Sarah20

Købe en prøvekjole

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tænker lidt på, hvad du mener med en prøvekjole?

Såvidt jeg har forstået, så køber man kun "prøvekjoler" i f.eks. Lilly i den forstand at deres kjoler hænger ude i butikken, og så hapser man en, prøver den, og hvis man kan lide den, så køber man den. Og det synes jeg ikke at der er noget i vejen for, så længe kjolen er iorden (og det har jeg absolut fornemmelsen af at Lilly sørger for at den er).

Og der er jo også dem, der skal planlægge et bryllup HURTIGT, og derfor ikke har tid til at få bestilt en kjole hjem. Jeg tror der er mange, der "bare" køber den kjole, som nu engang hænger i butikken. :)

Jeg har tilgengæld været i en butik, hvor de sådan decideret reklamerede med at nu var kjolerne nedsat, og at det så kun var dem i butikken, der var nedsat og ikke dem man bestilte hjem (= du kan købe "slidte" prøvekjoler billigt). Det ville jeg personligt ikke gøre. Jeg prøvede nogle af kjolerne, men havde hele tiden i baghovedet, at hvis jeg skulle have en, så skulle den bestilles hjem, for flere af dem havde små huller/pletter/manglede perler og det kunne jeg personligt ikke overskue.

Omvendt igen, så er det vel ikke meget anderledes end at købe en pre-loved (altså brugt) kjole, hvor der også er risiko for pletter/huller/manglende perler, og det er jo en super løsning for mange. Der er jo ingen, der siger at kjolen SKAL være skadet bare fordi at der har været andre i den. :)

Så det er nok lidt efter, hvad du har temperament til. :)

0

Del dette indlæg

jeg har købt en prøvekjole, og var også ret betænkelig ved det, der var jo pletter fra bruncreme på, manglede enkelte perler mm. men butikken har forsikret mig om at den bliver bedre end ny.

De kunne ikke nå at bestille kjolen hjem, så derfor blev det prøvekjolen, min mor var ikke særlig glad ved tanken, da der kun blev slået 2000 kr af prisen( kjole til 11000) og det er jo i princippet en brugt kjole (se på dba hvad de er sat ned til) Jeg er sikker på kjolen er som den skal være på dagen, eks er diverse perler blevet syet ekstra godt fast osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer