AmalieAmalie

HJÆLP! Mangler ideer til collage :)

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vil så gerne have en flot collage med vores flotte bryllupsbilleder....

Det skal ikke være de der normalt collager lavet i photoshop hvor billederne er visket ud i hinanden.. vi gerne hvae nogle lidt mere fede og elegante forslag :)

Send gerne links :cheerleader3:

post-39686-0-26894000-1307210442.jpg

Hvad stil går du efter?

Jeg elsker personligt de gamle polaridkamera, og inde i Picasa 3,8 kan du lave nogle fede collager, hvor man kan skrive under hvert billede, så det ligner polaridbilleder. jeg vedhæfter lige et billed, det er hurtigt lavet og man kan lave det på mange måde.

post-48359-0-06641100-1307279670.jpg

Jeg er forholdsvis ny herinde, og for et par dage siden så jeg din tråd, du er godt nok gennemført. Gik alt som du ønskede til dit bryllup?

Jeg skal snart giftes og har ikke haft så lang tid, men synes jeg er ved at have styr på det hele!! Men man kan blive ved med at finde på nye kreative ideer.

Jeg så du havde lavet sådan nogle fine små poser til pamol osv, hvordan lavede du dem?

Redigeret af sikkerneq
0

Del dette indlæg

Jeg vil så gerne have en flot collage med vores flotte bryllupsbilleder....

Det skal ikke være de der normalt collager lavet i photoshop hvor billederne er visket ud i hinanden.. vi gerne hvae nogle lidt mere fede og elegante forslag :)

Send gerne links :cheerleader3:

post-39686-0-26894000-1307210442.jpg

Hvad stil går du efter?

Jeg elsker personligt de gamle polaridkamera, og inde i Picasa 3,8 kan du lave nogle fede collager, hvor man kan skrive under hvert billede, så det ligner polaridbilleder. jeg vedhæfter lige et billed, det er hurtigt lavet og man kan lave det på mange måde.

post-48359-0-06641100-1307279670.jpg

Jeg er forholdsvis ny herinde, og for et par dage siden så jeg din tråd, du er godt nok gennemført. Gik alt som du ønskede til dit bryllup?

Jeg skal snart giftes og har ikke haft så lang tid, men synes jeg er ved at have styr på det hele!! Men man kan blive ved med at finde på nye kreative ideer.

Jeg så du havde lavet sådan nogle fine små poser til pamol osv, hvordan lavede du dem?

Jeg ved hæfter lige et billede til, det første var lidt utydeligt. Håber det her bliver bedre :thumbsupsmileyanim:

post-48359-0-23758700-1307280104.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jeres super gode forslag :) må lige kigge nærmere på det :)

Mange tak for de søde ord, vi havde en helt fantastisk dag... Det giklige som vi hve planlagt, så det var bare virkelig dejligt :)

De små poser lavede jeg i publisher, som de fleste har på deres computer, og så printede jeg det ud på noget halvgennemsigtigt papir fra boghandleren :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer