Gantzel21

Et-lags bryllupskager

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres input - I er bare skønne :super: Bliv endelig ved - inspiration kan man aldring få for meget af :lol:

Hælder mest til et stor hjerte, den med 2 hjerter sat sammen og den firkantede med hjerte på.

Tulle77: Den med de 2 sammensatte hjerter er det et billede du bare har fundet eller var du med til at spise den? Vil nemlig gerne høre om den er bagt "ud-i-et" eller det er 2 dele. Den så nemlig delt ud i mine øjne.

I skal nok få resultatet af vide, så snart det har været 14.5 :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Gantzel

Nej jeg har ikke smagt den....det er bare et billede jeg har fundet. Du har ret i at den ser to-delt ud.....men mon ikke alt kan lade sig gøre....

Hvor bor du? Jeg tænker bare på hvor du skal have kage fra.....min fætter er bager og han ved måske hvordan man gør sådan noget. Han lavede vores kage....den var bare super lækker

knuz maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaj, hvor fejt! Jeg bliver da helt vild sulten!!!! (Godt jeg har DDVs slanke-lagkage med til frokost i dag!) :super:

Den der med parret og den røde løber er rigtig flot, vhvis det skal være utraditionelt! Øv, vi har valgt kagen fra...

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Ninakaninus

Det er første gang at jeg deltager i debatten på bryllupsklar, men da jeg så dit forslag til en bryllupskage måtte jeg til tasterne! De gule blomster på bryllupskagen er lige som jeg har forestillet mig dekorationen på min kommende mands og min bryllupskage.

Så mit spørgsmål lyder: hvor har du fået lavet kagen henne? Og hvad har kagen (og blomsterne) kostet?

mange ofrventningsfulde hilsner

Mette Leth

- Kommende "Fru Leth Schousboe" (man skal lige vænne sig til navneskifte...!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer