Guest Laks

champagne

13 indlæg i dette emne

Hej her inde.

Jeg har brug for et lille råd.

Jeg skal giftes med verdens dejligste pige, og i den forbindelse vil jeg give hende en flaske champagne. (den samme som da jeg friede) som hun kan nyde sammen med dem, som hun skal være sammen med når hende og jeg skal sove hver for sig. Men skal jeg overaske hende med den aftenen før, eller få hende til at finde den på selve dagen - ved dog ikke om man som brud har tid og lyst til at drikke champagne der eller om det er hyggeligere med de veninder hun skal hygge med om aftenen? :o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sød ide! synes det afhænger lidt af hvor meget tid I har og hvad I skal aftenen før. Vi har fx MEGET travlt fredag aften, så ingen tid til champagne der, men masser på selve dagen inden jeg skal i kjolen :) du kan jo evt give hende den i god tid og så kan hun selv afgøre om de drikker den fredag eller tager et glas lørdag

0

Del dette indlæg

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé. :) Og hvis tiden er til det, vil jeg synes det er bedst at hun kan nyde den aftenen før. :) Modsat metteholm har vi ikke det store der skal nåes om fredagen (så vidt vi ved. hehe), så jeg ville elske en god flaske champagne fredag aften. :)

0

Del dette indlæg

Du er en perfekt kommende mand og i min verden er der altid tid til champagne :cheerleader3:

Du kan jo regne med at hun har tid og lyst til den sammen med veninderne om aftenen og skrive et kort og ligefrem bede hende om at tage sig tid og nyde den. Det ville jeg som kommende brud nok saette stor pris paa at blive paamindet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Langt fra.. :) Men alle mænd har vel deres måde at forkæle og charmere. :) Jeg synes hvertfald min er skøn og jeg vil ikke ønske ham anderledes - men derfor kan jeg da godt sukke lidt over andre mænds måder at forkæle deres kærester. :) Måske en kvinde en dag vil sukke lidt over min. :wink:

0

Del dette indlæg

Haha mange tak :) det luner.

Men er alle mænd ikke sådan ;)

Min er også :tunge:

Jeg ville hellere have boblevandet aftenen efter brylluppet, hvor vi nød da alle var taget afsted. Vi skulle have de sidste døgn bearbejdet, det blev så med en kop kaffe og en god whisky :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer