Guest Frøken Linding

Andreas brudestue

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa HJR.

Du er en snut, det var lige præcis den tråd jeg tænkte på...hvordan har du fisket adressen frem? Jeg har søgt på Krak uden held!!!

Knus Rikke

Godt du fik adressen :-)

Men underligt at du ikke kunne finde den på krak - hvis jeg søger på andreas brudestue og trykker på Firmaer, så kommer den med det samme :)

0

Del dette indlæg

Hej

Bare lige så i ved det, så lukker hun d 1/9 da hun går på pension. Og jeg føler mig lidt heldig jeg har købt hos hende og skal giftes d 21/8 godt det ikke var 1 mnd senere.

Knuz Heidi fool

Det skal lige siges at andrea bare er kanon sød og dygtig, hun er den bedste jeg har prøvet kjole ved.

0

Del dette indlæg

Øv da osse at hun lukker! Jeg kunne ellers godt tænke mig at kigge forbi hendes biks sidst på året eller først i det nye år.

Jeg går efter den lidt utraditionelle stil, men syntes det er for tidligt at shoppe kjole nu, da jeg ikke skal giftes før til næste sommer.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Hun snakkede om sidst jeg var der er der var nogle som var interesseret i at overtage forretningen, så måske i kan være heldige og den åbner igen efter den evt bliver overtaget, der er næsten ikke andet for end at forhøre sig senere, jeg skal nok give et praj når jeg har været ude at hente min kjole om 1 mnd, så kan jeg jo lige spørge hende hvad hun regner med.

Knuz Heidi fool

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer