Ane.dk

Papirskærer og flot papir

12 indlæg i dette emne

Jeg skal inden længe igang med vores invitationer, og tror det vil lette arbejdet en hel del med en papirsskærer. Nogen der har set en på tilbud et sted?

Vil også gerne have noget fint papir til at printe selve teksten til invitaationer på. Jeg er helt vild med dette papir post-44172-0-33643500-1308006958.jpghvor det er som om det er 3D mønster indeni...

:help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min erfaring er at der skal en del til for at en papirskærer laver det pænt nok - jeg vil anbefale en god hobbykniv og en lineal (vil du kunne bruge linalen bagefter skal den være i metal, men en plastik kan sagtens bruges, du kan bare ikke tegne lige efter den bagefter)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Note to self: lyt dog til dine med zillaer når de giver råd :shooter: (smiley der skyder sig selv i hovedet!)

Åh, sidder her med en mega dårlig papirsskærer som bare flosser mit karton. Manden i butikken sagde ellers at den SAGTENS kunne skære i karton. Åh, jeg orker bare ikke at sidde og skære, der må da kunne købes en som ikke flosser kanten :huh:

Sorry pumpkins, må skuffe dig! :td:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige hvad i har gjort ved jeres papirskærer eller om de er gode nok, men jeg er en flittig scrapper, og kan ikke overleve uden min papirskærer! Den er simpelthen guld værd og flosser aldrig mit papir! Helt lige og skarpe kanter. Så jeg er bare glad for at have mit lille vidunder :thumbsupsmileyanim:

Mht. Papir så ved jeg at panduro self ligger inde med forskellige varianter, men ellers så prøv lidt mere lokale steder som andre hobby butikker eller et papirlager. (Synes alt for mange køber ind i panduro, og hvis man vil have noget særpræget, skal man ikke have det alle de andre har.)

Selv har jeg fundet noget karton i hvid perlemor med trykt mønster i. Har købt 2 forskellige slags og det er i en lokal hobbybutik, da jeg ved de ikke har det samme som alle de store.

Fordelen ved lokale forhandlerene er også at man ofte kan forhandle sig til rabatter :biggrin:

Håber du finder hvad du søger.

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke lige hvad i har gjort ved jeres papirskærer eller om de er gode nok, men jeg er en flittig scrapper, og kan ikke overleve uden min papirskærer! Den er simpelthen guld værd og flosser aldrig mit papir! Helt lige og skarpe kanter. Så jeg er bare glad for at have mit lille vidunder :thumbsupsmileyanim:

Mht. Papir så ved jeg at panduro self ligger inde med forskellige varianter, men ellers så prøv lidt mere lokale steder som andre hobby butikker eller et papirlager. (Synes alt for mange køber ind i panduro, og hvis man vil have noget særpræget, skal man ikke have det alle de andre har.)

Selv har jeg fundet noget karton i hvid perlemor med trykt mønster i. Har købt 2 forskellige slags og det er i en lokal hobbybutik, da jeg ved de ikke har det samme som alle de store.

Fordelen ved lokale forhandlerene er også at man ofte kan forhandle sig til rabatter :biggrin:

Håber du finder hvad du søger.

Tak for dit svar! Jeg har fundet noget papir, men den papirskærer jeg købte kan IKKE skære i karton selvom sælgeren lovede det :pokey:

Kan du ikke oplyse hvilken du har når den nu er så god? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jo det kan jeg da. Jeg har denne.. Købte den i starten da jeg begyndte at scrappe og vil sige jeg blev overrasket over hvad den lille maskine kunne :D

skæremaskine

Og husk at holde på de 2 orange plastikstykker når du skærer :D hvis ikke papiret holdes helt fast vil det automatisk flosse :D

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Jeg har en skæremaskine fra Martha Stewart og er super glad for den. Den er skarp og skærer papiret pænt og lige. Bladene kan skiftes. Den koster ca 230 kr - så billig er den ikke, men hobbyknik, stållineal og skæreunderlag koster jo også.

Bare søg på Martha stewart skæremaskine eller paper trimmer i google - så kommer du også til en del af de danske scrapbutikker som har et andet udvalg end panduro.

Redigeret af SarahDK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer