sarahb_dk

Total ændring af planerne

7 indlæg i dette emne

Kære Zillas

Har ikke været herinde i lang tid og troede egentlig at jeg havde helt styr på vores bryllup. Som nogle herinde måske ved, så skulle vi holde vores bryllup i vores sommerhus i sverige. Alt var tilrettelagt og der var næsten styr på det hele, men nu bliver vi nødt til at lave det helt om.

Min h2b's mor er blevet indlagt på rigshospitalet med en hjerneblødning og skal være indlagt minimum 2 uger mere. Hun er heldigvis i live og ser ud til at klare den (forhåbentlig uden for mange mén), men vi tør simpelthen ikke satse på at hun kan blive så frisk, at hun kan tage turen helt til sverige.

Nu har vi så lejet vores lille fælleshus her hvor vi bor, men jeg føler bare at jeg skal starte helt forfra med planlægningen og der er kun 1 måned til brylluppet :blink:

Vi har kun set huset en enkelt gang før og det var ikke i forbindelse med bryllupsplanlægningen, så jeg ved knap nok hvad der findes af stole, service osv... Vrææææææl jeg kan slet ikke overskue det :boohoo: Vi skal ned og se det igen her d 3/7 og så skal jeg så panik-planlægge de sidste detaljer på 20 dage.. :pokey:

Jeg har brug for lidt hjælp til noget inspiration til pyntning af lokalet (det ligner vel lidt et forsamlingshus) og ja, bare lidt hjælp til at komme igang og videre.. Kan godt mærke at jeg er lidt stresset over det :help:

Håber I kan komme med nogle gode forslag, farverne er creme, sølv og gammelrosa.

Kh Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaah, hvor synd for jer - ikke bare at I skal panikaendre planer, men HTBs mor, altsaa :hug:

Jeg er sikker paa, at I nok skal kalre det. Proev lige at se her - Pia gjorde bare det mest magiske ud af deres lokaler :)

:17:

0

Del dette indlæg

Aaah, hvor synd for jer - ikke bare at I skal panikaendre planer, men HTBs mor, altsaa :hug:

Jeg er sikker paa, at I nok skal kalre det. Proev lige at se her - Pia gjorde bare det mest magiske ud af deres lokaler :)

Åh, det var lige sådan nogle billeder jeg havde brug for! :thumbsupsmileyanim: Jeg må i stof2000 og købe noget tyl og organza og vikle lokalet ind i det og håbe det går. Nogle af tingene jeg har indkøbt i forvejen kan selvfølgelig også bruges, jeg er vidst bare i en smule i panik :blush:

0

Del dette indlæg

Åh, det var lige sådan nogle billeder jeg havde brug for! :thumbsupsmileyanim: Jeg må i stof2000 og købe noget tyl og organza og vikle lokalet ind i det og håbe det går. Nogle af tingene jeg har indkøbt i forvejen kan selvfølgelig også bruges, jeg er vidst bare i en smule i panik :blush:

Det er der ikke noget at sige til :)

Husk, at der kan naas meget paa de 20 dage, saa det bliver rigtig fint :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træls med bryllup og forfærdeligt med htb's mor :hug:

Jeg vil også henvise til Pia's tråd, har sjældent set nogen forvandle et forsamlingshus på den måde. Ellers er der også Stinchen som havde pyntet med masser af pompomer osv

0

Del dette indlæg

Jayne lavede også deres rum helt om. Det er dog med en masse farver, men du kan måske få nogle ideer alligevel!

Det kan sagtens lade sig gøre at få det hele ordnet på en måneds tid, du skal nok bare få lavet nogle lister og en plan... Start med at brug lidt tid på det og så falder resten på plads :biggrin:

Jeg håber htb's mor kommer helt ovenpå igen og du/I får lige sådan en med på vejen :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for det allesammen, hvor er I bare søde :hug:

Det er nogle super fine billeder I henviser til og jeg har fået nogle gode idéer, så nu går turen til stof2000 og så skal jeg lige lure lidt på de der pompom'er.

Jeg har luret på ebay og har fundet nogle fine sløjfer til stolene, så dem regner jeg med at bestille og så skal jeg lige have fundet et sted, hvor vi kan leje duge osv.

Ville ønske, at vi bare kunne gå over i lokalet og gå i gang nu, meeen det bliver vi nok ikke populære på :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer