sally24

Lilly udsalg

20 indlæg i dette emne

Hvornår er det egentlig lilly holder udsalg.

Kan se at de har kjoler på deres hjemmeside der er sat ned, men det er vel kun på nettet de står til den pris?

Men mener at have hørt om at de i vejle holder udsalg på et tidspunkt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der er lagersalg i Lilly VIP, mener dog det er i september(kan ikke huske om det er sep/okt lige nu).

Ved dog man kan betille tider dertil fra 1 august.

Man får 1 time derinde, og de har brudekjoler, tilbehør, jakkesæt/veste og gallakjoler til billige penge derinde...

Var derinde forrige år med min veninde da hun ledte efter sin brudekjole.

Ang. priserne på nettet, de gælder kun på nettet, men de kan dog godt have nogle gamle modeller sat ned i butikken. Min mor købte hendes 2009 model i jan. 2010, hvor den var sat 30-40% ned.

Redigeret af Lisabella
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der er lagersalg i Lilly VIP, mener dog det er i september(kan ikke huske om det er sep/okt lige nu).

Ved dog man kan betille tider dertil fra 1 august.

Man får 1 time derinde, og de har brudekjoler, tilbehør, jakkesæt/veste og gallakjoler til billige penge derinde...

Var derinde forrige år med min veninde da hun ledte efter sin brudekjole.

Ang. priserne på nettet, de gælder kun på nettet, men de kan dog godt have nogle gamle modeller sat ned i butikken. Min mor købte hendes 2009 model i jan. 2010, hvor den var sat 30-40% ned.

Tusinde tak for svar. Vi skal dog ikke giftes lige nu. Krydser finger for at han går med til næste år, men jeg ved jo også at hvis jeg så skal nå at finde en kjole der er billig skal det jo være i år, og der kan da ikke ske noget ved at bestille en tid :-)

Men jeg må da lige holde øje. Kunne da også være fedt hvis man kunne finde noget tøj til manden

Man skal selv sørge for tilretninger når man køber det på den måde ikke?

0

Del dette indlæg

Jeg ved at min mor fik kjolen lagt op af lilly da hun købte kjolen i butikken, self. mod betaling.

Min veninde gik til en skrædder, men hun endte med at købe gennem Lillys hjemmeside. Om det var selvvalgt er jeg ikke lige klar over.

Ja jeg fik også købt en billig gallakjole, så regner med at tage til lagersalg lige meget hvad, også for evt. at finde noget til manden, selvom jeg har min brudekjole :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med at "overtale" manden

0

Del dette indlæg

Jeg ved at min mor fik kjolen lagt op af lilly da hun købte kjolen i butikken, self. mod betaling.

Min veninde gik til en skrædder, men hun endte med at købe gennem Lillys hjemmeside. Om det var selvvalgt er jeg ikke lige klar over.

Ja jeg fik også købt en billig gallakjole, så regner med at tage til lagersalg lige meget hvad, også for evt. at finde noget til manden, selvom jeg har min brudekjole :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med at "overtale" manden

Mange tak for det :-)

Jeg håber at få lokket min søster med eller en veninde. kunne da være hyggeligt, og hvem ved måske dukker drømme kjolen op som jeg bare må eje :-)

Hvordan ligger det prismæssigt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

måske et dumt spørgsmål :oops: ; men annoncerer de udsalget på deres hjemmeside? eller hvordan får man lige fat på datoen?

Det tror jeg de gør. Mener sidste år at jeg så et banner med det.

Men ellers er de søde herinde til at fortælle det

0

Del dette indlæg

HMmm jeg har altså set Lilly holder Sale... De har skilte op med SALE..

Da jeg var afsted sidste weekende for at hente mig kjole hos Lilly i Vejle, der havde de det,og nogle kjoler var sat ned. Igår da jeg var i Odense, der havde Lilly også de skilte op.

Så noget holder de da nu, ved ikke hvor mange kjoler osv, log kun lige mærke til de kjoler de havde i vinduet.

0

Del dette indlæg

HMmm jeg har altså set Lilly holder Sale... De har skilte op med SALE..

Da jeg var afsted sidste weekende for at hente mig kjole hos Lilly i Vejle, der havde de det,og nogle kjoler var sat ned. Igår da jeg var i Odense, der havde Lilly også de skilte op.

Så noget holder de da nu, ved ikke hvor mange kjoler osv, log kun lige mærke til de kjoler de havde i vinduet.

Jeg mener de har kæmpe lagersalg eller hvad det hedder i lilly efter sommer hvor kjolerne fra denne sæson er sat ekstra meget ned. Men de er vel begyndt allerede nu at tømme lidt ud.

0

Del dette indlæg

Jeg købte min Lilly kjole i maj/juni sidste år, og der havde de også nedsatte kjoler.

Sidst jeg var nede og prøve min kjole (starten af maj) lagde jeg også mærke til at de havde en del nedsatte kjoler.

Men det udsalg i Vejle er i Oktober.

Det er nemlig det i vejle jeg har i tankerne, for der er de sat ekstra ned ikke?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Lilly VIP (det lagersalg vi snakker om) er alle kjolerne sat ned til 1000 kr. Gallekjolerne koster 500. Kan ikke lige huske med veste og jakkesaæt, men mener det er 250 og 1000 kr.

Skoene kostede vist 200. Vi var der så i slutningen af måneden, og det var begrænset udvalg der var tilbage.

Ok, så er det i oktober, og de tager mod bestillinger fra 1 aug. Jeg mener jeg fandt det i Lillys nyhedsbrev, som man kan hente på deres hjemmeside...

0

Del dette indlæg

Til Lilly VIP (det lagersalg vi snakker om) er alle kjolerne sat ned til 1000 kr. Gallekjolerne koster 500. Kan ikke lige huske med veste og jakkesaæt, men mener det er 250 og 1000 kr.

Skoene kostede vist 200. Vi var der så i slutningen af måneden, og det var begrænset udvalg der var tilbage.

Ok, så er det i oktober, og de tager mod bestillinger fra 1 aug. Jeg mener jeg fandt det i Lillys nyhedsbrev, som man kan hente på deres hjemmeside...

Okay de må så have forskellige udsalg.. Se så lærte jeg lige det i dag :-)

Men ja det link jeg har sat ind til er så til det i oktober, men hvor det så kun er i vejle. Og der er lidt forskellige priser om det er kollectionsprøver eller udgående modeller

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

jeg har lige købt min kjole hos lilly i kbh... (så ved ikke om der er forskel fra butik til butik) men der fik jeg det til den pris som de havde på nettet. man skal dog være opmærksom på at tyldskørtet er oven i prisen.

Mon ikke det er det samme i alle butikker. det burde det da i hvert fald være. Men ja man skal lige være opmærksom på at ikke alt er med i prisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer