sally24

Bryllupsfilm

18 indlæg i dette emne

Er sikker på I kan hjælpe mig herinde.

Nu er vi så småt gået i gang med planlægningen, og i den forbindelse skal jeg da se nogle film der handler om bryllup.

De skal være i stil med 4 bryllupper og 1 begravelse, min bedste vens bryllup og 27 bryllupper.

Hvilke film kan i anbefale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har I jo skrevet dem jeg kan se igen og igen, hmm med hvad med the wedding planner?

Sweet home Alabama indeholder jo som sådan også et bryllup, men den omhandler det godt nok ikke så meget :)

Jeg har godt nok ikke set nogen af de film du nævner, men har hørt godt om dem så dem skal jeg da se :-)

Tusinde tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er the wedding planner ikke den med Jennifer Lopez, hvor hun stjæler brudgommen :pokey:

Ellers er der My big fat greek wedding :thumbsupsmileyanim:

... og Anja efter Viktor...

Jo mener the wedding planner er den. Kan huske coveret lidt. Hvor hun er uden på.

Nå ja de to er der da osse. Se alle dem man har glemt men som dukker op når folk nævner dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Der kører faktisk også en på TV 1000 i denne her periode (det er jo lutter genudsendelser) om nogle piger der skal være brudepiger for en brud som de bare ikke kan udstå fordi hun har taget den enes kæreste. Ligesom American Pie er det nok ikke meget bryllupsinspiration man kan få der, men den er morsom.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"My best friends wedding" med Julia Roberts som gommens bedste veninde som pludselig indser at hun er håbløst forelsket i gommen... Cameron Diaz spiller bruden og der er en SKØM Kareokescene, hvor Diaz som ikke har en tone i livet skal synge for sin mand :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

uh uh uh uh - har jo helt glemt "made of honor" ("en ægtemand" på dansk) ikke bare er der bryllup i den, der er også Skotland OG McDreamy (hvilket jo er værd at tage med)

Jo the wedding planner er den hvor Lopez "stjæler" gommen. Om hun direkte stjæler ham ved jeg nu ikke om man kan sige, men pyt py :)

I den sjovere afdeling er der også "hjælp min datter skal giftes" en gammel traver med Steve Martin mener jeg :)

0

Del dette indlæg

uh uh uh uh - har jo helt glemt "made of honor" ("en ægtemand" på dansk) ikke bare er der bryllup i den, der er også Skotland OG McDreamy (hvilket jo er værd at tage med)

Og Kevin McKidd, som jo også er med i Greys Hvide Verden... så man selvom om man er til den ene eller den anden - eller dem begge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lige til at tænke på denne tråd i går, som måske kunne være en ide for dem der har TDC Home Trio. Min datter fik en ide om at vi lige skulle leje en film via TDC Home Trio fordi det jo var ferie. :rolleyes: Det blev så ikke til noget da vi ikke kunne blive enige, men jeg fandt ud af at filmene faktisk er delt op i bl.a. temaer, herunder temaet bryllup. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer