AkaGitte

Vores ting til brylluppet

30 indlæg i dette emne

Hej, opretter denne tråd da jeg gerne vil dele mine kreationer vi havde til vores bryllup....

Samlet ét sted...

Måske andre kunne blive inspireret.. :)

Vores tema var Efterår og farverne, creme - guld - brun og orange.

Man kan også se skabeloner og alle krea i min planlægning :)

Først billede af vores menuhæfter...

Har ikke billede af bordplan og selve menuen...

post-34315-0-84280100-1305484198.jpg

post-34315-0-83291600-1305484211.jpg

post-34315-0-28568400-1305484226.jpg

post-34315-0-11120600-1305484239.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg spørge hvornår gæsterne fik chokoladerne og favorboxne og hvordan???

Det må du da :)

Chokoladen blev lagt i favourboxene og dem fik de da de tog hjem de forskellige gæster... :)

Der blev sat i velkomsttale at de skulle huse deres æske når de tog hjem.. De stod på et fad ved udgangen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast en god tråd, jeg sidder og er nysgerrig omkring en masse ting:

- Superfine æsker, er de købt eller hjemmefoldede?

- Hvordan har I "lukket" båndet sammen om kirkehæfterne?

- Hvor fandt du kurven?

- Hvad står der på skiltet med tyl til biler?

- Har I selv skrevet på bordkortene? Det ligner nemlig en font fra computer, men hvordan har I så fået det skrevet med sølv?

Rigtig godt initiativ med tråden og meget smukt tema! :thumbsupsmileyanim::BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej

fedt med skrift på bladet, hvordan har du gjort det??

Mange tak... var også selv meget stolt over dem.. :)

Jeg brugte programmet publisher, der ligger på alle comp. stort set...

1: Jeg fandt et blad på nettet (billede)..

2: Insatte billedet i publisher

3: Lavede en tekstboks der hvor man vil have tekst.

4: Skriver det der skal stå

5: Laver boksen gennemsigtig så man kan se bladet igen... Kan ikke huske præcis hvordan, men man højreklikker ihvertfald på tekstboksen og vælger tror jeg formater tekstboks. Så kommer der et nyt vindue, hvor man kan en masse med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold fast en god tråd, jeg sidder og er nysgerrig omkring en masse ting:

- Superfine æsker, er de købt eller hjemmefoldede?

- Hvordan har I "lukket" båndet sammen om kirkehæfterne?

- Hvor fandt du kurven?

- Hvad står der på skiltet med tyl til biler?

- Har I selv skrevet på bordkortene? Det ligner nemlig en font fra computer, men hvordan har I så fået det skrevet med sølv?

Rigtig godt initiativ med tråden og meget smukt tema! :thumbsupsmileyanim::BKSTREET:

Hehe, du spørger bare... :)

1: De er hjemmelavede, mener jeg har skabelonen i min planlægningstråd et sted....

2: Båndet er limet med spraylim... Så der er ikke bånd når man åbner hæftet... Det er kun på forsiden og så er det klippet til..

3: Den fandt jeg i en kurvebutik og spraymalede den derefter hvid.. Fair Trade butikker plejer at have en masse...

4: Det er et lille digt om bilens tyl.. Har vedhæftet nærbillede af digtet..

5: Jep, de er håndskrevet med guldpen... Det er en font og gjorde det jeg først skrev alle navnene på comp. Printede det ud i rette str. Tog et bordkort og lagde navnet ovenpå og skrev navnet med blyant så jeg fik "trykket" navnet på bordkortet.. Så kunne jeg se fordybning i bordkortet og skrev med guldpen.. Tadaaa.. :o)

Håber du kunne bruge hjælpen

post-34315-0-91650900-1305612912.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer