piajuhl

Min tale

3 indlæg i dette emne

Jeg vil starte med at takke mine svigerforældre for at have fået sådan en dejlig søn, og for at jeg måtte få ham. Tak for jeres dejlige måde at være på, I har altid fået mig til at føle mig velkommen. Jeg føler at jeg snakker godt med jer begge to, og håber at i har det på samme måde. Og tak til min svigermor fordi hun så tit kørte med os dengang vi boede hjemme og vi ikke havde bil.

Så vil jeg sige tak til mine forældre. Tak fordi i altid har været der for mig, og gjort mig til den jeg er. Tak for jeres måde at behandle ham på. Jeg ved at i er glade for ham. Jeg er meget glad for det gode forhold vi har, vi besøger jer jo ofte. Vi tager også tit på ferier sammen, og det nyder vi. Vi glæder os til sommerferien.

Til min vidunderlige mand.

Vi mødtes for snart 10 år siden på diskotek. Da du første gang skulle besøge mig, vidste du hvor jeg boede, hvilket kom bag på mig. Du fortalte så at du havde kørt rundt i hele byen og kigget efter en ny audi, for at se hvor jeg boede. (Jeg havde åbenbart nævnt at vi havde fået ny bil.) Det var bare noget af det sødeste, og jeg blev mere og mere forelsket i dig.

Igennem årene har vi oplevet rigtig mange ting sammen. Jeg husker vore små hyggelige ferier. Bl.a. Campingturen på fyn i telt, vores dejlige tur til Italien sidste år, og vores første ferie i campingvognen.

Jeg mener at vi har bestået de store ægteskabs prøver. Vi har stillet fortelt op sammen, og kørt til Italien, og lagt i iglotelt i øsende regnvejr uden at rive hovederne af hinanden. Det må da være kærlighed.

For tre år siden kom vores lille datter så til verden og det var stort. Du blev rørt til tårer, og jeg blev endnu mere forelsket i dig. Du var så stolt og passede sådan på hende. Du fik helt kramper i armen , fordi du var bange for at hun vågnede hvis du flyttede på dig. I august fik vi så søn, og jeg blev endnu engang mere forelsket i dig. Du fortalte mig hvor stolt du er, over den måde jeg klarede fødslerne på, og for mig til at føle mig som en stjerne. Jeg kan se at det er svært for dig, når jeg har ondt. Og det bekræfter din kærlighed til mig. Tusind tak fordi du har skænket mig 2 skønne børn.

Vi har været sammen rigtig længe, og du er ikke kun min mand du er også min bedste ven. Vi snakker om alt, både det gode og knap så gode. Vi laver mange ting sammen, tager i zoologisk have, går i teateret, ture i skoven osv.

Vi har et rigtig godt familieliv sammen med vores dejlige unger. Jeg er bare så lykkelig, og glæder mig til fremtiden sammen med dig, og vores lille familie.

Vi har begge set frem til denne dag i lang tid, og jeg er så glad for endelig at være din hustru.

Du har gjort mig til den lykkeligste kvinde på jorden. Jeg elsker dig.

Er kommet til at lægge den samme ind to gange, med forskellig overskrift i stedet for at slette.

Hvordan sletter man en tråd??

Redigeret af piajuhl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer