forslag du har fundet, Miss-Lena!

Jeg har ikke selv nogle gode ideer, men ville bare sige at jeg synes at de brude ser hamrende godt ud! :)

Størrelse betyder virkelig ingenting sådan en dag, bare man finder den rigtige kjole! :)

Redigeret af Tooboo
0

Del dette indlæg

MANGE tak for alle de dejlige svar og BILLEDER ! ! Det er skønt, nogen gider bruge tid på mig ;)

Jeg er mere eller mindre den type der er frisk på alt, og ikke vil begrænse mig selv pga mave eller dobbelhage ;) Men har bare set så mange side med model-beskrivelse af kjole som passer til den type osv.. Og ville lige høre :)

Men nøj der er mange SMUKKE kjoler...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er en pluspige, og havde valgt en A-form fordi den altså bare gjorde det bedst for min figur, den fjernede fokus fra min mave og arme, og fremhævede mine bryster.

Jeg havde valgt en kjole med ærmer, for at skjule med knap så pæne overarme..

25grpy9.jpg[/img]

25grpy9.jpg[/img]

post-34886-0-13909400-1302720435.jpg

Redigeret af Vanni
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Benjamin Roberts har mærket nogle af deres kjoler som "gorgeous with curves" og sådan en har jeg faktisk valgt. Nu er det ikke fordi jeg er så stor igen (str 42), men du kunne eventuelt kigge på det og se hvad de mener passer til os med lidt ekstra.

(Er på fra min smartphone - derfor der ikke lige kommer nogle links eller billeder herfra.)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer