Guest tany

Kreative ideer til transport?????

11 indlæg i dette emne

Hej

Vi er desperate...håber der er nogen der kan hjælpe os lidt. Vi skal giftes om 3 uger og vil gerne overraske med en anderledes og sjov transport fra kirken - en tur på ca 2 km. Er der nogen der har nogle gode ideer?? Det skal ikke være nogen vildt dyrt. Er der nogen der har oplevet eller hørt om andre der har gjort det lidt alternativt og sjovt??

Hej fra Tany

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej Tany.

Vi går også stadig og tænker. vi har en ½ aftale (hvis høsten går godt)

bliver vi afhentet i en gammel vogn pyntet med blomster og trukket af 2 æsler.

:super: det synes jeg kunne være skide skægt.

ellers vil mine sviger forældrers venner hente os i deres kæmpe cadilac.

ellers havde jeg også tænkt på en nimbus eller en harley med sidevogn. men hvis det nu regner, nej!

nu har jeg det :lol:

hvad med at leje en ellert :lol:

det kunne jeg selv finde på hi hi

knuzzer fra Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi (min far & mig) snakkede meget om han skulle køre mig til kirken i vores ladcykel (på billedet). Det kunne have været total grineren at ankomme i den :super: men vi endte med at have sindsyg travlt.... Om vi havde gjort det hvis der havde været masser af tid ved jeg ikke - men det er ikke udelukket!

Kender I nogen der har en ladcykel er det jo en mulighed! Den kan pyntes fint og der er rigeligt plads til at du kan sidde i den og din mand kan køre. Det kunne være super-sødt synes jeg!

Kh Nina

post-41-1089133786.jpg

0

Del dette indlæg

Den med ladcyklen har jeg også set praktiseret... Med 2 ikke helt små mennesker sat på hver sin havestol i lad'et (bygget specielt til lejligheden og derfor lidt bredere end normalt) Det så super godt ud, og de havde vist en 5-6 km hjem fra kirken så vidt jeg husker.

Baggrunden var en seriøs brandert... "...hvis I bliver gift så kører jeg jer s.. hjem på en ladcykel!!!" Ja man skal passe på hvad man siger...

Men cyklen var i hvert fald rigtig flot pyntet, og genstand for megen snak i løbet af aftenen... Alle skulle jo have historien!!!

Men om ikke andet må I jo have rulleskøjter på... Mon ikke der også kan bindes dåser bag på dem!!! :o

Knuz M

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer