Guest mariejensby

Vilde blomster i

7 indlæg i dette emne

Hej til alle i garvede brude der ude!

Jeg håber at min kommende mand vælger at man buket skal indeholde vilde blomster gerne i forskellige farver så det ligner en buket der er plukket i vejkanten det ville passe super godt til den stemning vi ønsker der skal være til vores bryllup...

Er der nogen af jer derude som har haft noget ligende? eller har i billeder af sådan en buket?

Bare så jeg lidt diskret kan vise min kæreste hvor flot det kunne være :loveboard:

Hilsen Marie som elsker bryllupsklar :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For ca. 4 år siden var der en bruger herinde, der fik en blomst fra hver enkelt gæst, og så stod der en blomsterbinder i våbenhuset og bandt buketten efterhånden som blomsterne kom ind, og jeg må sige, at buketten blev fantastisk smuk og unik:

post-22726-0-77956000-1305125127.jpg

Det er godt nok ikke med grøftekantsblomster, men det er da en rigtig fin buket.

0

Del dette indlæg

WARWW den er da super flot! sikke en god ide!! :thanks:

men den er ikke helt så ¨vild¨ som jeg gerne vil have den -og invites er sendt ud :( så det er no go med denne ide -ellers liiige mig :heart:

Jeg ved godt at vilde blomster ikke holder ret lang tid i forhold til andre skæreblomster men tror det ville være SÅ flot med en sådan buket...

Ingen andre med billeder??? eller erfaringer med vilde blomster i buket??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer