Guest JJ

Under 3 uger tilbage..

5 indlæg i dette emne

Hej derude..

Pyyha har brugt hele eftermiddagen på at pynte vores engangskameraer..

Havde købt nogle rigtig grimme nogen der lignede jeans, men har nu pillet pappet af og klistret hvidt papir rundt om. Så har jeg skrevet vores monogram på og datoen for vores bryllup..

Synes selv de er blevet rigtig søde...

I weekenden fik jeg lavet vores menuhæfter færdige.

Det har virkelig været en kamp, kunne ikke finde ud af hvordan jeg lavede dem på computeren og endelig lykkedes det..

Jeg har bare printet dem ud i alm. kopipapir og klistret to hvide skeletblade på forsiden samt skrevet menu og igen datoen for vores bryllup..

Enkelt men flot synes jeg...

Nu mangler vi såmænd bare at købe øl og vand til receptionen og middagen om aftenen.

Jeg skal hente min kjole d. 7 Juli og mandagen før brylluppet skal jeg mødes med min frisør for at have sat ekstra hår på.

Hun syer håret på for 450 kr, så alt i alt kommer jeg af med 850 kr for en fyldigere manke. Det synes jeg sgi er ok!

Hun kommer så ud til mig på dagen og lægger makeup og sætter håret.

Det er utroligt at tænke på at der kun er knap 3 uger til d. 17 Juli...

Det eneste der mangler nu er blot at vejret bliver bedre, så ville alt være perfekt.

Ja, det var lige lidt status fra mig :griner:-

:bamsekram:

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Det lyder som om du har styr på det :)

Synes også det er helt vildt at der er under 3 uger til, skal også giftes den 17/7.

Mangler dog noget mere end dig, tror jeg. Jeg når det nok :)

Held og lykke med det hele og skal vi så lige håbe på ekstra godt vejr den dag :mellow:

Henriette

0

Del dette indlæg

Ja for mig er dette også snart 3 uger til, skal giftes den 24. juli....

Man går og venter og venter, der er jo god tid til og så lige pludselig så er det næsten ved at være... så står jeg her og begynder at blive lidt nervøs.... er der noget vi har glemt...

Jeg glæder mig nu helt vildt og vi når nok det hele, desuden har jeg ferie ugen op til....

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh...åh...

Jeg tror da vist også at jeg skal til og i gang med at lave det sidste til vores bryllup, dog skal vi først giftes d. 31. juli, så der er jo lang tid til, NOT....

Dejlig at du er ved at have styr på det hele, for dagen kommer jo lige pludselig. Det lyder spændende det med at du skal have ekstra hår syet på, glæder os til at se resultatet.... :hearts:

Jeg har hørt flere steder at sommer vejret skulle komme midt i juli, så det passer jo perfekt til jeres store dag. :heppe: Jeg skal nok krydse alt for at I får godt vejr på dagen.

xenia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer