Sign in to follow this  
Followers 0
sofie b

Hvor skal jeg finde sko

7 posts in this topic

Jeg bruger normalt en str 42, nogle gange kan jeg snige mig i en 41. Og det er altså ikke nemt at finde en pæn sko i store størrelser.

Næstved har ikke rigtig noget at byde på. Så overvejer at tage til kbh. Men har ingen anelse om hvor jeg skulle tage hen derinde. Er der nogle der har forslag? det har ikke nøde at være hvide brudesko, det må også gerne være i sølv eller brun

0

Annonce ♥

Jeg kan anbefale www.evans.co.uk deres size 8 vil du kunne passe måske endda en size 7 wide jeg har valgt en size 8 wide og jeg bruge 42,5 ca og den er perfekt

0

åh er bare slet ikke mig at købe sko online. Synes det er alt for risikabelt. derfor håbede jeg at der var nogle gode butikker i kbh man kunne køre ind og besøge.

0

Annonce ♥

Deichmann har store størrelser, og de er bestemt heller ikke dyre. Der er en i Fields og nu også i Glostrup Centret. Det er så heller ikke kvali-kvali-sko, men man kan godt være heldig at finde noget godt der.

Ellers ved jeg ikke, om brudekjolebutikkerne har sko op i de størrelser, men det skulle da undre mig, om de ikke havde. Og så bliver jeg simpelthen nødt til at anbefale mine nye Nina Fiarucci-sko, som jeg har fra Nicolai. Det er bare de blødeste sko nogensinde. Var fuldstændig ligeglad med prisen (og næsten også designet - de er heldigvis rigtig pæne), da jeg fik dem på.

0

Kongens nytorv sko har også store størrelser. Jeg har en veninde der har det samme problem som dig, og jeg ved hun køber sko derinde.

0

Prøv at google "rainbow couture" og se hvad de har af størrelser!! De er ihvertfald så flotte. Jeg var super glade for mine.

Der er nogle brudkjole-butikker, da forhandler dem i KBH.:cheerleader3:

0