cri

Hjælp - pletvis solbrændt

9 indlæg i dette emne

Jeg er i den kiksede situation, som jeg ellers har forsøgt at undgå, at jeg er blevet solbrændt så jeg har fået striber fra stropperne på en top.

Nogen der har en rigtig god måde at slippe af med det, kan spray tan evt udligne det eller findes der en anden god måde....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

peeling og meget fugt hjælper lidt. og så slut af med selvbruner gel der hvor du er hvid.

Det forsvinder ikke helt med det hjælper noget synes jeg. kan anbefale The Body Shop shea scrub da den fugter meget og peeler godt. og så loreal's gel selvbruner den er god også til prisen. :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Det er også sket for mig, selvom jeg har været meget obs på det, men efter min PA i lørdags, gik det galt, da jeg ikke havde fået en stropløs bluse med, som jeg eller gå i herhjemme.

Det jeg har tænkt at gøre, er at tage sol, i et solcenter, var afsted igår, og tager et par ture mere inden dagen, så håber jeg ikke forskellen er så stor.

Normalt tager jeg slet ikke sol i solcenter, og havde endelig heller ikke tænkt mig det, men kan ikke rigtig have at man se mine striber, og især på billeder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har præcis samme problem! Bortset fra at mit synes at være kronisk! Jeg har fået udlignet den ene hvide strop på ryggen, men den anden hænger bare ved! :shooter:

Jeg nægter solarie - og overvejer derfor også en spray tan. Jeg skal bare lige gøre op med mig selv om jeg tør risikere at det smitter af på kjolen :unsure:

Bum bum, ikke nogle gode ideer herfra - blot et forstående "nik :wink: "

0

Del dette indlæg

Jeg har de sidste dage forsøgt at rende i haven med stropper fra bh og bluse væk fra skuldrene og det går fremad med at få det udlignet.

Øhm hvor får man mandelolie henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

skal giftes samme dag som dig, og har også rendt rundt med stropperne nede, alligevel blev det at se ved at rende med stropper en enkelt dag, men det er fint ved at udligne sig, og så regner jeg med at tage 2 x solarie på mandag og onsdag, og håber det kan udligne dte hele lidt- jeg venter dog lige på jeg er færdig med at skalle :td: (faldt i søvn i solen)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer