Guest Christina1980

Ren farvelade eller bare modig

13 indlæg i dette emne

Åhh kan ikke finde ud af hvor modig jeg tør være med sko. Jeg har fundet kjolen, men mangler skoene og de skal bare købes snart (skal have lagt kjole op om 14 dage og der vil jeg gerne have skoene på) :cheerleader3: .

Jeg ville egentlig gerne have champagnefarvet sko, da jeg skal have et champagnefarvet bånd om kjolen og sløret er også lidt i den retning. Men kan bare ikke finde nogle...og her forleden prøvede jeg så de fineste lilla askeportsko...så smukke...Men ved ikke rigtig om det biver for meget farvelade, så kære zilla'er hvad synes I?

Ps- skriv endelig hvis I ser nogle champagne/beige sko rundt omkring? Leder med lys og lygte og slet ikke noget stress :shopping: :thumbsupsmileyanim:

Godnat, nu vil jeg daffe i seng. Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du have lilla sko på. Jeg tror det vigtigste er at gøre sig klart hvilke farver man vil have til sit bryllup og så holde sig nogenlunde til det. Så du ikke har lilla sko, en gul og blå buket og lyserøde bordkort (fx).

0

Del dette indlæg

Hvis du bor i nærheden af en Deichmann butik, er det måske et kig værd.. Synes jeg har set op til flere champagne farvede sko, når jeg har været der forbi...

Når det er sagt, vil jeg ellers give SarahDK ret. Selvfølgelig kan du bære lilla sko, det handler bare om at få det til at give mening ift helheden af dit look.. Hvis dit øvrige tilbehør er champagnefarvet eller noget der ligeledes går godt sammen med lilla, så go for it :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har købt champagnefarvede sko i Bianco. De havde flere modeller. Jeg købte dem godt nok omkring nytår så jeg ved ikke om de stadig har dem. Måske ligger de inde med nogle på lageret hvis de ikke står i butikken. Det er da et forsøg værd.

Held og lykke med sko jagten. :17:

0

Del dette indlæg

I er bare super.

Jeg ved godt at det er svært uden billeder, er simpelten bare så dårlig til at lægge dem ind, Hver gang jeg prøver, så er billederne åbenbart for store. Og så kan jeg ikke rigtig komme længere....øv.

Men tror lige at I gav mig sparket til at bære lilla sko til mit bryllup- hverken champagne eller lilla er godt nok ikke nogle af de gennemgående farver i brylluppet (det er mosgrøn/lime, rosa og elfenbenshvid/ivory). Men lilla er min yndlingsfarve, så det må jo også gælde lidt ik? :thumbsupsmileyanim: Men tjekker lige de forretninger/hjemmesider, det ku jo være at der var nogle champagnefarvet sko der ku konkurrere med de lilla :rolleyes:

Til Lena jeg troede at din smukke kjole var ivory, har nemlig luret på den og dine smukke blå sko mange gange men kan da se nu at den er champagnefarvet (gad vide om jeg skal have forhøjet styrken i linserne :rolleyes: )........og igen super billede :cheerleader3:

Knus til jer

Redigeret af Christina1980
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde ivory kjole på og mine lilla sko... aldrig set før i vores omgangskreds. Lilla er min yndlingsfarve, så selvfølgelig skulle mine sko have den farve. Manden valgte en brudebuket i lilla farver. :cheerleader3:

post-43541-0-97688900-1305715880.jpg

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer