Tooboo

Min tale

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Synes det er en dejlig tale.

Men uha den er farlig den med din mormor... både du og gæsterne kommer da til at græde :rolleyes: Jeg har med vilje ikke nævnt nogle af de der svære ting, for jeg er så nervøs for at tårene vælter frem på sådan en dag. Og tro mig vi har ellers rigeligt at tage af. Vi har midstet både min mor og hans dejlige mormor. Jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen og blev opereret og vi midstede også en graviditet. Store smertefulde ting. Men har nævnt dem sådan lidt skjult.

Men altså hatten af for dig, synes det er flot og meget modigt at du kan snakke om så ømtålelige emner. Er sikker på at både din h2b og dine gæster bliver meget rørte :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med nogle tilbagemeldinger! Tak zillas! :kiss:

Sofie: Jeg forstår 100 procent din pointe! :) Det bliver nemlig et meget følelsesladet øjeblik for mig at fortælle om min mormor! Lige præcis episoden med min mormor er sådan en stor del af mig, og jeg vil meget gerne takke Thomas for, at han var der for mig og vigtigst af alt, fordi han var så god ved min mormor!

Men det bliver helt sikkert svært og jeg skal virkelig tage mig sammen! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot tale, og syntes det er fint med mormor. Det er jo i sorgen man finder ud af hvor man har "folk".... og det er godt at han, og de andre, får at vide at du påskønner det. Han må da tude når du er færdig.

Smider lige et citat mere ind... hvis andre kan bruge det.

Livet handler ikke om at finde en man kan leve med, men at finde en man ikke kan leve uden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer